Zover ik in het bericht kan lezen gaat het om de 200 grams verpakking plakken kaas die men vóór 11 mei gekocht heeft. Op voedingscentrum staat ook nog eens beschreven om welke verpakking het gaat.
Ah ok. Ik heb namelijk vorige week zaterdag zo'n kilo blok gekocht. Maar de naam kwam me al niet zo bekend voor.
oh oh..... die heb ik wel! En kijk net, en heb nog maar 1 plak over..... Euhm heb geen klachten (ben de enige die het op heeft hier) nu maar hopen dat dat zo blijft!
Ja hoor, normaal komen we niet vaak bij Lidl maar gisteren wel en hebben we voor het eerst sinds we daar komen kaas meegenomen. Maar uit het stuk maak ik inderdaad op dat het om plakken gaat, dus hoeven we niet te twijfelen of we de verkeerde hebben, want we hebben een vacuum verpakt blok kaas gekocht.
lekker dan weten we nu waarom mijn vriend darm en maag klachten heft e zich beroerd voel wij hebben de kaas gekocht afgelopen maandag. dat verklaard nu een hoop pffff lekker dan hij heb alles al op en heb nu al 2 dagen problemen met darmen en maag enzovoort
Ben net naar de wc geweest en het was nu wel anders als anders wat eruit kwam. Maar op wat borrelende darmen na verder nergens last van.
In Belgie zijn er veel kazen terug geroepen uit de supermarkten ivm de bacterie. En niet alleen deze kaas maar een aantal verschillende. Hopelijk is er niemand ziek geworden.