Hallo allemaal, Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben. Nou heb ik een cb test gedaan en die geeft aan 1-2 weken zwanger(gaf die donderdag aan). Nou is mij cyclus gemiddeld 32 dagen en als ik dat uitreken op internet dan geeft die aan dat ik 5 weken en 4 dagen ben maar dat komt dan niet uit met die 1-2 weken. Nou denk ik dat ik van de week nog zo'n test ga doen, maandag ofzo of heeft dat geen nut??
het kan zijn dat je wat minder hcg aanmaakt dan gemiddeld en dat ie daarom 1-2 weken aangeeft terwijl je best gewoon 5 weken kan zijn..
Hai! Ik zat met precies hetzelfde "probleem". Net even goed de bijsluiter gelezen: Uitslag van de testVerstreken tijd sinds de bevruchtingZwangerschapsduur bepaald door de huisarts (bij een cyclus van 28 dagen) Je bent niet zwangerJe bent niet zwanger Je bent zwanger, de bevruchting vond 1-2 weken geleden plaats.3-4 weken Je bent zwanger, de bevruchting vond 2-3 weken geleden plaats.4-5 weken Je bent zwanger, de bevruchting vond meer dan 3 weken geleden plaats.Meer dan 5 weken De 1-2 weken staan er dus voor dat de bevruchting 1-2 weken geleden plaatsvond. Groetjes, Peace!
Owh ik zie dat het "kopieren-plakken" niet zo goed werkt. Zie hier de link: Clearblue DIGITAL zwangerschapstest met conceptie-indicator Liefs, Peace!
ja dat had ik ook gelezen maar als het nou 2 weken geleden is van de bevruchting dan kom ik uit op 4 weken zwanger, maar dat klopt dan niet met m'n cyclus........... Denk dat ik van de week gewoon nog zo'n test doet en dan maar kijken wat die aangeeft. Jullie ook gefeliciteerd!!!! Liefs