lichtroze vloeistof

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ilona PS, 29 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Beste verloskundige,

Sinds een paar dagen weet ik dat ik opnieuw zwanger ben voor de 4e keer in (bijna) 1 jaar. Ik probeer er positief in te staan maar maak me toch weer zorgen. Vanochtend hadden m'n man en ik het 'gezellig' gemaakt. Nu merk ik -sorry voor de onsmakelijke details- dat m'n inlegkruisje vol zit met een lichtroze vloeistof met een beetje cremekleur er in. Ik heb dit 1x eerder gehad, maar dat was na een punctie omdat ik teveel eitjes had.De fertiliteitsarts waarschuwde toen dat ik wat bloedverlies kon krijgen daarna ivm doorprikken vaginawand. Ik dacht toen dat het daar van kwam en raakte daarna wel zwanger (wat helaas uitliep op een MA).
    Maar nu krijg ik het dus terwijl ik net pril zwanger ben. Weten jullie wat dit kan zijn en moet ik me zorgen maken ? Ik heb verder geen last van zwangerschapskwaaltjes oid en 10 dg geleden was mijn progesteronwaarde 41.
    Alvast bedankt.
    vr.gr.
    Ilona

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Ilona,

wat spannend allemaal. Kan het me goed voorstellen! Ik kan ook je onzekerheid niet weghalen en de eerste weken zullen heel spannend blijven tot de eerste cho. Maar het bloedverlies dat je beschrijft duidt nu niet op iets naars hoor. Heel vaak krijgen vrouwen na gemeenschap rozige afscheiding en heeft meestal niets te beteken. Dat komt door een gesprongen vaatje in je baarmoedermond en heeft niets met die kleine te maken. Zeker weten kun je het nooit, maar wat je nu beschrijft komt vaak voor en hoort er een beetje bij. Succe sen sterkte komende weken, ik duim voor jullie!

Groetjes Brigitte

3. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanx Brigitte voor je reactie. Inmiddels heb ik ook bruinverlies en lichte krampjes. Dus ik denk dat het opnieuw einde zwangerschap is :(.

vr.gr.
    Ilona

Deel Deze Pagina