Ik ben het meest Aldi fan. Maar laatst weer 's Lidl luiers gekocht en het valt niet tegen. Bij de oudste lekten ze toen erg door maar waarschijnlijk zijn ze inmiddels verbeterd. Ze dragen beide maat 5.
gebruik ze voor onze kids en vind het een fijne luier. Heb al heel wat luiers geprobeerd, maar vind dit toch de fijnste luier na de pampers, maar die zijn gewoon een stuk duurder dan de lidl luiers. Bedankt voor het delen ik ga ook even inslaan.
Ik gebruik ze nu al voor ons derde kindje en wij zijn zeer tevreden. Lekken nooit door, kunnen een hele nacht aan. Passen fijn en zijn niet dik zoals de luiers van de Aldi bv... Ja wij zijn zeer tevreden en ik ga ze ook inkopen ik koop ze normaal in Duitsland en daar zijn ze nog iets goedkoper dan in Nederland.
Hier gebruikt voor de oudste en nu voor de jongste. Vind het prima luiers, alleen snachts heb ik een grotere nodig omdat ze enorm veel plassen. Maar het zijn goeie luiers hoor, niks mis mee. Bedankt voor de tip! Maar vanaf wanneer is die aanbieding? Ik kan er niks over vinden vanaf wanneer die in gaat.
Het gaat maandag in 11 augustus. Het staat in het nieuwe krantje. Staat vanaf zondagavond online op spotta.nl.. ik had hem al meegenomen uit de winkel
Ik woon in jouw regio, maar op de site zelf kan ik nog niks vinden. Ik ga maandagmorgen meteen maar kijken, wie weet hoe snel ze anders weer weg zijn...
Ik vind de Lidl luiers erg prettig. Lekker soepel, dun en toch nooit doorlek problemen. Bij spuitluiers zijn ze ook prettig, omdat ze hoger aan de achterkant zijn dan sommige andere luiers (bijv. kruidvat). Ze zijn vanaf maat 3 beschikbaar. Prettig, want bij Aldi hebben ze maat 3 uit het assortiment gehaald.
Haha door dit topic hebben we 2 pakken gehaald.. geprobeerd, en na een flinke poepluier besloten om nog 4 pakken te halen!!
Ik heb vanmorgen ook 2 pakken gehaald, kon er niet meer meenemen op de fiets vanmorgen. Misschien van de week nog 2 halen.
Voor mijn kids niet geschikt. Lekken snel door. Ook de luierbroekjes. Dus hier geen voorstander van Lidl-luiers. Maar dat probleem had ik ook met pampers, dus dat zegt niet alles