De meisjes vinden de kipnuggets in een wit doosje (uit de vriezer) een topper. Smaken net als de MacDonalds.
Weet je hoe duur dat is? Ik haal het altijd bij de Carrefour in België dus ben benieuwd of de Lidl goedkoper is. Als ik Google kom ik alleen oudere aanbiedingen tegen en dan is het even duur.
Top, de chocolade-cranberry koekjes, de afbakbroodjesmix, jam, vanillekwark, de vega bbq-worstjes, grenadine, w.c.-papier, sommige tijdelijke producten en losse broodjes. Flop, chips, hüttenkäse, sauzen, groente en fruit ligt er sinds een nieuwe manager verlept bij, al anderhalf jaar. Het personeel is ook een flop, in dit filiaal dan. Ik ben overigens 9 op de 10 goedkoper uit bij AH, die hebben veel betere aanbiedingen, 1 + 1 gratis etc. Ook van a-merken. Kortom, ik kom amper nog bij de Lidl.
Ok is even duur dan. De Lidl is wel dichterbij, maar ook wel eens leuk om af en toe in de Carrefour te neuzen (en een mooi fietstochtje)
Hoe had je druiven anders verwacht? Een goede druif hoort juist heel sappig te zijn. Maar ze zijn wel vaak niet zoet genoeg van Lidl. En bruin worden van bananen heeft eerder met de kamertemperatuur te maken denk ik. In de winter worden ze bij ons altijd veel minder snel bruin dan in de zomer.
Jaaa zoiets was het inderdaad!! Jammer dat ze het in Nederland niet meer hebben. Maar als we naar Duitsland gaan, ga ik zeker hier naar op zoek. Thanks!!
De next level nuggets ( vegan) uit het nieuwe assortiment geprobeerd en het zijn de lekkerste vega nuggets ooit gehad.
Bananen worden ook sneller bruin als ze samen met kiwi in de fruitschaal liggen. Onthouden van mijn cariere bij een groente/fruit kraam op de markt als tiener.
Ik vind bij de lidl de verse broodjes altijd heerlijk. Voor mij zijn de chocolade broodjes daar de grootste top. Verder kom ik er alleen voor flesjes water 330ml met sportdop en haribo snoep (tropical mix) die ze nergens anders verkopen.
Top: Havermelk (in Duitsland veel goedkoper, dus trekken daar het schap vaak leeg) Rode druiven, die zijn verrassend zoet en pitloos.
Meen je dat? Dat verklaard waarom mijn aardappelen altijd sneller gaan uitschieten dan bij mijn moeder. Ik heb ze samen met uien in een emmer of zouden de uien sneller slecht worden? Want daar merk ik dan niets van.
Dat wist ik ook niet! Ik heb ook last van heel snel uitlopende aardappels. Zal dat door de uien komen?