Hoi lieve mensen. Ik ben 13 mei ongesteld geworden maar 3dagen ipv 5dagen.. Ik ben toen de 16de gestopt met bloeden maar de 18de en de 19de had ik ineens bruine afscheiding. Nu heb ik vanaf de 20ste weer menstruatie achtige pijn en steekjes in mijn onderbuik rechts.. Ik heb ook ineens last van mijn borsten en ben erg moe de laatste tijd. Ik heb van mijn vorige cyclus uit gerekend dat als ik zwanger zou zijn dat de 9de van mei mijn inestelling zou zijn. Maar ben dus de 13de ongesteld geworden. Ook een week eerder want ik moest de 18de pas ongesteld worden. Dus wat kan dit zijn? kan mijn cyclus deze maand korter zijn? Dan zou ik een cyclus van ong 24 dagen hebben dan zou ik de 23 sste mijn eisprong hebben maarja .. Waar komt deze menstruatie pijn ineens vandaan/>? Groetjes!
Het zou kunnen dat je niet ongi was, maar dat je een innesteling hebt gehad... Menstruatie-achtige buikpijn kan een zw teken zijn! En de rest natuurlijk ook... Ben je allang van de (pil?) af?
Hoi apie3 Ik ben eind maart gestopt met de pil. Ik heb daarna mijn ontrekkingsbloeding gehad en daarna mijn normale echte menstruatie. Ik vanaf toen bijna om de dag geklust. Voor de zekerheid omdat ik natuurlijk nog niet weet hoe mijn cyclus is/was. Ik heb toen de eerste 3 weken ong. last gehad van ontpillingsverschijnselen maar die zijn zo goed als verdwenen daarna en nu heb ik deze verschijnselen. Ik heb ook elke avond hoofdpijn nu al een week ! Weet niet of dat er mee te maken kan hebben? Groetjes,
Het kan nog steeds ontpillen zijn.. Ik heb gelezen dat,dat wel 6maanden tot een jaar kan duren helaas...
Ik heb hetzelfde gehad. Toen we op vakantie waren dacht ik dus ongesteld te zijn geworden. Toen ik dat een maand later niet werd heb ik een test gedaan en bleek ik zwanger te zijn. Ik had wel weer af en toe bloedverlies waar ik me heel erg druk om heb gemaakt en met veel moeite uiteindelijk met ongeveer 7 weken (dacht ik) een echo gehad. Bleek ik al bijna 11 weken zwanger te zijn. Op vakantie was ik dus niet ongesteld geworden maar waarschijnlijk ook innesteling o.i.d. want ik was toen al zwanger. Dus misschien wel handig om eens een test te doen? Dan heb je iets meer zekerheid. Veel succes in ieder geval!
Ik zou voor de zekerheid gewoon een test doen... Het kan nog steeds het ontpillen zijn hoor! Bij de een duurt dat een maand of 2 a 3, bij een ander meer dan 6 maanden. Je weet zelf ook niet of je nog aan het ontpillen bent.. Je voelt dat niet Suc6
Ik dacht laatst dat ik een innesteling voelde omdat het nog 5 dagen duurde voordat ik ongesteld moest worden maar toch was het helaas een voorteken van een komende menstruatie en ongesteld geworden. Maar het kan alle kanten op gaan dus hou moed!
Ik ga morgen denk ik een test doen. @Sugarblossom , ik heb bloedverlies gehad, en de menstruatie pijn is op dit moment even weg ik voel alleen af en toe als ik buk een steekje. Dus denk niet dat mijn menstruatie er aan zit te komen. Meestal als ik menstruatie krijg dan heb ik 1 dag van te voren bruine afscheiding. En dat heb ik ook niet meer. Ik merk wel aan mijn afscheiding dat het een beetje waterige is , dus niet kwark achtig iets zeg maar haha! @poempi Hoelang had je een inestellings bloeding? Als ik vragen mag? En hoe voelde jij je op dat moment ? en hoe merkte je dat je zwanger was ipv niet ongesteld worden of merkte jij niks? Omdat ik alleen maar last van mij borsten heb en erg moe ben. En veel trek heb.
Klinkt hoopvol @Esmaraldaa Hoop het zo voor je dat het een innesteling is geweest. Succes met testen ik duim voor je!
Het viel toevallig samen met m'n vakantie maar ben 2 dagen best wel beroerd geweest, en ik had echt niet het idee dat ik zwanger was. Dacht gewoon griepje. Voor de rest merkte ik niet echt veel. Heb alles nog eens nagekeken maar ik had 5 dagen bloedverlies, dus vandaar dat ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Ik heb een test gedaan omdat op den duur mijn menstruatie wel wegbleef. Toen ik de test deed was ik dus al 8 weken zwanger i.p.v. 4 zoals ik dacht en daarna had ik ook nog wel eens bloedverlies. Kwam er bij de echo pas achter dat die ene menstruatie geen menstruatie is geweest maar waarschijnlijk innesteling. Oh ja, toen ik zwanger was kon ik ook blijven eten. Zolang ik regelmatig wat at werd ik niet misselijk, dus wie weet bij jou ook zo? Veel succes met testen vandaag! Ik hoop voor je dat je zwanger bent.
Ik ga morgen of vrijdag testen! Heb via internet besteld dus ze zullen er morgen zijn. @poempi , ik ben dus niet grieperig of iets , ik ben wel beetje verkouden en veel hoofdpijn. En met eten tja ook wel eigenlijk ik eet eigenlijk gewoon door terwijl ik geen honger heb of iets en na ander half uur weer honger of lege maag gevoel.
Dat je nog zolang kan wachten met testen! ik zou zo snel mogelijk naar een winkel rennen om zo'n ding te kopen Het zal wel heel spannend zijn. Ik zal in ieder geval voor je duimen!
Ik ga zo dalijk een test doen ze zijn binnen.. Ik heb me plas zolang mogelijk opgehouden haha duim voor me!
Helaas .. De test was negatief.. nja ik heb in deze ronde veel geklust dus misschien heb ik in juni wel en positieve test in handen! X
hoi hoi ik wil ook wel even reageren, maar ben niet zo bezig met innesteling en de cyclus bij me zelf. Heb me er niet goed in verdiept moet ik zeggen. 5 mei was ik ongi, wanneer is een eisprong had weet ik niet, ik gebruik geen ovulatietesten, maar na de eerste dag ongi en dan 2 weken later zo zat ik een beetje te rekenen. Nu sinds zaterdag last van mijn onderrug, en een gevoelige buik, opgeblazen gevoel en soms misselijk. 2 juni zou ik weer ongi moeten worden.......ik zit wel iets te denken, maar wordt van die gedachten echt heel moe, een zwangerschap zou prachtig zijn, maar het wachten..............bah, die onzekerheid. Testen zal nog wel geen zin hebben, toch maar even geduld houden.
nou het wordt de aankomende maand toch nog spannend hoor meiden! de 13de was toch mijn menstruatie zoals jullie weten , we hebben goed ons best gedaan deze ronde en ik voel me toch raar alleen maar! Ik had natuurlijk na mijn menstruatie last van mijn onderbuik denk eisprong geweest nou aardig geklust haha. En van de week ineens ff 5 min heel erg pijn. En gisteren met afvegen eeeeeen heeeeeeeeeeeeeel klein beetje roze slijm je moest echt heel goed kijken. Dus nu afwachten. Me borsten gaan wel zeer doen de steken zijn bijna niet meer te doen. En soms misselijk maar ben wel heeeel erg moe.! Ik was vandaag vrij en ik was pas geloof het of niet .. om 1uur vanmiddag wakker ! En nu is het 3 uur en ik val bijna weer in slaap kan amper meer typen zo moe dat ik ben. Ik hoop dus goed nieuws!
heb op dit moment rare buikpijn.. en vn8 beetje lichte bruine afscheiding is nu weer weg heb nu echt onwijs last van afscheiding maar normaal van kleur.
Nog steeds niet mijn menstruatie , had het zondag wel het gevoel heel sterk maar was weer na 2uur weg.. Deze week denk ik toch maar testje doen.