Lichtroze Ovutest; wat betekent dat??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Franka83, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Dag iedereen,

Ik heb 24 november een miskraam gehad, na geheel onverwachts zwanger te zijn. 7 maanden geleden is mijn zoon geboren en ik had pas 1 cyclus gehad, dus geen idee wanneer we raak hadden geschoten :D

Nu ben ik na de miskraam (die ik volgens de VK mocht tellen als een menstruatie) op 5 december begonnen met ovutesten. Sinds vorige week dinsdag is hij iedere keer lichtroze (de teststreep) Zeg maar als het een ZWtest zou zijn geweest dan mag je hem als positief rekenen.

Wat betekent dit nou? Denk iedere keer dat mijn ei komt, maar hij wordt maar niet donkerder...Tot wanneer moet ik nou testen enz...

2. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Gewoon doortesten ik had dat ook bijna 14 dagen lang en vandaag knalde die eraf hij moet echt gelijk of donkerder zijn als de c streep, gewoon doortesten dus.

Liefs

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb alleen ook gehoord dat je na je miskraam geen eisprong kan hebben; dan kan ik natuurlijk testen tot ik een ons weeg om het maar zo te zeggen :D Ik heb er nog 2 liggen, dus moet besluiten om door te gaan en nieuwe te bestellen...Vind het zo lang duren...ben al 14 dagen aan het testen :D

Fijn dat jij vandaag een knalstreep had; klus ze!!!

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Na een miskraam kan het inderdaad wel even duren voor je cyclus weer op orde is.
    Enige wat je zou kunnen blijven doen is testen.
    Succes

5. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Sommige dames krijgen nooit een knaltest. Mijn vriendin zit nu in dezelfde situatie. We vergeleken onze testen met elkaar en die van haar werd nooit donkerder dan de controlestreep.
    Zij heeft deze maand de testen van cb gebruikt, de digitale en toen kon ze wel haar ei ontdekken. Meteen heeft ze nog een goedkope test gedaan en weer een lichte streep.
    Het is wel wat duurder maar misschien het overwegen waard om de duurdere een x te proberen?

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Vandaag een knaltest gehad met de allerlaatste ovutest die ik nog had...Had al wel nieuwe besteld, maar hoop die dus niet nodig te hebben...Vandaag en morgen aan de klus en dan begin januari testen!! Hopen op een positieve zwtest :D!

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Een lichte ovulatie-test zegt niets. Elke vrouw heeft namelijk altijd wel wat LH in haar urine. Pas als deze concentratie 'piekt' krijg je je eispong.
    Super dat je test positief is geweest! Nu hopen en duimen draaien...

8. mlis

mlis Niet meer actief

succes meis, lekker klussen en hopelijk begin januari een positieve test.. :D ik hoop dan dat ik met je mee mag juichen!!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee franka, toch nog een posi test gehad dus! gelukkig maar!
    ik had de eerste maand na mn mk geen ei... daarna wel en meteen zwanger! ik hoop dat je zw test mooi gaat zijn begin januari!

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    dank je lieve surf!!
    ik laat het weten hoor bij de april mama's :D

Deel Deze Pagina