Hallo meiden, Klein vraagje; is de basis lidmaatschap van FF voldoende (dus onbetaald lid)? Of zijn jullie allemaal vip? Groetjes R.
Ik had/heb gewoon basis. Is voldoende, je kan met de VIP wel een paar dingen extra maar het is niet noodzakelijk.
Doe wat je fijn vind. Ik heb vip. De eerste maand heeft iedereen vip. En als je dat wilt houden moet je daarvoor betalen. Ik vond het het wel waard.
Ik heb ook vip. heb gewacht tot een promo op facebook. een jaar vip was toen goedkoper dan 3 maand heb denk ik 20 euro betaald en dat vond ik het wel waard.
Ik heb al jaren gewoon basis. Het is wel leuk dat je eens in de zoveel tijd gratis de vip krijgt, maar kan niet zeggen dat ik dan wat extra's uitprobeer ofzo. Maar wat al gezegd werd, als jij dat prettiger vind om je lichaam te leren kennen moet je het gewoon doen meid.
Haha goed idee Gebakje! Ik gebruik eigenlijk alleen de mogelijkheid om temp in te vullen en moment van klussen, en dat de 'chart' functie om te zien wanneer volgens FF mjn ovulatie heeft plaatsgevonden. Als dat de basis is, vind ik dat voorlopig prima. Bedankt voor jullie reacties!