Lidl/Aldi producten die gewoon niet lekker zijn.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jinne1982, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haha ik zal het oordeel aan de gasten laten dan. De cola van de lidl is even wennen. De koffie vind ikzelf wel lekker eigenlijk. Haal er ook altijn ons fruit en groenten. De boter vind ik wel echt vies, maar daar ben ik een lastige in.

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven

oh vreselijk....nog zo'n geval hier...

Pizza inferno de naam zegt het eigenlijk al en zou een waarschuwing zijn. Ik vond de pizza zo heet dat ik er gewoon buikpijn van kreeg. Mijn vriend heeft hem nog opgegeten, maar daarna zei hij ook leuk voor een keertje maar nooit meer.
    Wees gewaarschuwd ;)

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Bij de lidl haal ik eigenlijk al me groente en fruit goedkoper als bij de AH/jumbo en nog lekkerder ook, wat ik niet zo lekker daar vind is de chips vooral de paprika niet iew!!

Verder vind ik de verse sappen van de Jumbo echt te ranzig van AH heerlijk ;)

uhm dat was het wel

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

De chips van de lidl vind ik niet om te eten zo stug niet knapperig en zout.

Voor de rest vind ik alles bij de lidl en aldi wel te pruimen behalve dus de chips bah.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh ja de naturel chips van de Lidl zijn erg zout, mijn man houdt er wel van maar ik niet.

En inderdaad de Thaise roerbakmix, die koop ik weleens voor de bami als de Chinese roerbakmix weer eens op is, maar dan vis ik met een vork eerst de peper ertussen uit :D

6. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Pindakaas van de Lidl! Getverdemme wat een troep :( Ook de ontbijtcrackers vind ik niet lekker daar.

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    De chips en het brood vind ik wat minder bij de lidl (behalve de naturel chips en de casave chips).

De cola light van de lidl vind ik juist de lekkerste die er is :D Grappig hoe smaken kunnen verschillen.

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik vind de gewone naturel chips juist best zout!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

De cocktail en knoflooksaus van de Aldi is VIES. Bleh!

10. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    De cola light van de Aldi vind ik juist het lekkerste van alle soorten!

Vies en veel te zout van de aldi vind ik de macaronikruiden. Pfffff, niet te eten. Chips van de Lidl ook niet zo. Mijn man noemt de zure haring in pot van de Aldi, dat is gewoon zoet. Bij de lidl is dat wel lekker.

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Volgens mijn man krijg je van Lidl chips spetterpoep hahaha
    Ik haal er alleen maar cola,bier en energydrink...de rest durf ik niet meer te proberen.

12. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    bij aldi en lidl nog niet echt alleen het gehakt tot nu toe ga bijna nooit naar de aldi of lidl alleen voor producten die nergens anders lekker zijn verder heb ik wel bij de c1000 die vlees is niet aan te zien

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij halen bij de lidl absoluut geen brood meer. We hebben al 2x een dikke horzel/paardenvlieg en tor in ons brood gehad. 1x in gewoon bruin brood en 1x in voorgebakken witte broodjes, baaaahhh!

- Verder vind ik de groente en fruit bij de lidl wel lekker, maar het word vaak snel rot/oud.
    - Ze hebben van die zakjes snelwok maaltijden, gadver wat is dat vies zeg!
    - Rookworst
    - light sappen, smaakt heel zurig en kunstmatig.

Voor de rest vind ik het een prima winkel hoor :)

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

de chips van liddl bahhhh

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Niet lekker van de Lidl;
    - pizza inferno!!!?, het brand je hele mond weg.
    - al het gemarineerde vlees, veel te zout.
    - tonijn met meuk in blik, echt kattenvoer.

Maar heel veel is gelukkig wel goed.
    Groente en fruit zijn super en daarvoor rijd ik altijd graag naar de Lidl.

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik had hem per ongeluk meegenomen, haast snel etc. Wat een ramp we hebben uiteindelijk maar een tosti met melk geeten om te blussen;)

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

En ben je met het brood teruggegaan naar de winkel of heb je gebeld mt het hoofdkantoor?
    Ik werk in de levensmiddelen industrie en weet dat Lidl heel streng is voor zijn leveranciers.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Oeh! Bij de Aldi kan je van die pakjes aardappel met een sausje en spekjes kopen. Gatver! Wat vies!

Het brood van beide winkels... Maar toen ik nog in de wsnp zat kon je aan het einde van de dag bij de lidl het overgebleven brood gratis ophalen, dus dat was prima ;) Maar het goedkoopste brood van de AH was nog lekkerder dan het duurste van de lidl...

De Sinas van de Lidl, veel te scherp en te zoet...

19. mona23

mona23 Niet meer actief

De zakje aardappelpuree van de aldi, gatverdamme....

20. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Niet te eten vind ik het brood van zowel de Aldi als de Lidl. Ook de frisdranken (cola, sinas) vind ik niet te zu*pen;).
    Verder ben ik groot fan, vooral de turkse pizza (lahmacun) en de kipcordonbleu vind ik heerlijk van de Aldi.
    (de turkse pizza van de Lidl daarentegen vind ik niet lekker, smaakt heel erg naar peper:cool:)
    Bij de Lidl zijn vooral de aanmaaklimonade favoriet.

Ik kom er graag!:)

Deel Deze Pagina