opgangkomen menstruatie na bevalling

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessicad, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Ik ben 10 weken geleden bevallen van mijn dochtertje. Ik geef borstvoeding en ik weet dat het hierdoor langer kan duren tot je weer ongesteld wordt. Waar ik absoluut niet rouwig om zou zijn, haha.
    Alleen geef ik niet altijd meer een nachtvoeding en heb ik in het begin fulltime gekolfd en dan liet ik er `s nachts soms ook meer dan 6 uur tussen zitten zodat ik kon slapen als mijn man de fles gaf.
    Als anticonceptie gebruiken we nu condooms.
    Maar nu heb ik al twee weken het idee dat mijn buik opgezet is en ik ongesteld moet worden. Wat denken jullie zou het nu weer opgang gaan komen? Ik heb niet zo`n zin om steeds inlegkruisjes in te doen voor de zekerheid, maar ook niet dat het ineens begint als ik ergens ben en dan doorlekken.
    Hoe lang na de bevalling werden jullie weer ongesteld?
    Ik weet dat het snel kan komen, maar dat het ook 6 maanden kan wegblijven. Dus waarschijnlijk heb ik niets aan deze vraag maar toch. Ik haat het wachten erop.

groetjes Jessicad

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik gaf van begin af aan de fles en bij mij duurde het toch nog ruim 3,5 maand eer ik weer de eerste ongesteld werd.

3. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik geef inmiddels ruim 4 maanden borstvoeding, en ben tot nu toe nog niet ongesteld geweest.. Aan de ene kant is het heerlijk natuurlijk, maar ik snap precies wat je bedoelt met de inlegkruisjes, vrij irritant inderdaad dat je niet weet waar je aan toe bent... ;) Ik heb ook al een paar keer gedacht "volgens mij komt het eraan" maar tot op heden dus niets...

4. renata

renata Actief lid

21 dec 2006
    148
    0
    0
    ik geef ook flesvoeding en ik bne net van me ongesteldheid af
    ik ben nu bijna 5 weken geleden bevallen en heb maar 2 weken gevloeid toen een week niks en nu net van me ongesteldheid af.....

dus heel snel bij mij!

5. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    bij mij heeft het ruim 4 maanden geduurt toen het weer op gang kwam.

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik gaf tot een week of 7 geleden BV. Vorige week ben ik voor het eerst weer ongesteld geweest. Finn was ongeveer 5 maanden oud.

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb de 1e 3 weken alleen maar borstvoeding geven. Ik vloeide na een dag of 10 nietr meer geloof ik maar precies op dag 24 was ik weer OG.
    Ik ben altijd zolang ik al og ben op dag 24 van de cyclus og dus tja misschien dat we dat nu weer hebben of dat dat komt omdat de borst weg was? Ik weet het niet.

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik geef vanaf het begin flesvoeding en was (helaas) na 4 weken alweer ongesteld!

9. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Ik heb drie weken bv gegeven, heb ook zes weken gevloeid, toen Djaydee 11 weken was ben is weer ongesteld geworden en dat ben ik nu drie weken later nog volgens mij komt er geen eind aan, en ik ben met deze menstruatie ook nog eens met de pil begonnen, volgens mij is heel mijn lijf ontregeld, ik heb opeens ook last van veel pukkels en erg vet haar. Tijdens mijn zwangerschap heb ik nergens last van gehad, volgens mij komen mijn hormonen nu pas op gang. Ik baal er in ieder geval heel erg van.

Groetjes Monique76

10. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    bij mij is ook de hele boel ontregeld, ben weer met de pil begonnen, nu strip bijna op.......en alweer een week aan het vloeien nadat ik er een week vanaf was. Ik snap er echt niks meer van.....

11. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb ongeveer 4 weken gevloeid en verder is er gelukkig(nog)niks te bekennen.
    Ik krijg a.s vrijdag mijn spiraaltje.

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Even off topic hoor, maar hoe lang hoor je dan te vloeien na de bevalling? Want ik vloei nog steeds, of is dat dan alweer een menstruatie?

13. ik heb ongeveer 5 weken gevloeid, toen paar dagen tot klein weekje niks en begon weer, maar dat bleek ongesteld te zijn, duurde een weekje en was erg heftig, kon nog geen uur een tampon inhouden of ik lekte al door, morgen moet ik alweer voor de 2e keer ongesteld worden,

ik heb trouwens maar 2,5 week borstvoeding gegeven, toen kwam er niks meer, helaas, dor mijn borstontsteking, want hij kwam er goed van aan.

14. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Hoe lang je vloeit verscilt per persoon, het kan bij sommigen wel 6 weken duren geloof ik. Ik heb gelukkig maar krap 2 weken gevloeid.

Hier verder nog steeds niet. Ben benieuwd wanneer ik dan ongesteld ga worden. Heb toch regelmatig zo`n zeurderig gevoel in mijn buik en som in mijn rug en mijn buik blijft iets opgeblazen. Ach ja het zal allemaal wel. Ik merk het van zelf wel. Alleen blijf ik een hekel hebben aan die inlegkruisjes (als ik weg ga doe ik ze toch nog maar in voor de zekerheid).

Deel Deze Pagina