Ik heb 24 april mijn eerst echo daar was ik dan 8 weken en 6 dagen nu ben ik vandaag precies 10 weken als het goed is..... maar mijn vraag is ik heb met mijn eerst echo een inwendige echo gehad..daarbij ben ik gaan bloeden lichtjes maar scheint dat dat zu kunnen gebeuren .. ik heb maandag 24e lichtjes gebloed en was het over ,savonds nog lichtjes gebloed dinsdag 25e wert het erger heb ik sochtens en savonds ook gebloed en woensdag 26e wert het nog een tikkeltje erger gewoon bloedvloeiend ook sochtens en savond nu is het al weer voorbij maar maak me toch zorgen zou dit mischien een miskraam kunnen zijn :
hoi Ahyshat, als je je zo'n zorgen maakt is dat een reden om je verloskundige te bellen en te vragen of je nog een echo kunt krijgen. Leg uit wat er is gebeurd en zeg dat je je zorgen maakt of het nog goed zit nu. Als je nog geen verloskundige hebt kun je ook je huisarts bellen.J e krijgt dan een verwijzing voor nog een echo. De baarmoedermond en vagina zijn in de zwangerschap rijk doorbloed en we zien vaak dat na aanraking (bijvoorbeeld door echo) er bloedverlies komt. Dit is niet erg. Als het veel bloedverlies is, en je hebt krampen, dan kan het een miskraam worden. Ik denk dat het goed zit bij jou, omdat je geen krampen beschrijft. Bovendien heb je bij een miskraam bij 8 weken echt stukken weefsel die je verliest, en dat had je wel herkend. Maar als je ongerust blijft, bel dan voor een echo. Sterkte, Mirjam
ik heb mijn verloskundige gebeld VERKANTIE!!! en mijn huisarts ook al tot 5 mei ....ze geven een nummer door voor bevallingen of andere spoed eisende dingen ik zou niet weten of ik dit mag bellen aangezien het eigenlijk altijd maar afwachten is zeggen ze dan altijd ... tja ben niet zo bekent met spoed dingen aangezien me eerste kindje is
hoi, het is inderdaad niet echt spoed. Als je nog kunt wachten zou ik dat doen. Als je gek wordt van de stress mag je wat mij betreft wel bellen. Mirjam
navriendlijk bedankt voor het beantwoorden vanmijn vraagen ....ik heb toch gebeld en hbe gelukig maandag 8 mei een echo nu hopen dat ik me voorniks zorgen maak in iedergeval erg bedankt
na gelukkig niets aan de hand ik zat in d wachtkamer 16:10 had ik een afspraak maar goed moest lang w8 16:45 was ik aan de beurt ze waren me beetje vergeten maar gelukkig uiteindelijk mog ik toch nog op de echo durfde niet te kijken ......maar toen zei ze kijk alles is goed ... weet aleen niet waarvan die bloed verlies kwam ...maar ben erg gelukkig nu blijk dat ik zelf langer zwanger ben hahahaha eerst hadden ze gezegt dat ik 28 nov uitgerekend was nu ben ik 25 nov uitgerekend ben zo opgelucht alles zit er op en der aan haha het zwaaide zelfd leek het zo van kijk mam ben der nog maar goed om verhaal kort te houden alles is supper
hoi, fijn dat je even laat weten hoe het is gegaan, en super dat het allemaal goed zit! Gefeliciteerd! geniet er maar lekker van! Mirjam