lichtroze bloedverlies maar niet ongesteld?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door daantju, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantju

daantju Lid

3 jan 2010
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

Ik heb gister lichtroze bloedverlies gehad en moet overmorgen ongesteld worden. Ik heb enorm last van mijn darmen en steken links en rechts onder bij mijn schaambeen.
    Ik heb dit nog nooit gehad, iemand een idee of het een zwangerschap kan zijn??

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai!

Tja dit kan beiden zijn,....kan wat bloed zijn van de innestelling, maar kan ook zijn dat je ongi eraan komt,...Je lichaam kan jezelf goed voor de gek houden, dus ja, moeilijk!
    Ik zou een testje proberen,....en anders over paar dagen nog een testje als die nog negatief is en je ongi weg blijft....

succes!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het zou een zwangerschap kunnen zijn, maar het kan ook net zo goed geen zwangerschap kunnen zijn. Ik zou even je NOD afwachten, en als je dan niet ongi bent een testje wagen!

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dit ook tot 2 keer toe. Beide keren was het 1 veegje roze-achtig bloed en daarna was het ook weer over. Denk nu dat dat de innesteling is geweest.

Maar zoals men al hierboven zegt....het kan van alles betekenen. Hopelijk heb je snel een positieve test in je hand!! :)

5. daantju

daantju Lid

3 jan 2010
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    dank voor jullie reacties:) k probeer er idd heel nuchter in te blijven maar is toch lastig omdat je toch graag positief resultaat wilt hebben!!
    We hebben gister een test gedaan en die was negatief, dat was dus 2 dagen voor mijn nod.
    Tot nu toe geen ongi te bekennen...hopen maar dan:):)

Deel Deze Pagina