wat zou dit allemaal te betekenen hebben??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lindah, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi,

Ik plaats even hier mijn verhaal. Ik ben niet bezig met zwanger worden maar mocht het wel zo zijn dan is het meer van harte welkom!!
    Ik wist niet waar dit het beste zou passen maar de lounge vind ik niet echt netjes om het daar te plaatsen vandaar bij: 'zwanger worden'.

Onze dochter hebben wij gekregen via IUI. De eerste IUI was raak nadat ik een HSG onderzoek heb gehad. Ook pregnyl en en hormonen gespoten. Daarvoor alleen met clomid en pregnyl maar dat lukte dus niet..
    De doktoren gaven aan dat mijn een wat verminderd aantal zaadcellen heeft maar voldoende om op de normale weg zwanger te raken. Mijn cyclus is wat lang, meestal tussen 30 en 36 dagen. Maar ook dit zou geen probleem op hoeven te leveren, gaven ze aan.

Wij zijn dus niet bezig voor een tweede maar ik slik ook nog geen anticonceptie. Nu hebben wij dus wel onbeschermde seks gehad( 2x) maar wel 'voor het zingen de kerk uit'( ja ik weet dat dat niet veilig is.. ;)

Ik hou mijn cyclus verder niet bij omdat we dus niet bezig zijn voor een tweede en ik meestal wel merk als mijn menstruatie eraan komt..

Nu had ik bijna anderhalve week terug een paar dagen bruin bloedverlies( dat is voor mij altijd het teken dat ik ongesteld wordt). Ook een paar dagen een tampon in gehad maar de menstruatie zette niet door. Na drie dagen was dit ook over. Vervolgens kreeg ik wat afscheiding( rekbaar slijm maar wel wit).. Vreemd want dat zou dus mijn eisprong betekenen en ik heb het nog nooit gehad dat ik eerst oud bloed verloor en vervolgens witte slijm afscheiding had..Dit heeft twee dagen aangehouden.

Toen heb ik een test gedaan maar deze was negatief( dat is aankomende woensdag een week geleden). Ondertussen dus nog steeds geen menstruatie. Wel heb ik een wat opgeblazen gevoel( maar dit heb ik vaker) en moet wat ik meer boeren laten. Ook ben ik wat misselijk met momenten maar dat is niet noemenswaardig.

Ondertussen weet ik dat mijn lichaam me behoorlijk voor de gek kan houden dus bovenstaande klachten hoeven niets te betekenen.

Ik weet dus niet de datum van mijn vorige menstruatie. Het is zeker al wel bijna drie weken geleden( als het niet langer is) dat ik ongesteld ben maar precies weet ik dus niet..

Wat denken jullie hiervan? Ik wil tot woensdag, denk ik, weer wachten met testen. Alvast bedankt en sorry voor het lange verhaal.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat bruine 1,5 week geleden met daarna rekbare afscheiding past uitstekend bij een ovulatiebloeding. Temeer daar je schrijft ruim 3 weken geleden of langer voor het laatst ongi te zijn geweest + jouw wat langere cyclussen van max 36 dagen.

Als ik gelijk heb, zou je dus over ongeveer 5 dagen ongesteld moeten worden. Dan zit je twee weken na die wat ik denk ovulatiebloeding.

De kans om met het "voor het zingen de kerk uitgaan" zwanger te worden, is zeer klein, maar niet onmogelijk. Want mocht hij voorvocht verloren hebben, dan zouden daar ook zaadcellen in kunnen hebben gezeten.

3. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Bedankt voor je berichtje!

Het rekbare slijm is nu ongeveer drie dagen weg, moet ik dan nog steeds die vijf dagen aanhouden, denk je?

4. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Even nog wat vragen, hopelijk wil iemand de tijd nemen om ze te beantwoorden..

Ondertussen nog steeds niet ongesteld.. Ook niets wat erop lijkt dat ik ongesteld ga worden. Ook geen bruin bloedverlies meer gehad of andere afscheiding.

Zou ik toch zwanger zijn? ( stiekem zou ik dat toch wel heel leuk vinden) of zouden die twee a drie dagen bruin bloedverlies mijn menstruatie zijn?

Alvast bedankt!

5. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ik zou toch een testje doen, dan weet je iets meer. Nu blijf je in je hoofd ermee bezig en daar kan een lijf ook op reageren....

6. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Bedankt voor je reactie.

Heb straks avonddienst( werk in de zorg) en zal dan idd morgenvroeg testen.. Ben benieuwd..

7. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zou ook gewoon een test ertegen aan gooien. Helaas geen kristallen bol hier ;) Spannend hoor.

8. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Ik kon het niet laten, net maar even een test gedaan.. negatief..
    Toch stiekem wel een beetje jammer..

Maar was dus niet met ochtendurine.. Bah bah zo blijft het afwachten..
    En hoewel dus helemaal niet bezig waren voor een tweede blijf ik nu toch hoop houden op twee streepjes.. Hoe raar kan een lichaam werken.

9. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    En nog steeds niet ongesteld..

En ook niet het idee dat het er aan zit te komen..

Wat denken jullie?? Ik weet dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn maar kan het miet goed loslaten.. Hopelijk kunnen jullie een beetje met mij meedenken?

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Wacht zeker 2 weken met testen na het rekbare slijm (dat geeft de eisprong aan).

11. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Ja dat dacht ik ook al maar zo vreemd dat ik daarvoor wat oud bloed verloor en ik dan nu wel een erg lange cyclus zou hebben. Denk jij dat het mogelijk is dat ik zwanger ben?

12. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

En? Al getest?

13. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Nee nog niet.. Probeer tot woensdag te wachten.
    Ik moet morgen en dinsdag werken maar woensdag vrij dus..

Ik weet dat de kans klein is maar de hoop ik groot. Ik merk dat ik het ook moeilijk los kan laten..

Bedankt voor je berichtje!

14. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Tot je ongesteld wordt, mag je toch ook hoop houden? Spannend,hoor! Sterkte!

15. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Dankjewel!

Nog steeds niet ongesteld!
    Dadelijk werken(werk in de zorg) hopelijk heb ik dan wat afleiding!

16. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Deel Deze Pagina