Top: Filet american Kipnuggets Ovenfrites Groente en fruit Koffiepads dark roast Ketchup Shampoo Wasmiddel Vaatwastabletten Verse amandelbroodjes Toen de kinderen jonger waren: luiers Flop: Chips Ingevroren pizza's Billendoekjes
Mijn man is zeer te spreken over de espresso bonen en saté saus. Verse kabeljauwhaasjes maar goedkoop zijn die niet.
Ik zweer bij de rooibosthee en appelflappen. Die wil ik echt niet uit een andere winkel. Verder haal ik er veel groente, fruit, zuivel, beleg, etc. Prima artikelen. Flop wat mij betreft brood en fris (daarvan toch liever de a-merken).
Ik zie bij iedereen chips staan als flop maar wij vinden ze juist lekker haha! Zo grappig. Ik heb het dan wel alleen over de (groene) bolognese en de (rode) naturel chips. De rest niet op. Voor de rest haal ik nog tijgerbrood, vleeswaren, groente/fruit, billendoekjes bij de Lidl en koekjes. Shampoo en douchegel vind ik daar ook trouwens prima. Ik moet alleen niks hebben van de pasta sauzen, soepen, knakworsten, vlees dat soort dingen. De rest is gewoon goed.
Top De koffie capsules voor de dolce gusto (lungo) Brood (polderbruin) Fruit Zuivel Thee (kaneel/munt) Chocolade, die reep van 49 cent met stukjes hazelnoot Ovenfriet (die wij overigens gewoon frituren). Lekker dun! Schoonmaakmiddelen (bleek, kalkreiniger, schoonmaakdoekjes) Vaatwastabletten Wasmiddel (de geconcentreerde) Flop De 2 loempia's. Ik heb ze van de week weggegooid Vlees. Vaak zo enorm zout.
Ik doe alle boodschappen bij de lidl. En vind alles prima behalve: -kattengrit, die witte die ze tegenwoordig hebben. Die ze eerst hadden vond ik wel fijn. - luiers - dat ze geen taco saus hebben in een potje, alleen als het Mexicaanse week is bij Lidl
Top: - De vanille donuts! Ik hou helemaal niet van donuts, maar hmm wat zijn die lekker. - Groente en fruit Flop: - De chips. Brr, hard en smakeloos. - Het brood. Ik vind er een soort zoete smaak aanzitten. In eerste instantie vond ik het wel lekker, maar als ik meer dan twee boterhammen ervan eet, vind ik die zoete nasmaak veel te overheersend.
Top: de wasmiddelen. Toetjes fruit & groente. wc-papier Flop: Ik vind de meeste chips van de lidl niet lekker.
Top: - groente & fruit - verse broodjes en vanille donuts - vlees en vleeswaren - griekse yoghurt - wc papier - Cappuccino kruidnoten - hymalaya zoutmolen - kinderpyama's - casave kroepoek - pindakaas - bio jam - de thema weken Flop: - chips - frisdrank vaak zoetstoffen - ovenfriet - thee
Nee nog niet. Zal het eens doen. Ik drink ook heel weinig frisdrank, maar af en toe heb ik ineens zo'n zin in sinas. Maar toen ik die proefde
Top Pas de nieuwe verse donkerbruine broodjes ontdekt met noten heerlijk! Cola Vleeswaren Vaatwastabletten Koffie lungo Truffelkaas Batterijen Pure chocolade met hazelnoten Tiramisu toetjes Drinkyoghurt Flop Chips Frituur snacks
Net weer geweest en nog een paar tops gehaald: Smoothie (stoofpeertjes dit keer, seizoensproduct) Verse croissants en donuts Chocolade
Oehh ja dat ken ik. Koop dan meestal blikjes fanta. Want zo'n fles gaat dan weer niet op. Is echt een bui he haha
Wij kochten daar altijd de diepvriesgroentezak met broccoli/ bloemkool en wortel. Wordt het sinds vorige week bij ons niet meer verkocht
wij vinden bijna alles lekker daar. de koekjes, ijsjes, diepvries groenten, vlees, fruit, groente, wc papier, schoonmaak middelen, vaatwasser blokken, verse harde broodjes verder haal ik er bijna alles, behalve brood, knorr maaltijd pakketten en water met een smaakje zonder prik heeft de Lidl helaas niet.