Oooh ik vind de pastasaus van de lidl met olijven echt zaaaalig. De sauzen (voor over vlees ed) zijn idd niet te pruimen, brood vind ik ook niet goed en voor de rest koop ik er echt wel heel veel. Ik ga speciaal voor de cheddar kaas, surimi sticks, kip cordon blue, chocolade repen met hele hazelnoten en de kwark mousse toetjes van yofrutta!
de brood van de aldi vind ik niet geweldig en ontzettend snel droog. helaas zien de groenten er (te) vaak bij onze aldi ook niet aantrekkelijk uit (verlept, bruin, soms zelfs schimmel). de pasta potten zijn inderdaad verschrikkelijk, net als die kant-en-klaar maaltijden die ze hebben de paprikachips van de aldi vind ik ook niet zo geweldig, dan liever eigen merk van coop of C1000
cola light van Lidl (krijg ik last van het zuur) snijworst van Lidl smaakt echt heel raar pastasaus van de lidl eeek die was echt verschrikkelijk! rookworst van de lidl zat ook een aparte smaak aan
Die pastasaus vind ik ook heerlijk. Mijn vriend lust geen olijven, maar deze pastasaus met olijven (met echte stukjes olijf erin) vindt hij heerlijk. Ik wist niet wat ik zag toen hij zijn bord met pasta netjes leegat en nog een bordje nam, hahaha. Ook de koffiepads van de Lidl vind mijn vriend (ik lust geen koffie) lekkerder dan van andere supermarkten. Het is dus allemaal echt smaakgebonden. De chips van de Lidl en de dropjes van de Lidl vind ik niet te eten. De chocola van de Lidl is dan wel weer overheerlijk.
Wat ik niet van de lidl te pruimen vind is: Cola Rookworst Voorverpakte Biefstuk Die cordon bleu in pak Die braadworsten' Brood Van de aldi is niet te pruimen Croisant deeg Koffiepads En verder nog niets, hij zit hier nog maar net dus moet nog proberen.
De cola light van de Aldi, blehh. De dark roast koffiepads vind ik ook vies en het Prima bruin brood van de Aldi, wat vind ik dat droog en smaakloos brood!
van de aldi: met stip op nr 1 de leverworst. gatverdegatver zelfs onze hond frat hem nog nie op. de chips vind ik ook niet zo van de lidl: had een keer een zakje rijst met erwten erin en weet ik wat nog meer. moest je gewoon koken zeg maar... was niet lekker
de cola en het brood en de sausjes over groente/vlees ed. van de lidl. Bij de aldi kom ik niet dus zou het niet weten Maar verder koop ik veel bij lidl soms vlees is het beste getest! alleen geen biefstuk dat lust ik niet. De yoghidrink uit een flesje heerrrrrlijk!!!! Verpakte vis mmmm!!! En de vietnamese loempia's zijn er zoooo lekker
Cola light van de Lidl ben ik juist wel fan van! Met stip op 1: de Thaise roerbakmix. Zitten van die stukjes verse peper in die mijn Hollandse smaakpapillen niet aankunnen. Elke hap proefde ik alleen maar vuur. Verder koop ik er eigenlijk alleen maar groente, fruit, wijn en de fairtrade chocolade, daar ben ik allemaal wel over te spreken.
haha dan ben ik een rare denk ik Ik vind de cola echt heerlijk van de lidl, en de rookworsten gaan er met alle plezier in hier. Wat ik niet te pruimen vind van de lidl is de ham iellllll ddOh en de koffie vind man lief niet te zuipen van de lidl. Veelste waterig en smaakloos.
Die van de aldi vind ik beter qua houdbaarheid dan de lidl, met dat brood van de lidl kan je aan het einde van de dag iemand zijn kop mee inslaan wel handig als je vervelende schoonmoeder langs komt
Ojee is de soep echt zo erg? Heb er gister goulash en kippensoep (lidl) meegepakt voor visite Zondag. Maar als het echt zo erg is haal ik morgen wel andere haha.. Hou zelf niet van soep dus heb het nog niet op van de lidl.
Smaken verschillen.. Wij vinden de cola en sinas van de Lidl het lekkerste zou geen andere meer willen.
Inderdaad. Ik denk dat iedere supermarkt wel zoiets heeft. Eigen merk soep van de AH vind ik (in ieder geval de erwtensoep) niet lekker. Daarentegen, de Brie van de euroshopper, die is echt 100 x lekkerder en romiger dan de andere brie-en daar. En sinds kort heeft Euroshopper ook 'witte kaas'. Mag officieel geen feta heten omdat het niet naar origineel Grieks recept is gemaakt maar die Feta smaakt Griekser dan de merk feta's . Heerlijk!