Mijn Top 10, De warme broodjes van de broodafdeling, hun vloeibare wasmiddel. wc papier. Vaatwasser tabletten. Hun zuivel producten. groente en fruit. De cola zero en spa rood. goede oven snacks vooral de kroketten en friet voor de airfryer. Chocola, kaas. Flop top 5. Vlees, haal ik er bijna nooit, Chips, brood, bier, Veel soorten vleeswaren.
O ja, sommige bubbels zijn top! Rond de feestdagen zijn er vaak goede prosecco’s te vinden, maar je moet dan snel zijn want de lekkere zijn al gauw uitverkocht.
Nog wat aanvulling top: Gekruide (gelige) krieltjes De aandappels zijn lekkerder dan die vd ah Bbq worsten met knoflook is meneer verzot op Kipnuggets De oude kaas zat bij een test bij de echte oude kazen en is niet gemaakt met tijd versnellende zooi knoflook ciabatta Lichtgordijn (kerstversiering) gereedschap (vooral die doosjes met schroevendraaier en allemaal kleine kopjes, zo handig om bij de hand te hebben) knutselspullen verse kaasbroodjes Flop Luiers Meeste koek en snoep Wandel rugzak ging erg snel kapot De kinderkeuken van vorig jaar was brandhout shourma heeft van die vieze gum stukjes en de kruiden vind ik ook niks
Flop: - luiers - cola en sinas - wasmiddel - diepvries pizza Top: - vaastwastabletten - brood - vlees - alle groenten & fruit - vochtige schoonmaakdoekjes - zwarte espresso zak bonen van 1kg - hondenvoer
Top: Dunky Dip (soort heksenkaas) Biologisch gehakt/ hamburgers etc. De vers pakketten (tomatensoep en curry madras) Verse broodjes Luiers vond ik ook fijn (niet meer nodig) Knäckebröd (kartonnen doosje per 4 voor verpakt) Toilet papier Cups voor dolce gusto
Top: Luiers Luierdoekjes Cola Brood Pindakaas, pasta, hagelslag enz. Harde broodjes en crossaints Wasmiddel en schoonmaakmiddel Groenten en Fruit Knäckebröd Toilet papier Maaltijd pakketten Flop: Lasagna (in zilveren bak) Chips
Top: Kaas Geraspte kaas Vleeswaren Zuivel Houmous Groente en fruit Chorizo Augurken Pesto Zongedroogde tomaten Wasmiddel Toiletpapier Chocolate chip cookies Flop : Chips en nootjes Bedankt voor de tip cups dolce gusto! Wist niet dat ze die hadden! En ga de dunky dip ook zeker even proberen.
Top: Humus Gerookte zalm Groente en fruit Wc papier W5 natte doekjes Cashew- en walnoten Flop: Brood Zuivel
Top : Hazelnoot pasta Hagelslag Chocola Diepvries groente Verse afgebakken broodjes Brood Kip samourai Leverworst Thema weken Griekse vruchten yoghurt Flop : Vaatwastabletten Bier
Top: Luiers Verspakketen Vochtige schoonmaakdoekjes Vlees Cordon blues uit de vriezer Flop: Brood Soep in blik
Top: - met stip op 1 de gerookte zalm! - kruidenkaas - carpaccio tapenade (alleen met de feestdagen) - griekse yoghurt - vaatwasblokjes - wasmiddel Flop: - vleeswaren - brood - chips - chocolade melk
Top: Crackers, Beschuit volkoren Appelsap Kipfilet (vleeswaren) Smeerworst Vaatwastableten Toiletpapier Halfvolle melk en karnemelk Dunky dip Crème fraiche en kookroom light Salami met venkel (feestdagen) Filet Amerikaan naturel Verse broodjes Eieren Volkoren spaghetti Groene pesto (potje) Flop: Brood Frisdrank Metworst Kant en klaar eten (in de themadingen) zó zout.
Top: Mini-kerststolletjes met de feest dagen Assortiment noten, vooral hun walnut en De rest vind ik allemaal net niet. Ik doe de andere boodschappen bij AH en Colruyt (Belgie).
Top Kaas Koffiebonen Groente Zoete witte wijn Humus Pindakaas Oranje sap zit in zon grote fles en de bananensap Flop Aardappels worden snel oud en groen Bananen zijn vaak al aan de zijkant gescheurd in de winkel Chips is niet lekker Brood Pizza