Heeft er iemand ervaring met deze luiers? ze zijn van het merk Cien? Ze zijn namelijk nu in de aanbieding s pakken voor 18 euro en de liddle zit hier in de straat vandaar
Ik heb ze gebruikt voor mn oppaskindje en op t kdv waar ik stage gelopen heb werden ze ook wel eens gebruikt. Heb er nooit problemen mee gehad. Wel viel me op de kids die veel plaste snachts een ander merk omkregen. Mss dat ie dan toch wat meer opvangen of wat droger blijven. Overdag verschoon je toch genoeg lijkt me
Ik heb ze ook gebruikt en geen enkel probleem mee gehad, het ligt er soms wel eens aan hoeveel mijn zoon heeft gedronken maar het kan ook voor de nacht hoor. Gewoon lekker kopen je hebt er heel veel in een pak en ze zijn niet duur ook.
Wij hebben ook Lidl luiers thuis en die bevallen me heel goed Yeline is nog nooit doorgelekt ermee en ze sluiten mooi aan bij haar.
Ik heb die van de Lidl nu ook een x gehaald. En vind het dus helemaal niets. Ze heeft natte billetjes na een uur of 3. Dus de nacht haalt ze er niet mee Die indicator erop is wel handig
Ik gebruik die van kruidvat, wou de liddle wel proberen maar dat scheelde ongeveer 1,50 op een pak... en om daarvoor naar de andere kant van de stad af te reizen op fiets of auto vond ik onzinnig... en ben erg tevreden met kruidvat, past goed, blijven de billen lekker bij droog
ik koop bumblies luiers bij de dekamarkt....7,39 per pak (zo'n 48 stuks? zitten er dan in ongeveer) En ik ben er superrrr tevreden mee! Ook 's nachts...nog geen een keer problemen mee gehad
heb 1 keer nu C1000 luiers geprobeerd op aanraden van een schoonzus... deze scheelde nog geen euro met kruidvat, maar helaas hij was vannacht wat nat ze zijn gelukkig bijna op, weer verder op kruidvat...