Hallo dames, Ben al moeder van drie prachtige jongens van 9,5 en 2 jaar oud. Nu is de 4 de op komst. Ben er erg blij mee maar merk nu al een extreme vermoeidheid op wat erg lastig is met een 36 urige werkweek en 3 jongens in huis. Zijn er meer moeders die van de 4de kindje zwanger zijn?? Groet, D
Gefeliciteerd! Maar poehee dat is ook wel veel! kun je geen ouderschap verlof opnemen voor een aantal uur per week? Laat je de opvang gewoon doorlopen en neem je die uren voor jezelf
Ik ben ook zwanger van de vierde. Ik vind het juist heerlijk om te werken hihi, daar is het rustiger dan thuis (ook 3 jongens) Maar 36 uur is idd wel heel veel! Kun je niet tijdelijk minder gaan werken inderdaad? Maarja, je moet ook nog zolang... misschien dan toch in de avond maar heel vroeg naar bed gaan. Even doorbijten deze periode, sterkte!
Haha ja dat is zo het is wel rustiger. Gewoon op dit moment vermoeid maar kan ook door de hormonen kome hopelijk gaat dat over. Grappig dat je ook 3 jongens heb! Ik heb het gevoel dat dit ook een jongen word. Heb jij dat ook? Gr d
Ja ik kon in het begin ook wel hele dagen slapen hihi... Niet dat ik nu fit ben, maar nu is t niet zo erg als het eerste trimester. Bij ons is de vierde nu een meisje. Maar dat had ik eigenlijk vanaf het begin ook wel gedacht. Was steeds misselijk enzo, daar heb ik bij de jongens nooit last van gehad.
Leuk een meisje na 3 jongens. 3 grote broers die voor haar zorgen schattig. Ik denk dat ik het gevoel heb omdat ik al drie jongens heb gehad. Voor mij is beide welkom heb nog geen echo if iets gehad helaas. Miss zijn er wel twee haha l
Ik ben momenteel zwanger van ons vijfde kindje en ook ik vind het wel pittig. Ik hou mezelf maar voor dat het tijdelijk is en probeer 's avonds er vroeg in te kruipen, alleen de nachten zijn hier ontzettend gebroken en ik kom moeilijk in slaap, maar goed het is tijdelijk en voor het goede doel....
@3boymom , we hebben 3 jongens en 1 meisje. 6 jaar, 5 jaar (meisje), 3 jaar en net 1 jaar oud. Ene kant lijkt me nog een meisje erg leuk voor het evenwicht, andere kant is nog n jongetje ook wel heel leuk, 4 boys en 1 prinsesje
Wow leuk hoor. Ik zie dat je ook nog niet zo ver bent. Op een of andere manier vind ik t altijd spannend een geslachtsecho haha terwijl beide welkom is natuurlijk.
Hier ook de 4e op komst. Wel met dat verschil dat onze dochter overleed na de geboorte en het dus het 3e jongetje/kindje in huis zal zijn. Onze zoons zijn 8 en 1,5. Ik vind het ook vrij pittig, hoewel ik me geen enkele eerdere zwangerschap zo lang goed gevoeld heb. Toen de 1e 14 weken eenmaal voorbij waren ging het eigenlijk prima. Zelfs de BI komt nu pas opzetten. Maar een peuterpuber in huis maakt alles pittig, volgens mij
Ja inderdaad ik weet nier of een 2.5 jarige ook nog een peuterpuber is maar hij en me zoon van 5 jaar kunnen flink de boel op zn kop zetten. Aan bi had ik nog niet gedacht.. krijg altijd erg last van. Nu heb ik niet egt last behalve een opgeblaze gevoel en vermoeidheid. Ik ben bang dat als ik mensen inlicht dat ik zwanger ben dat ik veel commentaar ga krijgen omdat me oudste autisme heeft en niet zo goed reageert op kleine kindere tot ze 4 zijn...
Ik was de eerste weken erg misselijk en heel moe, vond ik echt heftig. Zei nog tegen mijn ML dat ik best nog een kindje wilde, maar zonder die eerste weken en zonder bevalling... Lastig met je oudste, hier een met ADHD die erg gevoelig is voor spanningen. 36 uur werken is ook wel heftig zeg, kan me voorstellen dat je dan moe bent. Haha, ja, ik las laatst dat de peuterpuberteit kan duren tot 3,5 jaar... Dan heb je nog even tegoed
@3boymom , dit wordt de eerste keer dat we het geslacht willen weten, erg benieuwd hoe dat is. En nee, nog prilletjes inderdaad, zo lastig dat nog even stil houden vind ik. Stom is dat als mensen zich gaan bemoeien met rare reacties. Het is toch jullie keuze. @MirW , wat verdrietig dat je een kindje moet missen...... En gek he, hoe verschillend zwangerschappen kunnen verlopen? @hier, ons kindje van 3jaar (en 4 maanden), bezorgt ons ook het meeste werk, volgens mij komt die nooit uit z'n peuterpubertijd......
Ik heb er hier ook een van 3 jaar en 9 maanden, nou aan hem heb ik ook mijn handen het meeste vol hihi. De oudste is 6,5 en de jongste is 2,5. Maar de jongste is tot nu toe gelukkig nog vrij rustig, zit denk ik nog niet in de beruchte 'peuterpubertijd'. Ik ben al stiekem aan het aftellen tot de middelste naar school kan haha!
Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van de vierde maar de oudste twee zijn al 22 en bijna 18 jaar dus dat scheelt echt. Wel een drie jarige dwarsliggertje in huis die midden in zijn peuter pubertijd zit. Maar ik pak mijn rust echt als hij op de opvang zit. Met mijn jongste erbij is het toch wel pittig. Hij wilt ook zijn aandacht en ik ben nu sneller moe dus sneller geirriteerd en dus minder geduld
Leuk! Ik ben ook zwanger van de 4e (een meisje). Ik heb 3 jongens van 6,4 en 2 jaar. Ik vind het nu pittig worden hoor. Ook de eerste 14 weken constant misselijk geweest en regelmatig overgeven. En nu, net als bij de 3 vorige zwangerschappen, enorm veel harde buiken. Maar deze komen door een extreem gevoelige baarmoeder (domme pech dus). Lastig als je gewoon doormoet met 3 kindjes om je heen en werken. Lopen is haast onmogelijk door de pijn. Maar ach...nog even doorbijten!
Hier zwanger van de 5e, ik zou willen dat ik werkte maar helaas is dat niet mogelijk. In jou situatie zou ik ook kijken of je wat minder zou kunnen werken.
Ja zal wel zwaar zijn Lekker dat je nog even je rust kan pakken als je kleintje naar de voorschool gaat ! Leuk die leefdtijdverschillen. Tussen mij en me broertje zit ook 16 naar☺
Lijkt me zwaar voor je. Zo te zien moet je nog 6 weken ☺ was het niet raar om ineens een meisje te krijgen na drie jongens?