goeiemorgen meiden! begin feb gestopt met pil voor de tweede. 12 feb ongi nu op cyclusdag 40.......? zou het dan toch al raak zijn..? cyclus meestal 32 dagen... ik voel me wat opgeblazen,verder geen klachten. Bij vorige zwangerschap eerst 2 neg testen toen verraadde me neus toch dat ik zwanger was en ja eindelijk positieve test dag 38... ik wacht nog wel ff,straks wel vast test in huis halen!
ja het kan, en het kan zijn dat je cyclus nog op gang moet komen. Dat je voorheen een cyclus had van 32 wil niet zeggen dat je dat nu weer meteen hebt. Ik zou er toch een testje aan wagen denk ik. Ik duim voor je mee voor 2 streepjes!
Hoe komje eigenlijk bij die cyclusdagen van 32? Aangezien je pas in je eerste cyclus na de pil zit snap ik dat niet helemaal. Buiten het ontpillen zit ik in dezelfde situatie. Wanneer is mijn nod? Haha.. Ik dacht dat die de 20ste was maar nee dus, ook nogsteeds niet ongi en een negatieve test verder. Nu vrees ik dat ik te vroeg heb getest. Gelukkig had ik kv2v5 gekocht dus ik heb er nog een over. In princiepe kan je testen als je denkt dat jeje nod al bereikt hebt. Maar bij negatief en geen ongi weet je dus nogsteeds niks. Hcg verdubbelt elke 2-3 dagen. Dus dan zou je de test kunnen herhalen. Zelf wacht ik 5 daagjes tot ik weer ga testen (aanstaande maandag). En tuurlijk kan het al raak zijn bij jullie!
die cyclusdagen zijn van toen ik stopte met de pil voor ons eerste kindje! toen 12 jaar pil geslikt en gelijk cyclus van 32 dagen..nu 5 maanden aan de pil geweest.... heb net als jij toen 2 negatieve testen gehad voordat ik eindelijk 2 streepjes zag! succes he!!!!! ik denk dat ik straks als mn hubbie thuiskomt toch vast een testje ga doen,heb ook een dubbele test gekocht..... afwachten...
ik ben wel overtijd,vanmorgen getest met de kv2v5 maar negatief wacht tot maandag dan weer een testje voel helemaal niks wat in de richting van een komende ongi lijkt,we wachten af jullie ook s6 met wachten
gisteravond toch maar test gedaan,helaas negatief... cyclusdag 41 vandaag...nog maar even een paar dagen volhouden en afwachten. Voel niks van ongi aankomen eerder voel ik me opgeblazen en is mn buik naarmate de dag vordert savonds echt boller...ben erg slank en dit valt mij op...bij mijn eerste zwangerschap was ik met 5 weken al foto,s aant maken van mn buikje... @sem frummel spannend voor je! fingers crossed!!! hoeveelste cyclusdag zit je nu?