Cyclus doet opeens vreemd?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Olifantje, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    21 november ben ik bevallen van ons zoontje. Voor de zwangerschap lag mijn cyclus tussen de 30 en 34 dagen.

Ik ben intussen dus al 3 keer ongesteld geworden. 18 januari was de eerste keer na de bevalling.

Cyclussen tot nu toe:
    35 - 36 - 31 en nu zit ik alweer op 55 dagen?! :$

Is dit normaal? Ik heb wel getest een paar dagen geleden met een dipstickje die ik besteld had via marktplaats. :) Die was gewoon negatief. Maar toch maak ik me best ongerust. :)

2. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Na de bevalling kan je cyclus wel helemaal in de war zijn. Je lichaam zit nog helemaal vol met hormonen. Ze zeggen niet voor niks 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren...

Maar ik zou toch even langs de huisarts gaan voor de zekerheid, misschien ben je toch weer zwanger.

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ja dat van dat "9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren" wist ik wel.
    Maar had niet verwacht dat het na 3 normale cyclussen ook nog onregelmatig kan worden.

Van de week maar een kruidvat testje halen geloof ik.. en daarna contact opnemen met de huisarts.
    Vroeger had ik ook hele lange cyclussen, maar toen had ik overgewicht, sinds ik een normaal gewicht heb, zit ik tussen de 30 en 34 dagen.

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Nog steeds niks.. inmiddels dag 60. :( Heb vandaag ook alweer getest met een dipstickje en deze was weer negatief.
    Volgens mij heb ik gewoon een cyclus overgeslagen ofzo. :(

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Nog steeds niets. Dag 67 inmiddels.. :(:$
    Heb afgelopen zaterdag in de namiddag met een kruidvattest getest en was gewoon negatief..

Toch naar de huisarts gaan? Ik ben de laatste tijd wel enorm snel aan het aankomen. 7 maanden geleden woog ik 54kg vlak na de bevalling en nu weeg ik 68kg..

Deel Deze Pagina