Lidl snoetendoekjes en billendoekjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Cryptonism, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand hier ervaring mee? Ik zag ze liggen en ze zijn wel heel erg voordelig. Tot nu toe heb ik veel bij Lidl herontdekt. Tijdje geleden vond ik ze nog niet zo goedkoop maar inmiddels heb ik ingezien dat dat vooral aan mij lag :D.

Anyways, zijn deze doekjes de moeite waard?

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

De sensitive billendoekjes vind ik erg fijn!
    Snoetendoekjes ken ik niet maar meer omdat ik de sensitive billendoekjes ook voor de handjes en gezicht gebruik. Vind ze te sterk geparfumeerd en ben bang voor uitslag.

3. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Ik vind ze super!! Worden veel gebruikt hier, en idd niet duur!!

4. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Heb alleen ervaring met billendoekjes. Groot sterk vochtig genoeg. Koop ze altijd.

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ja hoor! Ik vind van wel. Goed vochtig en je krijgt er alles mee schoon! Zeker stift verf etc.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Billendoekjes zijn erg fijn.

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn moeder had de snoetenpoetsers met het paarse draakje meegenomen.
    Nou ik hou dus niet van een kind wat naar zuurstok en kauwgomballen ruikt en dat ruiken die doekjes wel....blegh.

Billendoekjes geen ervaring

8. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook zo bah wat stinken die dingen!

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    De snoetendoekjes zijn idd echt mierzoet! Die komen hier dus niet meer in huis, maar ik ben intussen over op gewoon een nat vaatdoekje :)

10. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de snoetenpoetsers (of zoiets) ook niet zo lekker. We ruiken idd erg sterk en ze prikken bij mijn dochtertje in het gezicht (ze heeft last van eczeem, dus geparfurmeerd is geen optie!).

Billedoekjes (ik heb sensitive) zijn prima, hoewel de laatste doekjes onderin wel erg nat zijn. Maar bovenin zijn ze ook vochtig genoeg hoor, dus wat mij betreft prima! En zeker voor de prijs!

11. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

De billendoekjes zijn fijn, vooral de sensitive zonder nadrukkelijk aanwezig parfum heb nu toevallig zwitsaldoekjes omdat die in de aanbieding waren maar kan er niet aan wennen die hoeveelheid geurstof!

Snoetendoekjes ruiken idd wel, maar niet erger dan bij andere winkels (snap niet dat het allemaal zo zoet moet?)

12. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ja, dit.

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wat kosten de billendoekjes bij de lidl?

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik koop altijd die doekjes in de groene verpakking en vind ze super! Gebruik ze ook gewoon als snoetenpoets. Vind billendoekjes altijd stinken (ook zwitsal, jeegh) maar deze ruiken lekker :)

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook alleen ervaring met de sensitive billendoekjes en vond ze prima. Mnalief vond ze mincer prettig schoonmaken. Ik koop ze alleen niet meer omdat ik ze te duur vind. Ik koop nu of huggie doekjes bij de action voor 99 cent of doekjes bij de hema, 3 pakken voor 3 euro.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wij gebruiken altijd de witte verpakkingen. Ideaal.
    Zijn trouwens de enigste doekjes waar Quinn tegen kan, de rest zit zoveel zooi in dat hij er uitslag van krijgt

Snoetendoekjes vind ik echt onzin, gebruik gewoon de billendoekjes

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

ik vind ze verschrikkelijk, de geur van de doekjes samen met bijvoorbeeld poep is echt te ranzig voor woorden ..

18. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik vind ze veel fijner dan zwitsal en pampers.. heb ze niet continue maar als ik bij de lidl kom voor boodschappen sla ik altijd een paar pakken in.. zijn idd ook niet duur ..

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok. Dus billendoekjes ok. Snoeten te zoet. Billendoekjes gebruiken jullie ook gewoon voor de snoetjes.

Goed te weten. Ga binnenkort eens een pak meenemen. Wij gebruiken de snoetenpoetsers (van zwitsal dan) ook voor onszelf. Heb altijd een pak in de auto liggen. Dus binnenkort eens die billendingen proberen.

Dank je wel dames!

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou durf ik het niet meer met zekerheid te zeggen maar ik dacht 45 ct.

Deel Deze Pagina