lidl echt goedkoper?

Discussie in 'De lounge' gestart door Majel24, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    de frisdrank vind ik er ook lekkerder ( cola zero.. met zwarte etiket. alleen moeilijk te krijgen)

Ik ben gemiddeld bij de lidl 30 a 40 euro kwijt en dan bij een andere winkel 15 euro voor groente en koffie e.d. dus valt mee! ( 2 pers)

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ben toevallig pas bij de Lidl geweest, en ik moet zeggen dat ik bijna met niks buiten kom.
    Ik heb de cola daar ook eens gekocht, mar ik vindt hem echt niet lekker.
    Wij zijn misschien iets te verwend met de coca cola.
    Ik persoonlijk ben niet zo fan van de Lidl.

3. gimena

gimena Niet meer actief

Lidl vindt ik niet al te goedkoop.aantal dingen weer wel.
    meestal onthoud ik wat daar het goedkoopste is :D

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hmm ben nog niet echt overtuigd. Denk dat ik maar gewoon iets bewuster bij de ah ga shoppen. Met de euroshopper spullen zal het misschien ook wel wat meer meevallen.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik haal mijn groente dus echt 1000x liever bij de Lidl. Bij de C1000, AH, Plus en al die andere supermarkten heb ik al zo vaak gehad dat ze allemaal van die bloemkolen en broccoli's met bruine plekken hadden en van die halfgare sperziebonen en bij de Lidl vind ik de groente echt super!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ga zo direct trouwens weer boodschappen doen bij de Lidl. Ik vind het altijd wel een sport om zo goedkopie mogelijk de boodschappen voor een week in huis te halen :D.

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik ben goedkoper uit met euroshopper van AH..

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik ga wekelijks naar de Lidl. Ik haal daar;

-pakjes sap (10 stuks in verpakking)
    -pakjes drinkjoghurt
    -groente en fruit
    -soms aardappelen (meestal van de markt)
    -aardappeltjes om te bakken, vooral de verse gekruide zijn heerlijk..
    -appelmoes
    -blik doppertjes/worteltjes
    -kaas
    -rookvlees,kalkoenfilet,filet american,zalmfilet (elke week wisselend, de ene week dit, de andere week dat)
    -boter (geen roomboter, die is vies)
    -crackers en of beschuit
    -losse suiker
    -bloem (meel)
    -koek en snoep (inclusief schoolkoekjes voor Milan)
    -dipchips (merkloze dorito's, zijn zijn echt lekker daar)
    -eieren (zijn erg lekker en supervers)
    -zalm of kabeljauwfilet
    -runderriblappen,kipcordonblue uit de vriezer(verder geen vlees, vind de rest niet lekker)
    -rosti driehoekjes, aardappelkroketjes of wedges uit de vriezer
    -toetjes
    -vla
    -dubbelvla
    -drinkontbijt
    -melk (veel lekkerder dan bijvoorbeeld friesche vlag)
    -wc papier
    -schoonmaakmiddelen
    -doos met zakjes kattenvoer
    -vuilniszakken
    -boterhamzakjes
    -boekje

Ik zal mss nog wel iets zijn vergeten, maar je ziet het, bijna al mijn boodschappen haal ik daar. Ik ga alleen voor vlees, koffie, koffiemelk, suikerklontjes (die van de Lidl lossen het schuim van een bakkie Senseo op:(), kattenbrokjes, chips en toiletartikelen nog naar de Supercoop..

Bij de Lidl ben ik gemiddeld wekelijks zo'n €50,= kwijt voor dit alles. Komt de supercoop er nog bij voor zo'n €20,= à €30,= en dan heb ik echt alles. Doe ik alle wekelijkse boodschappen bij de Supercoop, dan red ik het echt niet beneden de €100,=, ookal neem ik dan de goedkope merken....

Mijn conclusie; Lidl is een stuk goedkoper dan een gewone supermarkt, mits je dan ook veel van je boodschappen daar ook wìl doen;)

9. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wij hebben laatst eens alles van Euroshopper (AH) gehaald en sommige dingen waren iets goedkoper en sommige ietsje duurder. Waarschijnlijk ben je dan dus evenveel kwijt.
    Bovendien moeten we toch naar de AH voor pap, potjes, kattenvoer, sigaretten e.d. Dus kunnen we net zo goed alles meteen daar halen. Scheelt weer in benzine ;).

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Jaa ik ook. En lekker goedkoop!!

Ik ga af en toe naar de lidl. Haal daar luiers voor Robyn en dus die cola light.
    Verder haal ik er regelmatig groente en fruit, oh en koek. Vooral de wafels en de fourre koeken (van die koeken met wit of bruin spul ertussen), die zijn echt heerlijk!

Verder vind ik veel dingen helemaal niet goedkoper, of ik vind het niet lekker.

11. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik vind dat ze er lang niet alles hebben!
    ik ga eerst naar de liddl en daar haal ik dan een tree melk
    en yogho. Chocola (oehh dat is daar zo lekker)
    en vaak nog wat dingen oh je keukenpapier wc papier
    de rest haal ik bij de jumbo.
    Ik vind dat je er wel op moet letten als je er om de prijs heen
    gaat want niet alles is daar goedkoper!

12. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Onze vaste adresjes zijn de AH-XL, de Lidl en soms de Golf, maar de laatste voornamelijk omdat het zo'n heerlijk ruime en nette winkel is, qua prijs maakt het niet veel uit met de AH.

Bij de Lidl halen wij eigenlijk altijd de frisdrank, toiletpapier etc., koeken, soms fruit en groente - want die zijn echt heel goed vind ik - en soms wat salades en versnaperingen voor op toast. Oh ja, en vaak ook yoghurt en de kaas is ook goed, maar die is eigenlijk duurder dan die we meestal van de AH meebrengen, dus daarvoor hoeven we het niet te doen.
    Ze hebben tegenwoordig ook de gemengde groentezakken die de AH ook heeft (Italiaans, Chinees en Thais) en daarin zit echt niet veel verschil in kwaliteit vinden wij.

We hebben ook nog een Aldi in de buurt en daar komen we alleen als ze een speciale aanbieding hebben waarvan we weten dat ze goed zijn.

13. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Wij komen er af en toe.Wij vinden de kleine yoghurt-bekertjes errug lekker,de chocola en koeken,het brood en sommige vleessoorten zijn ook goed.We vinden de melk niet zo,evenals de pasta en rijstsauzen.Maar over het algemeen genomen kun je er voor een paas centen toch best leuke boodschappen halen!

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik ook!

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Nou bedankt voor de antwoorden maar ben toch maar naar de ah geweest. Heb wat meer euroshopper gekocht en was inclusief koopzegels 83 euro kwijt. Dan heb ik wel echt voor een hele week spul en kom niet meer in de supermarkt tot volgende week vrijdag.

Deel Deze Pagina