zojuist naar toilet, had met afvegen lichtrose op wc papier met wat slijm. verder geen pijn of krampen. kan iemand mij geruststellen of iets?
heb ik net afgelopen week gehad! niks aan de hand (volgens mijn vk) als t helder rood word/is en/of t gaat druppen dan ff de vk bellen! (en als je je heel veel zorgen maakt ook natuurlijk) rustig aan hoor meid! stress is slecht voor de baby! hier zit alles nog goed..
ik heb het ook gehad, ruim een week lang en zat flink in de stress.. het is (helaas) gewoon afwachten maar meestal blijft het lichtroze en dat hoeft zeker niet erg te zijn. Gewoon vaatjes die knappen. Bij mij is het in elk geval goed blijven gaan.
hey bedankt voor jullie snelle reacties,ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ja ik maak me wel zorgen. ben voor het eerst zwanger, en ook dan eindelijk weetje wel. na dat ik het op toilet was geweest moest ik weeer plasse, en toen was hel alweer veel minder. ik heb soort van toiletpapier vrees , vanaf het begin al eigenlijk vanaf het moment dat ik zwanger was ook geen 1x bloed of lichtrose afscheiding gehad, dit is dus de eerste keer. ik hoop dat het goed is.
Ik heb het ook een paar keer gehad. Een paar weken geleden, vorig weekend en gisteren. Een klein beetje, oudroze, bruin bloed. Ik merk dat het voornamelijk een dag of twee nadat ik seks heb gehad komt. Het zouden dan de vaatjes van je baarmoeder zijn die kunnen knappen, niets ernstigs. Je kunt het ook krijgen van niezen en zwaar tillen. Ik schrok ook heel erg, maar zoals mijn vk ook zei: waarschijnlijk is er niets aan de hand. Voor mijn geruststelling afgelopen woensdag een echo gehad: helemaal goed en het hartje klopt! Geen zorgen maken, dus. En desnoods een eerdere echo laten maken, als je je toch zorgen maakt. (Deze wordt dan niet vergoed, maar kost 35 euro.)
dankjewel voor je reactie, stelt me wel wat gerust. 4 juni heb ik een afspraak bij de vk. was er al geweest om mij aan te melden. krijg ik dan ook een echo?? of is dat later pas? net thuis van het werk ( de zorg ) en was mn eerste dagje ben er enige tijd uit geweest. maar was super wennen. en heb een inleg kruisje in gedaan voor de zekerheid. ik heb alleen nog ja, het is een klein veegje *caramel*rose*achtig ?wat ik dan tegenkom. maar superweinig (lijntje). want als ik afveeg zie ik amper iets. ik voel het er soms uitdruppen wat dan in mn inlegkruisje ligt, hoelang duurt een oude innesteling of hoelang duurt ongv het knappen van een vaatje? nogmaals bedankt
Hoi meid.. allereerst natuurlijk gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! =D> =D> =D> Ik heb paar weken geleden ook bloed verloren.. 2x 3 dagen. De tweede keer heeft de vk een echo geregeld (7wk) en alles was helemaal goed.. ze hebben wel een kweekje genomen omdat de gyn per se wilde weten waar het bloed weg komt. Het was niet rozig maar echt rood.. De eerste keer doen ze niks met bloedverlies, maar de tweede keer vaak wel.. afgelopen woensdag tweede echo gehad, helemaal goed, je ziet de armpjes en beentjes en het hartje klopt ook zoals het moet gelukkig.. Bloedverlies met of zonder krampen hoeft niet altijd slecht te zijn Heb al 2wk geen bloed meer verloren..
heej bedankt, jij ook van harte gefeliciteerd , fijn dat alles goed is gegaan! ja leuk hoor, je bent a 9 weken hoe voel je je? nou bij mij was het opzich niet echt bloed. meer rose slijmachtig enlaterr was het wat zalfachtig en caramel/rose maar allang niet zo veel meer, was meer een klein lijntje wat ik zag en dat een paar keer. ben wel 10x naar wc geweest op mn werk gisteravond. kheb verder geen 1 innestelingbloeding gehad nog..dus mischien was dat het of een vaatje. ik hou t wel in de gate hoor . thanks !
Hoelang het duurt voor innestellingsbloed naar buiten komt, weet ik niet, maar ik denk sneller dan na een paar weken. Als een bloedvaatje knapt, komt het bloed soms pas na een paar dagen naar buiten. Dan is het niet meer helderrood, omdat het er al even zat. Op 4 juni krijg je denk ik geen echo. Dit doen ze niet standaard. Wel kun je de vk opbellen en vragen of je een afspraak kan maken voor een vroege echo. Fijn dat je geen bloed meer hebt! Ik hoop voor je dat het zo blijft. Veel geluk! Enne, gefeliciteerd, he!
hoi , dankje meid, jij ook nog van harte he! nou ik was al bij de vk persoonlijk geweest met mijn vriend, ze heeft ons gegevens al. alleen toen wou ze nieuwe afspraak en ze zegt ooh dat doen we pas over 3 weken, dus dat is op 4 juni verder zei ze ook normaal doen we het niet zo snel. zoiets was het dat ze zei. was er niet echt bij. maar wat gaat er gebeuren dan 4 juni ,intake?
Tja, nou weet ik het niet precies. Ik denk inderdaad de intake, maar wellicht toch ook een echo. Maar aangezien je zelf zou moeten betalen voor een eerdere echo, lijkt me dat ze je het wel verteld zou hebben als ze dan een echo wilde maken. Misschien even bellen en vragen wat de bedoeling is?
Je bent ook pas kort zwanger, dus het is niet gek dat dit pas de 1e keer is dat je wat roze verliest. Hopelijk voor jou wel de laatste keer, want het blijft toch eng voor jezelf. Gelukkig heb ik tot nu toe nog helemaal geen rood/roze/bruin verlies gehad (afkloppen), maar wilde even zeggen dat het je toilet-papier bekijken wel herken! Ik kijk nog steeds elke keer in mn broekje en op het papier als ik naar de wc ga! Komt ook omdat ik nu veel afscheiding verlies en dan denk ik steeds dat ik bloed verlies. Heel vervelend! Maar probeer je niet te druk te maken om het roze verlies, zolang je maar geen krampen hebt en bloed verliest. En GEFELICITEERD natuurlijk