Hallo Dames, Ik ben nu 4 dagen overtijd en heb een paar klachten. Alleen zijn het geen klachten die ik normaal heb voor mijn menstruatie komt. Pijnlijke tepels, steken in linkerzij en heel veel pukkels..!!! Eisprong heb ik 20 of 21 april gehad. Na 11 of 12 dagen krijg ik dan mijn menstruatie. Nu nog geen teken..... Vanochtend getest maar negatief. Zou het ook kunnen dat ik nog te weinig hcg aanmaak of ben ik gewoon niet zwanger? Iemand ervaring met laat positief testen? xxx
Dat zou inderdaad kunnen, bij sommige vrouwenn duurt ....t langer voor er voldoende hcg is aangemaakt om positief te kunnen testen..ik heb zelf deze maand ook wat raars 4 dagen voor mn nod had ik 1 dag bruin bloedverlies.. En sindsdien ook symptomen, zoals steken in tepels, zeurend trekken gevoel onder in mn buik.. Last van mn rug.. Hogere temperatuur.. Maar de test is negatief..
Ik kan wel even aanhaken! Samen met mijn ex partner heb ik twee zoons van 7 en 6 jaar oud. Bij de eerste heb ik een test gedaan, negatief, een maand later nog steeds vreemd gevoel (welliswaar gewoon ongesteld geweest) ik test doen. Negatief. ook weer gewoon ongesteld geworden. Na een paar weken nog een test gedaan en toen positief.. Ik naar de HA en die vroeg mij hoelang ben je al zwanger? Mijn schatting dus naar aanleiding van de testen 4 weken. Ik mocht heen voor een termijn echo en TADAAA 11 wk.3 dagen. Na 8 maand voelde ik mij "weer vreemd" ik testen negatief. ik dacht ja daaaaaggggg hier stink ik niet nog een keer in. (koste me weer drie testen) naar de HA die een test gedaan heeft en kabam zwanger. Weer voor een termijn echo en toen bleek ik 13 wk 5 dagen zwanger te zijn. Tot nu toe heb ik van de zes testen 1x positief getest Terwijl ik bij allemaal gewoon al zwanger was. Het kan dus wel (ook verschillende merken geprobeerd) Succes iig. Bloedtest of test bij de huisarts wijst misschien meer uit
@wendy: hoelang ben jij overtijd? @matonneke: nou ik hoop dat het voor mij ook geld Ik zal nog twee testen halen van andere merken. Ik had nu een test van sensitest maar het duurt ook heel lang voordat ie de urine 'pakt'. Moest hem er zeker 30 seconde inhouden. Misschien is dat ook niet helemaal goed.
Hmmm.. Dit brengt me nog meer aan het twijfelen! Haha! Maar geeft wel weer hoop! Ik wacht nog even rustig af (voor zover dat lukt) en als mn volgende ongi nou ook zo raar verloopt ga ik even naar de ha! Bedankt voor de info!
Nou als dat rare te vroege bloedverlies geen ongi is geweest as zondag een week.. Ik heb ook van mensen gelezen die pas 14 dagen na de innestelingsbloeding positief testte! Dus ik geef de hoop nog niet op! Hoever ben jij nu?
30 seconden? dat lijkt mij wel heel erg lang Wie weet... Spannend!!! Hoop doet leven. En ik hoor meer vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt. wachten duurt lang he...
Ik ben nu ong. 15 dagen na eisprong, ik weet niet als ik een innesteling heb gehad wanneer die dan geweest moet zijn. Nog even testen en/of even wachten.... grrrrrr...... We moeten hoop houden!! Laat je weten als er nieuws is?
Ja vreselijk om te moeten wachten. Die test beschouw ik maar als niet gedaan Maandag maar een andere kopen.
Hoe maak je zo'n ding dat je cyclus bij houdt?? Onderaan jullie berichten.. Ik ben er nog niet zo bekend mee
Bovenin in het rijtje waar forum staat, staat ook banners. Daar kan je het aanmaken, wijst zich vanzelf
Ja, idd mijn test beschouw ik ook als niet gedaan We wachten maar weer even af.. Als ik naar de test keek leek het net of ik heeeel licht iets blauws er doorheen zag komen.. Maar het kan natuurlijk ook dat mijn ogen zien wat ze graag willen zien!! Dat afwachten duurt alleen altijd zo lang.. En dan werk ik ook nog eens op een kinderdagverblijf, dus zie iedere dag baby's! En dan is mijn collega ook nog eens bezig met IVF, dus de gesprekken gaan er erg vaak over!!
hier ook een ervaring met zwangerschap testen was vanaf dec 1998 al over tijd toen 17 jaar oud natuurlijk de mams verteld en die mij naar huisarts gestuurd ( inmiddels al 4 wkn overtijd ) test gedaan sloeg niet uit weer 2 wkn gewacht weer getest sloeg weer niet uit weer huisarts weer getest slaat weer niet uit vervolgens ziekenhuis gestuurd inmiddels 9 wkn zwanger maar was niks te zien alleen eierstok wat opgezet ( ja ik weet vreemd ) vervolgens weer naar huisarts gegaan om me binneste buiten te keren maar dit weigerde de ha kreeg te horen dat t tussen m n oren zat en verstandig was om andere hulp te zoeken maar om mij en m n moeder gerust te stellen voor zekerheid nog een x testen en BAMMMMM test slaat uit meteen bij vroedvrouw langs gegaan en zou al zeker 14 wkn zwanger zijn bij mij duurde de hcg hoogte langer dan bij andere bij de 2de duurde het 9 wkn dat deze uitsloeg en bij de laatste 2 was het meteen raak met testen ze zeggen wel eens dat t lichaam zwangerschap niet herkend en het daarom langer duurt voordat een test kan uitslaan ook ik had wat lichte bruinige afscheiding verloren in die periodes ze zeggen dat dat meestal t laatste reste menstruatie is wat t lichaam verlaat ik hoop dat er idd voor je een positief test uit komt succes en ben benieuwd
Heeft iemand toevallig ook ervaring met pijn rond de navel?? Dat heb ik namelijk gekregen voordat ik die rare bloeding kreeg.. Is de dag erna 1,5 dag weg geweest en sindsdien weer terug.. En heb het nu nog steeds.. :S
Ja, het is ook allemaal zo vreemd.. Omdat tot nu toe mijn cyclus iedere keer netjes op schema is, soms de avond ervoor, maar niet 4 dagen ervoor! Normaal heb ik ook wel 4 dagen gewoon bloedverlies en nu was het 1 dag en was het weg! Daarom vond ik het allemaal maar zo vreemd, dan ook nog dat pijnlijke trekkende gevoel rond mijn navel.. Maarja,, de test was negatief.. Maar om 1 of andere reden heb ik het gevoel dat mijn gevoel het juist heeft en de test niet!
ik zou anders nog even wachten en dan nog een x testen ook ik had sterk t gevoel en toch sloegen de testen niet uit dus t zou kunnen maar pin je er niet op vast wil je niet onnodig hoop geven maar goed eerlijk is eerlijk ik heb deze ervaring ook zo meegemaakt ik duim voor je op een postieve test voor je
Ja, ik probeer me ook in te prenten dat het niet zo is.. Maar toch blijft er iets in me hoofd zeggen dat het wel zo kan zijn,, Maar goed, we wachte nog even af.. Als ik dan ook van zoveel mensen hoor die pas 14 dagen na de innesteling positief testen.. Dan moet ik nog even wachten! Dus we wachten geduldig af..