Lidl/Aldi producten die gewoon niet lekker zijn.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jinne1982, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Van de also de cola en chocolade pasta tweekleur

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Oooh ik vind de pastasaus van de lidl met olijven echt zaaaalig. De sauzen (voor over vlees ed) zijn idd niet te pruimen, brood vind ik ook niet goed en voor de rest koop ik er echt wel heel veel.
    Ik ga speciaal voor de cheddar kaas, surimi sticks, kip cordon blue, chocolade repen met hele hazelnoten en de kwark mousse toetjes van yofrutta!

3. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    de brood van de aldi vind ik niet geweldig en ontzettend snel droog. helaas zien de groenten er (te) vaak bij onze aldi ook niet aantrekkelijk uit (verlept, bruin, soms zelfs schimmel).
    de pasta potten zijn inderdaad verschrikkelijk, net als die kant-en-klaar maaltijden die ze hebben
    de paprikachips van de aldi vind ik ook niet zo geweldig, dan liever eigen merk van coop of C1000

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    cola light van Lidl (krijg ik last van het zuur)
    snijworst van Lidl smaakt echt heel raar
    pastasaus van de lidl eeek die was echt verschrikkelijk!
    rookworst van de lidl zat ook een aparte smaak aan

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die pastasaus vind ik ook heerlijk.
    Mijn vriend lust geen olijven, maar deze pastasaus met olijven (met echte stukjes olijf erin) vindt hij heerlijk. Ik wist niet wat ik zag toen hij zijn bord met pasta netjes leegat en nog een bordje nam, hahaha.

Ook de koffiepads van de Lidl vind mijn vriend (ik lust geen koffie) lekkerder dan van andere supermarkten.

Het is dus allemaal echt smaakgebonden.

De chips van de Lidl en de dropjes van de Lidl vind ik niet te eten.
    De chocola van de Lidl is dan wel weer overheerlijk.

6. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    het brood van de lidl! bah bah bah

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wat ik niet van de lidl te pruimen vind is:

Cola
    Rookworst
    Voorverpakte Biefstuk
    Die cordon bleu in pak
    Die braadworsten'
    Brood

Van de aldi is niet te pruimen
    Croisant deeg
    Koffiepads

En verder nog niets, hij zit hier nog maar net dus moet nog proberen.

8. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb die rookworsten toch ook al verschillende keren voorbij zien komen ;)

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    De cola light van de Aldi, blehh. De dark roast koffiepads vind ik ook vies en het Prima bruin brood van de Aldi, wat vind ik dat droog en smaakloos brood!

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

van de aldi: met stip op nr 1 de leverworst. gatverdegatver zelfs onze hond frat hem nog nie op. de chips vind ik ook niet zo

van de lidl:
    had een keer een zakje rijst met erwten erin en weet ik wat nog meer. moest je gewoon koken zeg maar...
    was niet lekker

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

de cola en het brood en de sausjes over groente/vlees ed. van de lidl.

Bij de aldi kom ik niet dus zou het niet weten

Maar verder koop ik veel bij lidl soms vlees is het beste getest! alleen geen biefstuk dat lust ik niet.
    De yoghidrink uit een flesje heerrrrrlijk!!!!
    Verpakte vis mmmm!!!

En de vietnamese loempia's zijn er zoooo lekker :D

12. tulip

tulip Niet meer actief

De croissants van de aldi en dd sinas van de lidl, maar zo heb ik bij de c1000 en ah ook wel dingen.

13. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Cola light van de Lidl ben ik juist wel fan van!
    Met stip op 1: de Thaise roerbakmix. Zitten van die stukjes verse peper in die mijn Hollandse smaakpapillen niet aankunnen. Elke hap proefde ik alleen maar vuur.
    Verder koop ik er eigenlijk alleen maar groente, fruit, wijn en de fairtrade chocolade, daar ben ik allemaal wel over te spreken.

14. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

6 dec 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    Bij Lidl en Aldi haal ik absoluut geen brood, dat is dezelfe dag al oud, bah bah

15. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha dan ben ik een rare denk ik ;)

Ik vind de cola echt heerlijk van de lidl, en de rookworsten gaan er met alle plezier in hier.

Wat ik niet te pruimen vind van de lidl is de ham iellllll
    ddOh en de koffie vind man lief niet te zuipen van de lidl. Veelste waterig en smaakloos.

16. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Die van de aldi vind ik beter qua houdbaarheid dan de lidl, met dat brood van de lidl kan je aan het einde van de dag iemand zijn kop mee inslaan :D wel handig als je vervelende schoonmoeder langs komt :p

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ojee is de soep echt zo erg? Heb er gister goulash en kippensoep (lidl) meegepakt voor visite Zondag. Maar als het echt zo erg is haal ik morgen wel andere haha..
    Hou zelf niet van soep dus heb het nog niet op van de lidl.

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

goulash en erwten vind ik er goed van te eten hoor

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Smaken verschillen.. Wij vinden de cola en sinas van de Lidl het lekkerste zou geen andere meer willen.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad. Ik denk dat iedere supermarkt wel zoiets heeft. Eigen merk soep van de AH vind ik (in ieder geval de erwtensoep) niet lekker.

Daarentegen, de Brie van de euroshopper, die is echt 100 x lekkerder en romiger dan de andere brie-en daar.

En sinds kort heeft Euroshopper ook 'witte kaas'. Mag officieel geen feta heten omdat het niet naar origineel Grieks recept is gemaakt maar die Feta smaakt Griekser dan de merk feta's :). Heerlijk!

Deel Deze Pagina