lidl echt goedkoper?

Discussion in 'De lounge' started by Majel24, Oct 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dag dames,

Ik ben al een hele tijd ( oke al jaren) niet meer bij de lidl geweest en ik vraag me af of je daar nou echt nog zo veel goedkoper boodschappen kan doen.
    Ik ga nu altijd naar de appie en ben rond de 100 euro kwijt voor een hele week. Wel 2 kinderen in de luiers en flesvoeding voor de jongste.
    Dus is het de moeite waard of maakt het nog maar een tientje verschil ofzo als je echt de standaard dingen haalt. Dus vlees, beleg, fruit, groenten, zuivel enz.

2. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    wij gaan 1x per maand naar de liddel en slaan dan met name drinken in....
    vooral de flessen jus d'orange vinden we erg lekker!
    maar ook de sinas en lemon drankje.

ik vind dat idd wel erg schelen hoor qua prijzen!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat ik wekelijks haal bij de lidl

neppe cristal clear voor 0.50 cent per 1,5 liter.

Komkommers ( 0.59 cent per stuk)
    Wortels ( 1 kg voor 0.65)
    Zak appels van 1,5 kg voor 1,65
    Net sinasappels van 2 kg voor 2,65
    Tros bananen 5 stuks voor 1,25

Vlees waren voor gemiddels 0,65 cent per pakje en 30+ kaas.

Verder nog wat kleine dingen als bak en braad, smeer boter, augurkjes, zilveruitjes, knijpfruit en snacks voor de frituurpan.

Dit scheelt mij toch weer zo'n 10-15,00 bij de gewone winkel.. ( wekelijks);) Ok, je bent een halfuurtje extra tijd kwijt maar die tijd heb ik wel.

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    gemiddeld ben ik 40 euro kwitj, alleen moet ik dan nog wel naar de jumbo voor de potjes groente ( ik heb geen tijd voor vers) want die van de lidl vind ik niet zo.

Cola, jus is lekker, boter, vleeswaar op brood en voor het bakken is ook super goed!!! uhmm ik haal er verder geen chips, dat vind ik niet zo. Verse groente is ook goed, fruit ook alleen de potjes dus niet..

5. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Als je het niet erg vind om geen merkartikelen te hebben is de lidl echt wel goedkoper. maar ik vind wel dat ze er toch niet alles hebben.

6. Quiliana

Quiliana Actief lid

Jul 21, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Wij halen eigenlijk ook alles bij de lidl, behalve sommige vleessoorten, die halen we bij een andere super. Wasmiddel enzo zijn prima te doen van kwaliteit. En net zoals dranken (sapjes/fris) zijn lekker en goedkoop

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hier hebben we Lidl en Aldi.
    Lidl is goedkoper met bepaalde dingen, maar Aldi is nog goedkoper.

8. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ja was middelen halen we daar ook vaak weg idd!
    die zijn idd wel goed.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ga altijd naar de Lidl en het scheelt mij toch zo rond de € 20,-- p/w wat ik kwijt ben aan boodschappen. Ik haal alles bij de Lidl, behalve thee (Pickwick) en koffie (Dolce Gusto). En soms als ik macaroni eet ofzo haal ik zo'n zakje macaronimix bij de C1000. Maar ik vind het zeker de moeite waard om naar de Lidl te gaan.

10. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Aldi zit hier niet in de buurt maar de lidl wel.
    We zijn eigenlijk erg gehecht aan onze merken en manlief was er al niet zo gelukkig mee dat ik naar de lidl wilden maar wilde gewoon eens kijken of het nu ook echt goedkoper kan. Wat zijn dan echte lekkere en/of goedkope aanraders?

11. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Wij doen er ook nog weleens onze boodschappen maar dan voornamelijk drinken en vlees of diepvries artikelen. Niet alles vind ik zo lekker daar dus sommige dingen wil ik echt perse A merk hebben.
    Wel vind ik het schelen als we daarheen gaan of naar bijv de Albert of C1000.

12. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    Een paar dingen van de LIDL vind ik wel gaan zoals de pesto en perensap. Cola light is niet te drinken, zo vreselijk zoet....
    En sommige dingen zijn bij de AH goedkoper dan bij de LIDL.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik was laatst ook een keertje naar de Lidl geweest, maar de meeste dingen waren even duur of duurder dan waar ik ze normaal altijd haal (Nettorama).

Sowieso de dingen die MamavEsmee opnoemt zijn bij de Nettorama allemaal goedkoper (of even duur). Ik ga dus niet meer naar de Lidl, want ik moet er ook nog verder voor rijden.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik vind het groente en fruit er erg goed. Verder haal ik er wc papier, keukenrol, beschuit, vleeswaren, kattenbrokken + blik, aardappels, macaroni, rijst, schoonmaakmiddelen, wasmiddel.

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

WIj hebben geen nettorama dus moet het wel van de lidl en de A supermarkten heben..;)

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Grappig, ik vind de cola light van de Lidl juist de lekkerste die er is :D

17. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik haal er: groenten, fruit, rijst en macaroni etc, drinken, zalm, vis uit de vriezer, wasmiddel (supergoed en goedkoop), toiletpapier, vuilnis en boterhamzakken, schoonmaakmiddelen, tonijn uit blik (beste getest) en vast nog zat andere dingen.. Vind hem zeker goedkoop.

18. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Lidl is indd goedkoper ja, maar haal er ook niet alles.

eigelijk alleen cola, sinas, kaas, toiletpapier, dat soort dingen

maar bijv vlees of groente dat haal ik toch echt bij de plus.

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    lidl is goedkoper maar ik wil er echt niet alles vandaan hebben dus ga bijna altijd na de c1000
    de brood van de lidl die van 89 cent met zaadjes erop die blijft lang vers en is nog lekker ook

ps de nettorama is in vleeswaren erg duur vergeleken met de c1000 pff schrok me rot ben toen zo na de c1000 gegaan

20. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik vind de frisdrank idd wel veel schelen.
    Maar als ik bij de ah bewust inkoop (dat wil zeggen euroshopper) dan valt het ook reuze mee.
    En je krijgt nog conditie ook, want je moet vaak bukken met die euroshopper :p

Share This Page