Ik had vandaag weer een beetje licht gekleurde afscheiding. Weet iemand hoe lang dit aan kan houden? En zou dat dan nog steeds bloed kunnen zijn van de innesteling?
ik weet nu een week dat ik zwanger ben. en sinds maandag heb ik ook af en toe wat bruinige of roze rommeltjes in mijn onderbroek. het is bijna niks hoor, maar ik maak me gewoon ongerust om het minste of geringste. @manon: is het bij jou nog steeds zo of houdt het vanzelf op?
Ik heb het die donderdag voor het laatst gehad, nu heb ik er geen last meer van. Nu maar afwachten of het echt weg blijft. Ik maak me er niet meer zoveel zorgen om, mijn huisarts zei ook dat het normaal was. Een miskraam gaat altijd gepaard met buikpijn en dat heb ik totaal niet. Net voelde ik voor het eerst wat trekken in mijn lies. Ik heb gelezen dat dat rekken van de baarmoederbanden is.
Het blijft gewoon nog een paar weekjes heel spannend. Elk bloedverlies kan ook duiden op een miskraam, maar meestal heb je daarbij inderdaad ook buikpijn. Maar je kunt ook een miskraam krijgen als je helemaal geen bloedverlies hebt. De eerste weken van de zwangerschap zijn gewoon een onzekere tijd. Ik hoop voor jullie allemaal dat de zwangerschap goed blijft gaan! (En voor mezelf natuurlijk ook)