Hallo dames, Vandaag echo gehad ivm roze bloedverlies, niet veel maar wel elke keer bij afvegen en in afscheiding, ook in ondergoed dus. Op de echo kloppend hartje gezien, wel erg klein zie foto, boven het pijltje is het vruchtje, kon niet ver ingezoomd worden ivm vervaging. Maar nu blijft het bloed bij afvegen lichtroze/bruin, en nu zie ik net van die roze spikkeltjes in mijn urine zitten, ook telkens aan het papiertje? Ondanks de echo voelt het niet lekker Vk zei miss een adertje of bloedvaatje gesprongen maar waarom die spikkeltjes in mijn urine? zijn dit stolseltjes? Liefs onrustige Sannie
Hoe zeker ben je dat je 7 weken zwanger bent? Ik moet eerlijk zeggen dat er voor dat termijn echt heel weinig te zien is op je foto. Spikkeltjes in urine zegt me niets, maar mogelijk zijn het idd kleine stolseltjes die vanuit je schede door de urine naar buiten worden gespoeld. Het is echt afwachten helaas. Hoop voor je dat alles goed blijft gaan!
Ik ben een week terug gezet, mijn banner klopt nu niet meer. Mijn vk wil een weekje wachten en dan kijken of ze het goed op kunnen meten. Bij de vk op het scherm bij het inzoomen was het heel duidelijk een ukje met een kloppend hartje. Maar die stolsels vertrouw ik niet.
Hoi Sannie, ik weet ook niet wat die stolseltjes zijn. Ik heb wel in week 6 bloed verloren, maar dit was waarschijnlijk een innestelbloeding. Ik hoop dat dit ook zo bij jou is. Sterkte komende dagen.
O Sannie, wat spannend allemaal. Een kloppend hartje is wel een goed teken hoor dat de kans op een miskraam heel veel kleiner maakt (afhankelijk van termijn, maar rond de 5% ongeveer). Je zegt dat je een week bent teruggezet, hoe zeker was je zelf van je termijn? Het is ook nog heel moeilijk meten als het vruchtje zo klein is, 1 mm scheelt dan al heel veel. Als het goed is moet de vk over een week wel genoeg groei moeten zien. Laat ze ook je HCG prikken? Aan de ontwikkeling daarvan kan ook veel afgelezen worden. Veel sterkte hoor, weet hoe spannend het is!