Hallo dames, Vandaag ongesteld geworden..helaas..maar na 12 rondes zelf proberen had ik eigenlijk niks anders verwacht! heb kv 2v5 testjes gedaan de afgelopen dagen en die gaven lichte 2e streepjes dus was weer helemaal happy..want ik had weer hoop gekregen..vandaag is dus echt een K** dag voor mij!! Heb echt de hele dag lopen huilen..je schiet er niet veel mee op maar het is echt verschrikkelijk frustrerend! Aankomende week ga ik een afspraak maken bij de dokter om te bespreken hoe en wat nu verder? Ben nu 28 jaar (bijna alweer 29) en wil niet, hopelijk niet, 30 zijn voordat ik mijn eerste kindje krijg! Mijn vriend is 32 jaar. We gaan een afspraak maken voor aankomende woensdag en dan gaan we samen, maar wat voor vragen kan ik verwachten precies?
Ik was gister bij de HA, ze vroeg of ik een regelmatige cyclus had en hoelang we bezig waren en of we al getemp hadden en ovulatie testen. Daarna heeft ze me een verwijskaart gegeven. Donderdag moet ik naar het zh voor een echo ze denken aan PCO. Heb eergister test gedaan negatief maar de duivels zijn er nog niet. Jij heel veel succes, hou ons op de hoogte. xxx sterkte
Jij ook veel succes en hoop dat je duivels niet komen en je gewoon zwanger bent! Ik heb nog wel een onregelmatige cyclus..tussen de 25 en 36 dagen..kan mijn eisprong wel voelen en heb vruchtbaar slijm vrijwel iedere maand..we seksen dan ook om de dag. Ovulatie testen heb ik gebruikt maar nu niet meer..dus heeft niet geholpen. temp. heb ik nooit gedaan en heb ik het geduld niet voor.
pindakoek wat naar voor je dat je dit gevoel hebt. Ik geef je groot gelijk dat je naar de ha gaat. Ik hoop dat ze je meteen doorverwijzen en dat je verder kunt gaan kijken want ooit komt het goed.
pindakoek wie doet dit tarotkaarten voor je dat lijkt mij namelijk erg leuk als iemand dat voor mij kan doen
Hoi Pindakoek, Ik begrijp je verhaal! zit in het zelfde schuitje.. Elke x weer die telleurstelling..! Heb het zelfde gehad vandaag terwijl ik juist een goed geval had.. en dan zeggen mensen je bent er teveel mee bezig... Jaduh, als je onregelmatig ongesteld bent dan moet je wel eens wat rekenen.. en lukt het niet dan ga je tempen.. En dan een paar maanden zonder al die dingen, was zelfs even weg hier van de site.. Maar nee hoor niks! Dus ik zat er ook aan te denken om toch naaar de huis arts te gaan. Al ben ik bang voor onderzoeken, nou jaa meer schaamte gevoel denk ik.. of bang om foute dingen te horen.. Ik ga het in ieder geval vanavond maar eens bespreken! Ben het nu gewoon zat! en wil toch wel weten waarom het niet lukt! Succes in iedergeval!
Hallo Pindakoek, Kan me je frustraties erg goed voorstellen.. Je wordt er erg onzeker van. Ik weet niet wat de huisarts gaat vragen/doen. Als het bij ons in maart nog niet zover is, gaan we naar de huisarts. Ik heb ook wat ovutesten gedaan en getempt. Dit neem ik dan mee naar huisarts om te laten zien.. Sterkte/succes meis!! geef de moed niet op!!
Hai Priscil en LautjeB, tarotkaarten deed gebruiker Anais voor mij maar heb gezien dat ze geblokkeerd is op zwangerschapspagina...
Hey meis , Ze vroeg bij ons of ik een regelmatige cyclus had en of ik ovulatietesten en had getempt,hoelang je bezig bent. Ook vroeg ze of we allebei een geslachtsziekte hebben gehad,en of ik pijn had tijdens me ongi. Toen kregen we de verwijzing naar de gyn. Ik snap dat je het moeilijk hebt en wil je ook een hele dikke knuffel geven !!
pindakoek.. Beetje een gekke tip.. Maar verzwijg die vermoedelijke vmk en vage testen. Met helemaal geen zwangerschap krijg je veel meer onderzoeken enz dan wanneer je wel mk hebt (believe me!) of ze beginnen het jaar opnieuw te tellen vanaf de vmk.. HElaas door ervaring wijs geworden..
Hey Pindakoek, Ik ken je frustraties helemaal en bergijp goed hoe je je voelt. Het is niet leuk als het maar telkens niet wilt lukken. Zeker niet nu je lichte streepjes had, dan is het echt super balen dat je ongi wordt en heel normaal dat je een k*t dag hebt. Ik ben zelf nu een jaar bezig, we zijn vorig jaar in januari begonnen en we zitten nou in ronde 12. Ik ben zelf 2 weken geleden naar de Ha gegaan voor een verwijzing. Mij vroeg ze niet echt iets. Ik gaf zelf aan dat het na een jaar nog niet gelukt was en dat we wel regelmatig vrijen en nu ook met ovutesten. Ze heeft me gewoon een verwijzing gegeven. Nou heb ik het ziekenhuis gebeld en daar kan ik pas 28 feb terecht, dat duurt dus nog wel even. Maar ik hoop zo dat de afspraak niet meer nodig is........maar dat weet ik over een week pas. Veel strekte en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Dikke knuffel
Hoi Pindakoek, Ik leef met je mee! Ik ben even oud als jij en ik heb ook altijd gezegd dat ik voor mijn 30e moeder wil zijn. Maar als het zo doorgaat, dan weet ik dat nog zo net niet. Daar ben ik soms best verdrietig om. Heel goed van je dat je de stap hebt gezet om naar de huisarts te gaan. Je hebt weer iets om naar toe te leven. Ik ben zelf al 3 mnd niet ongesteld en hiervoor naar de huisarts gegaan. Ik hoefde eigenlijk ook weinig te zeggen om een verwijzing te krijgen. Als je benadrukt dat je al een jaar bezig bent en toch vrij regelmatig ongesteld bent en je heel graag wilt weten of alles goed is van binnen, dan zie ik geen redern waarom de huisarts je niet wilt doorverwijzen. Heel veel sterkte de komende tijd en ik weet zeker dat het goed gaat komen!
Ik begrijp dat heel goed. Zelf ben ik eind augustus gestopt met de pil. M'n lichaam heeft gelukkig wel snel z'n ritme gevonden. Helaas tot op heden nog geen succes. Nu vraag ik me af wat een goede tijd is om naar een ha te gaan. Tuurlijk....als ik mezelf vergelijk met andere meiden hier, dan zijn wij nog maar net begonnen, maar ik word in maar 34 en dat voelt alsof de tijd dringt.
Ik zit in ronde 10 en wij zijn ook naar de huisarts geweest, omdat ik boven de 30 ben. Mijn man mocht een zaadonderzoek laten doen en ik een bloedonderzoek. En we mochten al een afspraak maken met de gyn (al stel ik die nog wel een maandje uit ). Ronde 6 is nog niet lang, maar je kan sowieso eens langs gaan. Zaadonderzoek mag sowieso, daar hoef je geen jaar voor bezig te zijn.
Ik wacht nog een paar maandjes. Ik ben net begonnen met temperaturen en het blijkt dat we de afgelopen 2 maanden na de eisprong sex hebben gehad. Ja, dat schiet niet op he! De eisprong kwam iets eerder dan verwacht. :x Maar deze maand gaan we 'm te slim af zijn! Gna, gna...
@diene: vond je het vervelend dat de huisarts je niets vroeg of juist prettig? Ik zou gewoon eerlijk zijn over alles en geen dingen verzwijgen, zoals voorgesteld wordt, daar kom je uiteindelijk het verste mee, en zo kunnen ze je het beste helpen. Je wordt echt wel doorverwezen, daar hoeft geen twijfel over te bestaan. Succes!
onze huisarts stelde zaadonderzoek voor en zie mijn banner: .......het is een vreselijk bericht voor ons maar ben blij dat we er toch nu al achter zijn..... succes!
Succes allemaal meiden. Zit zelf inmiddels in ronde 9. Nog drie rondes hoop houden, maar anders gaan ook wij naar de HA. Heb wel een regelmatige cyclus en ben nu voor de tweede maand aan het tempen. Ziet eruit alsof ik wel een eisprong heb. Maarja, er kunnen nog zoveel andere redenen zijn waarom het (nog) niet wil lukken....