Hallo allemaal, Sinds vanochtend heb ik licht roze bloed verlies en steken rechts onderin mijn buik. Het vreemde is dat ik nog maar op dag 14 van mijn cyclus zit en mijn cyclus ruim 30 dagen duurt. Wat kan dit nu zijn, heb deze ronde mijn ei nog niet gevoeld en voor de rest ook nergens last van. Herkent iemand dit?
Ovu testje doe ik vanmiddag. Er was de afgelopen dagen wel een tweede lijn zichtbaar, maar nog niet donkerder dan controlelijn. Hebben wel vanmorgen nog geklust. Straks maar even ovu testje doen. Ben eergisteren begonnen met tempen deze was 37.0 en vandaag was het 37.1. Mijn normale temp is normaal iets lager.
hoi, volgens mij is het wel vaker dat de testlijn niet donkerder is dan de controlelijn toch? bij mij ook niet. ik zie wel een verloop van licht naar iets donkerder.
Geen idee, op de beschrijving staat dat de testlijn minstens net zo donker moet zijn of donkerder anders is deze negatief. Maar de buikpijn bevestigd het wel. Wist alleen niet dat je licht bloedverlies kon hebben tijdens je eisprong.
Net een ovu test gedaan en die was een stuk donkerder dan gisteren, denk wel dat je hem positief mag noemen. Spannend, dat zou betekenen dat mijn cyclus weer korter is. En we hebben juist geklust, vanochtend nog....
Hier ben ik weer even, zie begin topic gezien het bloedverlies en kwaaltjes ervan uitgegaan dat mijn eisprong mogelijk eerder was. Toch doorgegaan met ovu testen en tweede lijntje bleef steeds een beetje zichtbaar. Nu heb ik vanaf afgelopen vrijdag veel doorzichtig slijm en sinds het weekend positieve ovu testen, donkere 2e streep. Nu heb ik al 3 dagen zo'n positieve test. Hoe kan dat? Ben sinds gisteren ook met vlagen misselijk. Zal het nu dan mijn eisprong zijn, maar wat was dan het bloedverlies? Kan je 2 keer een eisprong hebben in 1 cyclus? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?