Lichtroze op NOD? Late innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PrettyMuffin, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Hallo dames,
    Ik weet dat jullie niet in mijn lichaam kunnen kijken en dus niet kunnen zeggen of het raak is of niet, maar ik wil even m'n verhaal kwijt en hoop op mensen die hetzelfde hadden.

Vandaag is mijn NOD en ben de hele dag al in goede stemming omdat ik nog geen bloed heb gezien. Normaal verlies ik altijd een uur na ik uit bed kom m'n eerste bloed en nu dus nog niks gezien. Nou ging ik alleen net naar de wc en had ik heeeel weinig roze tijdens het afvegen. Echt twee druppels van misschien een paar milimeter groot. Even binnenin gechecked en verder alleen wit te vinden.

Verder heb ik totaal andere symptonen dan normaal, ik heb geen gevoelige tepels, wat ik normaal dus wel heb. Heb al sinds m'n ei een naar gevoel in m'n maag en baarmoeder wat ik niet kan uitleggen en heb totaal geen witverlies terwijl ik normaal altijd behoorlijk veel verlies.

Kan dit roze een late innesteling zijn? Of moet ik me alvast gaan voorbereiden op een doorbraak?

Alvast bedankt voor de reacties!

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Waarom doe je geen zwangerschaptest want ik zie aan je banner dat je vandaag kan testen ,ben je meteen uit je onzekerheid !!Succes en ik ga voor je hopen dat het zo is

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Het zou kunnen. Weet je wanneer je je ei hebt gehad? Misschien is die wat later geweest en heb je nu een innesteling. Maar het kan ook dat het nog komt. Ik had vorige ronde ook een rare menstruatie, eerst een paar dagen roze en wat bloed bij het afvegen. En na bijna een week toch nog ongesteld. Ik had ook helemaal geen klachten (normaal heb ik heel veel klachten voor mijn ongi) Er zit voor jou dus weinig anders op dan afwachten. Was je hiervoor aan de pil? Want het kan ook dat je cyclus gewoon wat van slag is en je dus een langere cyclus hebt. En wat hierboven al gezegd is: waarom doe je geen test, dan weet je het zeker. Succes!

Mwonder vindt dit leuk.
  4. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik durf niet zo goed. Als ik test en het is negatief dan is het gelijk klaar, nu kan ik nog hopen. Stome he..
    Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik rond 8 uur geen roze of bloed heb gezien ik ga testen. Nog even wachten dus!

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja, waarom doe je geen test?

Ik heb tot de 10e week regelmatig roze en bruinverlies gehad...

Edit: zie al dat je straks gaat testen. Ik zal voor je duimen ;)

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    haha ,hekenbaar. Zolang je geen bloed of een negatieve test hebt, is er nog kans dat je zwanger bent! ;)

7. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Stel dat het een late innesteling is, kan ik dan vanavond al positief testen? Of duurt het dan langer voor ik eventueel positief kan gaan testen? Anders kan ik misschien beter tot morgen wachten.. (ik verzin verder geen uitvluchten om nog even te blijven dromen hoor :D)

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    tja waarom nu niet testen dan wete je meteen waar je aan toe bent ,als je het niet bent kan je het over 3 dagen nog keer doen als je niet ongi geworden bent .

9. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    Ik zit met hetzelfde probleem. Alleen weet ik niet wat te denken, omdat dit nog maar onze 1ste ronde is. Vroeger had ik altijd al een regelmatige cyclus van 26dagen, tijdens mijn 1,5jaar pilgebruik ook 26dagen. Zondag op mijn 26ste dag toen ik naar toilet ging en me afveegde (sorry om het zo letterlijk te vertellen) ook beetje(maar echt weinig) roze afscheiding. Dus dacht ik dus ongesteld te worden maar tot op dit moment nog altijd niks!!! heb zondag getest, maar die was negatief. Ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben omdat die kans toch wel heel klein is in de 1ste ronde. Hoop dat mijn cyclus toch vlug in orde komt, ben bang dat ik dezelfde problemen als mijn zus zal krijgen, die is ondertussen al meer dan 2jaar bezig om zwanger te worden, ze zit ondertussen aan haar 2ivf poging! Ik hoop zo dat ik dat niet zal moeten meemaken!!! pff weet echt niet wat te denken!!!

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier had ik het hetzelfde als jou. Op nod roze slijmverlies en ongikrampen. Dus dacht dat m'n ongi kwam, maar geen bloed, dag erna ook, dag erna ook. Durfde pas na 5 dagen een test te doen en was licht positief! Hoop voor jou ook! Als het negatief is kan het zijn dat je te vroeg bent. Heel veel succes!

11. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @veerle 31 is leuk om zoiets te lezen, je zou er lichtjes van beginnen te hopen:)!! mijn vriend en ik hebben beslist om te wachten tot zondag, als er dan nog geen bloed is gaan we opnieuw testen. Ik probeer realistisch te blijven(doordat het nog maar 1ste ronde is) maar het is moeilijk!:)

12. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    @veerle nog een stukje hoop erbij dus :p Ik denk dat ik zo ga testen en rekening hou met het feit dat je pas vanaf innesteling hcg gaat aanmaken.

@mariska spannend hoor! Ik weet nog dat ik in de eerste ronde echt overal last van had :p Maar geen bloed geeft moed! Hoop voor je dat het raak is :)

Ik ben net even met m'n vinger naar binnen gegaan en had een beetje gelig slijm met weer een heel klein beetje roze erin. Heb dit echt nog nooit gehad voordat ik ongesteld moest worden, knalt er altijd gelijk heel heftig uit. Denk dat ik vanavond een poging ga wagen, maar ergens twijfel ik omdat ochtendurine natuurlijk beter is..

13. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    @ prettymuffin ik heb inderdaad ook veel last van ontpillingsverschijnselen, wist zelfs niet dat dit bestond:)

ik hoop voor jou dat je echt positief test!!!! ik duim alvast!!

14. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Ik zou gewoon lekker testen! Is hij negatief en je bent over een paar dagen nog niet ongi dan nog een test..
    Anders blijf je in die onzekerheid, en ik snap wel je wil hem gewoon keihard zwanger zien. Maar geloof me wie wil dat hier niet!
    We wachten op het resultaat.

Succes meid, hoop natuurlijk dat het een knaltest is!

15. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    @Mariska je lichaam kan helaas rare truckjes uithalen :p Heb er de afgelopen 3 maanden alles over geleerd ;) Ik ga ook voor jou duimen!

@Engeltj ik ga inderdaad gewoon testen. Vind het doodeng, maar wat is het nut om te gaan zitten wachten. Alleen maar slecht voor de zenuwen :p Nu alleen wachten tot ik moet plassen, kan wel heel veel gaan drinken, maar dan weet ik straks alleen of m'n ice tea zwanger is ipv ikzelf :p Even geduld nog dus!

16. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Goed zo meid! Nee nu niet meer gaan drinken dan maar even wachten met plassen..

We wachten hier op het resultaat!
    Spannend...

17. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    ik vind het ook spannend

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010