O meiden, wie kan mij helpen. Ik wil zo graag beginnen met afvallen, maar ik kan me er niet toe zetten, zo vervelend. Ik ben al wel begonnen met sporten, maar het minder eten.... Wie weet mij te motiveren???? Kus
*schop* Kijk eens hier zou ik zeggen, ik raakte hier erg gemotiveert door en het werkt ook nog: Slank & Sterk
wow wat een goede site! ik ga het uiutpluizen, ga volgende week weer beginnen met sporten want ik wil er 25 kilo afhebben!
Had er anderhalve week geleden 3 kilo af door sporten en letten op mn eten. Ziek en ongi geweest en even druk met Wendy's verjaardag.... Ben benieuwt als ik zo mezelf weeg Maar ben vandaag met nieuwe moet begonnen en de hele dag water gedronken (alleen mn ontbijt is er bij in geschoven....foei) Vanaf morgen ga ik weer beginnen met sporten (eerst mn huis weer op orde...is sporten op zich ). Dus kom op...iedereen die af wil vallen. Doe mee! Niet volgende week of als dit dan doe ik dat...NU!
hahaha, een virituele schop geef ik je dan wel onder je kont. Afvallen gaat pas, als je er zelf 100% achter staat! Maar.. heb je dan niet als je gesport hebt, zoiets van "heeerlijk!" en dat je dan helemaal niet de behoefte hebt aan (slecht) eten?? Dat had ik altijd wel..
je hoeft niet perse minder te eten, ander eetpatroon scheelt ook al veel en bijv 6 kleinere maaltijden ipv 3 grote. Zo ben ik 20 kg afgevallen. gewoon om continue je verbranding op gang te houden. Sterkte met afvallen meis! You can do it!
Het is heel simpel: Als je niets aan je eetpatroon verandert dan blijf je zwaarder dan je zou willen. De keuze is aan jou.
mijn advies is bel een consulente!!! en kijk eens op www.cambridgedieet.nl naar de foto's van andere mensen,dat motiveert echt wel hoor,ben nu 3 weken bezig en al 8 kilo kwijt!! je hebt een stok achter de deur,want je moet elke week komen om te wegen en te praten.maar...je moet er zelf wel achter staan! succes groetjes miranda
Hier ook een schop van mij, mag ik er dan ook 1 terug? Kan er ook wel 1 gebruiken Ik ben bezig met het boek onrust en eten, dat gaat meer over de psychologische kant van het eten. Heel verhelderend. Waar ik veel aan heb is de uitspraak: Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Wat ik ook erg verhelderend vind is het idee dat ook als je geen beslissing je neemt te beginnen met afvallen of wat dan je ook, je eigenlijk wel een beslissing neemt om het niet te doen. Oh en nog een opsteker, je kunt ook beginnen bij de kleinst mogelijke verandering die je kunt maken. Bijvoorbeeld geen mayo bij de friet. Als je dat gedaan hebt ga je naar de volgende kleinste verandering die je op kunt brengen, enzovoort. Voor je het weet heb je allerlei kleine dingen veranderd die samen een heel groot verschil maken. En tot slot: grote pluim voor het sporten!!! Wat voor sport doe je?
ik v ind zon shake dieet erg slecht als je daar mee gaatstoppen komt het dubbel zo hard aan nee dank je wel hihi succes meis ik moet ook gaan beginnen maar moet er wel 40 van af ik ga naar een dieetiste in het ziekenhuis hihi..
Dank jullie wel voor alle schoppen. Mijn billen zijn er helemaal blauw van hahaha!! Tja ik weet wel dat ik moet gaan beginnen. Er moet 26 kilo af. Das echt mega veel. En dan denk ik, ik wil het er echt af hebben, maar dan krijg ik weer zin in iets lekkers en dan ga ik weer..... Ik heb voor mijn zwangerschappen herbalife gedaan,maar dat wil ik nu niet doen. Ik vind het namelijk veel te duur en ook is het niet iets blijvends. Ik wil eigenlijk mijn eetpatroon veranderen. Misschien moet ik toch eens naar een dietist ofzo. Het sporten is al wel gelukt. Ik sport 2 keer in de week. Een krachtcircuitje en wat cardio en dan steps en zumba. Allemaal superleuk. O ja ik weet niet meer wie het zei, maar na het sporten denk ik, heb wel zin in iets lekkers.....fout natuurlijk. Ik heb nu standaard een appel in mijn tas zitten. Ik ga gewoon vanaf nu niet meer snoepen!! (niet proberen, maar echt doen) en dan ga ik volgende week maar eens een dietist bellen!! Misschien kunnen we elkaar wel aan blijven moedigen hier. Even wat over mezelf. Ik ben (bijna) 27, heb 2 kinderen en ben 5 jaar getrouwd. Ik weeg nu 90 kilo en een goed gewicht is volgens de BMI voor mij ongeveer 66. Ik ga eerst maar eens voor de 80 kilo. Anders is het wel een hele grote stap. Succes allemaal en nogmaals bedankt voor alle adviezen!! Als je nog adviezen hebt trouwens....GRAAG!!!! Kus
Nou oke ik heb een advies. Ik merk bij mezelf dat als ik gefrustreerd ben/pieker/in zijn geheel niet goed in mijn vel zit, sneller naar fastfood grijp. Dus een zoutje, makkelijk avondeten, een toastje 's avonds. Al het piekeren kost mij ook onwijs veel energie waardoor ik meer ga eten en vermoeider ben. Nou en dat werkt een beetje in een cirkeltje als je wilt afvallen, want je hebt weer zitten snoepen en daardoor voel je je nog meer down, je bent moet omdat je slechte dingen eet en je zorgen maakt, etc. Mijn advies is dan ook dat je moet zorgen dat je geestelijk in balans bent. Je drang om te snoepen zal minder groot zijn. Ik zit namelijk de afgelopen 2 maanden wel beter in mijn vel en ik ben zomaar 2 kg kwijt. Alsof ik 'geestelijke ballast' ben kwijt geraakt. Ik hoef nu nog maar 2kg af te vallen en dan zit ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Misschien is yoga iets voor je. Vaak geven ze dat in de sportschool. Of iets anders! Maar misschien heb je er iets aan. Dieeten, daar heb ik persoonlijk een schijthekel aan omdat ze allemaal stuk voor stuk een slaatje uit jou proberen te slaan (haha, fantastisch flauwe woordspeling weer). Dus ik zou het houden bij gezond en voedzaam eten. Hoef je ook geen tussendoortjes meer omdat je toch al vol zit. Al die klote shakes die je moet maken, je hebt hartstikke trek, het is eentonig en smerig, duur dus je wilt dat het snel slaagt en dat lukt niet, dat motiveert je niet. Suc6 iig. Ohja nog een tip: als je maar flink hard wegrent voor al die schoppen onder je kont, val je ook vanzelf wel af.
Schop!!! En misschien een kleine motivatie: Ik ben vorig jaar 15 kilo afgevallen en als ik het kan moet echt iedereen het kunnen! Het is gewoon een kwestie van volhouden (oh ja en een mooie beloning van jezelf voor elke 5 kilo die je afvalt)! Maar als die toch wat te krappe broek opeens veel te groot is is dat echteen super motiverend gevoel. Dus gewoon beginnen bij de 1ste kilo! Succes
Bij de clubs zit er ook eentje over afvallen. Misschien moeten wij dames met een beetje extra die club eens nieuw leven in blazen en daar elkaar eens flink onder de kont blijven schoppen zodat we allemaal gemotiveert raken en blijven? Samen sta je sterk, toch? Ik denk dat ik binnenkort eens een dagboekje ga bij houden met wat ik allemaal doe en hoeveel ik per week weeg. Is misschien ook weer een extra motivatie? Als nou die rotgriep eens ophoepelde dan ging ik weer flink verder met steps enzo. Maar ben net naar de winkel geweest en man wat kwam ik er ziek en moe van terug
Wat mij motiveerde was proberen mijn broeken van mt 34 weer proberen aan te doen! Toen dat toch echt niet lukte wist ik weer waarom ik geen lekkers moest eten
SCHOP! Krijg ik er ook wat want heb zo ook nodig! En tips heb ik jammer genoeg niet. Ben ooit al eens zo'n 15 à 18 kilo afgevallen die er nu terug aan zitten en ik krijg het niet meer voor mekaar nu...
Nou proberen in broekmaat 34 te komen zal mij ECHT NIET motiveren...misschien als je de maat omdraait hehehehe