Lichtroze op NOD? Late innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PrettyMuffin, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Balen prettymuffin! Ik zit met precies hetzelfde. Sinds gisteren al last van ongi krampjes en last van mijn rug. Gisteren toen ik ook van binnen keek had ik gele afscheiding. Vandaag roze slijm. Normaal gesproken word ik een uur naar krampjes ongesteld. Ik ga pas donderdag testen. Dan zit ik op dag 17 na mijn ei, de laatste twee keer werd ik ongesteld op dag 16. Afwachten dus nog. Ik hoop dat jij straks wel positief test.

2. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee meid, vervelend nou! Maar even afwachten en anders over een paar dagen nog een keer doen.
    Laat je het even weten als er veder nieuws is.

3. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    @Engeltj doe ik :) Ik ga denk ik dnderdag testen met ochtendurine :)

@sanyi spannend hoor. Ik duim voor je :)

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jammerrrrr... Maar geen bloed geeft moed;)

5. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Goedemorgen dames!

@sanyi al iets te zien bij jou?

Hier nog steeds niks. Vanmorgen wel een iets lagere temp, maar dat kan natuurlijk ook een innetselingsdaling zijn...lekker die onduidelijkheid!
    Echt een rotnacht gehad, super slecht geslapen en midden in de nacht wakker geworden met buikpijn/krampen en misselijkheid. Gelukkig was het snel over, maar was niet fijn! Vandaag weer een dagje op de bank, en vanmiddag testen halen. Hoop dat er morgen al iets meer duidelijkheid gaat zijn!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik wil je hoop niet de grond in boren maar als gisteren je nod was is het niet erg waarschijnlijk dat je vandaag nog een innestelingsdip hebt.
    De innesteling is eerder te verwachten binnen/rond een week na de eisprong. Die dip is overigens ook niet bij iedereen te zien.

7. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @prettymuffin, wat vervelend voor je. Spannend hoor, ik hoop dat je vandaag positief test.
    Hier nog helemaal niets. Wel weer het gevoel ongi te worden, dat is dus al dag drie. Alleen denk ik nu dat hij echt komt, mijn borsten voelden vanmorgen al weer wat minder stevig. Het wordt weer een dagje vol toiletbezoeken. Tot nu toe geen afscheiding. Pff ik ben er wel ff klaar mee hoor.

8. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    hier vanochtend ongesteld geworden, op naar ronde 2:p

9. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Net ongesteld geworden! Op naar ronde 10!

10. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    @sanyi balen meid :( Succes met de volgende ronde!

@mariska ook balen voor jou :( Succes!

Ik heb ondertussen ook wat meer bloed gezien, nog steeds geen ladingen zoals ik gewend ben, maar wel een tampon in gedaan..ben benieuwd wanneer het eindelijk gaat doorbreken!

11. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik heb ondertussen ook wat meer bloed gezien, nog steeds geen ladingen zoals ik gewend ben, maar wel een tampon in gedaan..ben benieuwd wanneer het eindelijk gaat doorbreken![/QUOTE]

Duim duim!

Deel Deze Pagina