Dordtenaar rijdt drie Duitse vrouwen en baby dood Een 31-jarige man uit Dordrecht heeft op de Duitse Autobahn A3 bij Neustadt drie vrouwen en een baby doodgereden
Pfff tranen schieten in mijn ogen bij het zien van de foto van de baby en zijn familie Echt verschrikkelijk!
Pfff jah echt verschrikkelijk! Ik word echt gewoon kwaad op die vent in dat witte bestelbusje! Achterlijke *&$%$!
Wat erg.. Oooh die foto.. Van kind tot overgrootoma dood.. Jeetje!! De nabestaanden. Wat verschrikkelijk voor die mensen. Hoow tranen..
Verschrikkelijk!! Ben wel benieuwd wat er precies is gebeurd. Wil nog niet oordelen voordat de feiten bekend zijn, moet voor de dordtenaar ook een schok zijn geweest!
Kom op zeg, je weet niet eens wat er is gebeurd! Die man zal dit echt niet voor zijn lol hebben gedaan. Hij verkeert niet voor niets in een shock. Mijn opa heeft een keer gehad dat zijn remmen op de snelweg het niet meer deden. Gelukkig reed hij niet zo hard en reed hij tegen een wegversperring op. Maar misschien is deze man hetzelfde overkomen en heeft hij in paniek per ongeluk ook nog eens op het gaspedaal getrapt. Zou voor hem ook heel schrijnend zijn in ieder geval. Wat ik zo eng vind is dat hoe veilig je zelf ook rijdt, je altijd door een ander te pletter kan worden gereden. Dat vind ik een heel naar idee als ik met mijn 2 knulletjes in de auto zit.
Wat heftig zeg... Echt verschrikkelijk, ook voor de nederlandse man. Dit vergeet je je leven niet meer