Top Alle vegetarische schnitzels Rijstewafels met pure chocola Groente en fruit Verse zalmmoot Verse noten Emmer Griekse yoghurt Flop Olijven Chips Verse sap
Ik heb net de gekleurde kerstverlichting gehaald en getest. Hij is echt super met allemaal leuke effecten.
Top: -Muesli! Die blauwe zakken. Is echt de meest gevulde muesli die er is en ook nog eens de goedkoopste -groente en fruit -vaatwastabs -waspoeder -tiramisu -kaneelbroodjes Flop: Gewoon brood Chips Vlees/vleesbeleg Vleesvervangers
Valt me op dat bijna iedereen de chips vies vindt. Vind 'm zelf ook niet lekker. Maar zouden ze dan bij de Lidl nou echt niet door hebben dat die chips niet te vreten is?
Top: de granola in de groene dozen! Niet zo mierzoet als veel grote merken De verse broodjes De cantuccini (Italiaans thema) De gewone volle yoghurt en de skyr De zakken diepvriesfruit bosvruchten Flop: De gewone boterhammen - smaken naar teveel toevoegingen De eierkoeken en krentenbollen - smaken en voelen altijd oud Het meest vieze van de Lidl: Jaaaaren geleden een pot zoetzure saus... Yuk!
Volgens mij wel. Want volgens mij is hij vernieuwd. Ik vond hem eerst ook vies maar nu is de naturel en paprika wel te eten
Top: Vaatwastabletten Granola (groen pak) Groente/ Fruit De aparte kaasjes Verse melk Fijnwasmiddel paarse dop (kleinere fles) De espressobonen (zwarte zak) De nepversie kinderbueno Sommige rode wijnen De verse broodjes afdeling Diepvriesfruit rood Flop: Chips niet te kanen Pindakaas
Aanraders: Luiers Granola Skyr Noten Groente en fruit De bloemen(gewone en veldboeket) blijven hier zeker 2 weken mooi Flop Alle kaas Chips Brood(verse wel oké) Vlees beleg Vlees De Olijven Frisdrank Wraps
Ik ga juist speciaal naar de Lidl voor de paprika chips (en de verse broodjes dan). Maar misschien heb ik wel een slechte smaak.
Ik lees heel veel die de vaatwastabletten goed vinden. Ik vind dat juist een echte flop. Kwam steeds echt een rare, vieze lucht uit de vaatwasser. Overgestapt op een ander merk en toen was het weg. Top: - de kleine appeltaartjes uit de vriezer - diepvries fruit - de zalm en garnalen uit de diepvries - de verse groenten en fruit - de pure chocolade met hoge percentages. - kaas! Vooral de voorgesneden in een doorzichtige verpakking. En dan de oude kaas - de geraspte, italiaanse kaas. Blauw zakje is het, ze hebben flakes en bijna poeder. Fijn voor door en over pasta. - krentenbollen - de verse broodjes - de granola! Flop - de vaatwastabletten dus - de schoonmaakdoekjes (vind die van de jumbo fijner) - al het zoete beleg op de jam na. Nét niet - de "verse" kant en klaar maaltijden uit de koeling. - de afbakbroodjes - chips
Ik vind het juist erg lekker, voornamelijk de barbecue en paprika ribbel . Flop: Aardappelpuree. Sommige pizza's
Top: Fruit/groente Humus Tzatzikie Pistache nootjes Yoghurtdrink limoen Smeerbare geitenkaas Verse broodjes/croissantjes Flop: Brie Chips Thee Vissticks
Kom niet zo vaak bij de Lidl, maar voor bepaalde dingen wel. Top Wasmiddel color (poeder) Donuts (volgens de kinderen ) Verse broodjes Groente en fruit Cola (vooral de light) Skyr Schoonmaakdoekjes Flop De chips, vooral de naturel, smaakt naar frituurvet. Of is dat inmiddels vernieuwd wat iemand al schreef. Is jaren geleden dat ik deze gekocht heb. Dat ze die reepjes witte chocola met vanillemmoussevulling niet meer hebben... dat is echt een grote flop! Of die melkchocolade reepjes met soort aardbeien/room vulling. Als iemand weet wat ik bedoel en weet waar je iets vergelijkbaars kan kopen, hoor ik het graag . Zó stom dat ze deze niet meer hebben!