Vind het zo leuk, en ben continu "aan vorig jaar om deze tijd" aan het denken.... Dinsdag wordt onze meid 1 jaar, en is ze echt baby-af! (wat ook wel weer heel jammer is) Vind het denk ik spannender dan zijzelf, hihi! En wat is het jaar voorbij gevlogen!
Gaat hard he zon jaar. Geniet er lekker van dinsdag .. ik vond Britt har eerste verjaardag erg emo .. was ook heel de dag bezig met, vorig jaar rond deze tijd
Ook Sam wordt dinsdag 1 jaar.. Voor ons een heel zwaar jaar geweest, en ik denk dan ook dat er nog wel wat traantjes bij mama daphne gaan vloeien dinsdag. Ben er ook al een hele tijd mee bezig, en heb er toch wel zin in. Heb vorig jaar niet altijd durven denken dat ze de 1 zou halen, zo slecht ging het.
Daphne ik heb net even je site gezien. Wat moeten jullie een spannende tijd hebben gehad zeg. Ze was echt klein maar ook echt mooi. Kan mij voorstellen dat voor jullie de 1 heel bijzonder is. Geniet er lekker van, gefeliciteerd vast.
Daphne, ik heb jullie verhaal toendertijd ook gevolgd, mede ook omdat Sam op dezelfde dag is geboren als onze Britt. Vorig jaar rond deze tijd had ik al weeen....tot morgenavond kwart over zeven... Fijne verjaardag morgen!