De smaak en structuur. En dan heb ik het over de groene vastkokende, ik gebruik alleen de groene. Vind die van AH echt top!
Top: Tijgerbrood Vleeswaren Kreukelfriet Mini cervelaat worstjes Fruit en groente Ribbel chips Aanmaak limonade Wcpapier Cola Paaseitjes Flop: Bananen Aardappelen Melk met smaakje. Soort optimel zeg maar. Zit te dik in het pak. Afbakbroodjes
Ik vind de aardappelen er ook niet fijn. Veel donkere plekken die je bij het schillen pas ziet. De helft kan weg, vind ik zonde
Ik ga speciaal naar de Lidl voor het bronwater met prik. Bruist enorm, dat vind ik heerlijk. En voor waspoeder. Gehakt en kipfilet haal ik er ook altijd.Boterhamworst, kipfilet met kruiden en verse sinaasappelsap vind ik er ook heerlijk. En die chocoladebolletjes met nootjes erin mmmmm En die roomkaasrolletjes met kruiden erin. Precies dezelfde als op de broodjes bij la place! Flop vind ik chocoladepasta. Hebben ze alleen met hazelnoten erin. Lusten mijn kinderen niet. En ik mis volkoren pasta. Daar moet ik speciaal voor naar een andere supermarkt. De brie vind ik ook viezig.
Ik vond het echt heel jammer dat ze die dunne crackers uit hun assortiment hadden gehaald (Osem of zoiets?), die vond ik echt zó lekker. Of hebben ze die inmiddels weer?
De Lidl in mijn voormalige woonplaats had dat wel. Niet in zoveel soorten als de "gewone" pasta, trouwens. Wasmiddel gebruikte ik ook graag van Lidl, de Marseillezeepgeur. Azijn werd veel gebruikt bij ons maar vond ik van Lidl heel erg lastig ivm die stomme opening, dus dat werd bij AH of Jumbo gekocht.
Lang lang geleden hadden ze bij de Lidl spaghetti in een kartonnen doosje waar de saus ook bij zat. Die saus was heerlijk. Voor mij de ultieme smaak vwb spaghetti. Mocht iemand dit herkennen en het goede alternatief hiervoor weten hou ik me aanbevolen. Ik heb echt geen flauw idee welk kruid dat is wat de saus zo speciaal maakt.
Ik weet precies welke je bedoelt. Heerlijk was die. Ik heb er inderdaad ook heel lang naar gezocht, maar nergens meer gevonden. Alleen dacht ik dat die spaghetti bij de Aldi werd verkocht. In die tijd kwam ik namelijk niet bij de Lidl, maar misschien hadden ze het allebei dus.
Flop: - de 7-up, echt niet te zuipen - pizza’s - kaas.. al koop ik die toch regelmatig. maar aan 1 kant word deze altijd heel hard. top: een hele hoop. Doe daar vrijwel alle boodschappen
Top was vroeger die reepjes melkchocolade met een soort aardbeienvulling. Zo lekker! Helaas nooit meer gezien.
Ooh dat herken ik totaal niet van de kaas dat deze hard word aan 1 zijde Pizza daar weg idd een hele grote flop
Hier tegenwoordig vaak naar de Lidl, voorheen nooit omdat ik het eigenlijk een hele irritante winkel vind met al die dozen tussendoor en de krapte, maar er zit veel goeds tussen. Top voor ons: Kaas en vleeswaren Alle groente en fruit Chips Brood Houdbare spullen als wc papier, schoonmaakspul douchegel enzo Koffiemelk Melk en yoghurt Flops zijn hier: Koffiecups, apparaat is al meerdere keren gerepareerd in de garantie. Dorpriksysteem word steeds bot Snacks en friet voor de airfryer
Wij kopen best veel bij Lidl Tops: Pistachenootjes Sterrenmunt thee! Biscuitjes met chocolade ertussen Cola light Witte wijn Badschuim (Vochtig) toiletpapier Luierdoekjes De vers afgebakken broodjes, croissantjes enz. Flop: De meeste chips Koffiepads Koffiemelk
Hier pas sinds kort de Lidl ontdekt, aangezien ik wat wil bezuinigen op onze boodschappen (liep hier echt de spui gaten uit ) Ik ga eigenlijk zelden nog een appie of jumbo in nu, zeker nu ze ook zoveel vega in het assortiment hebben. Top: verse broodjes Groenten en fruit De groene ijsthee zonder prik Dochter is fan van van de smeerkaas Cappucino cups voor de dolce gusto Kids vinden de safari (school)koekjes lekker Griekse yoghurt Oven patat Flop: Het gewone brood Sinas (smaakt naar bruis tablet) Laatst een zakje snoep gehaald, smaakte super chemisch