De chips is inderdaad vernieuwd Ik vind nu alleen de cheese/union niet lekker. De paprika ribbel chips vinden we erg lekker.
Hier zijn de schappen van de chips echt niet propvol ofzo, dus het verkoopt wel. Van de honderden mensen die per vestiging boodschappen doen, is dit clubje hier te verwaarlozen natuurlijk Vind de chips zelf ook niet lekker btw bij Lidl On topic Top vind ik bijna alles bij de Lidl, maar onderstaande vooral Pasta Pastasaus Verse groente en fruit Gehakt, kipfilet en kip krokant burgers Kaas Jam Broodbeleg (Berliner boterhamworst, achterham, salami, smeerworst, roomkaas, flinterdunne vleeswaren) Salades Wasmiddel Kruiden zoals zout, peper met “molen”, knoflook Toiletpapier Koekjes Linessa kaas met kruiden Flop Chips Frikandellen (verwend met Mora) Kroketten (te zout en weinig echte vulling) Grillworst in elke vorm, smaakloos en net karton
Top: Vaatwasblokjes Fruit Halvarine Ribbelchips Vleeswaren Cheesedippers (onze kinderen vinden deze de lekkerste) Mascarpone Vers gebakken broodjes (de steenoven baguette voor bij de soep ) Franse kaasjes Regenboogwortels
Tops: Luiers Wc papier & keukenpapier Sinaasappelsap en appelsap fruit en groente Ijsjes vooral nu voor de feestdagen die eenpersoons bakjes Verse friet Mini gourmet bakjes Griekse yoghurt koffiepads Kipnuggets Reinigingsdoekjes make-up remover Nagellakremover kant en klare stroganoffsaus. Maar ik zie helaas de laatste tijd alleen nog maar de kaassaus Crackers/ neppe cracottes Broodjes vers afdeling Appelflappen chocoladepasta hagelslag Pepernoten Tomatenpuree (alleen jammer dat je er gelijk 6 tegelijk moet kopen) Augurken Kippenpasteitjes Melk Flops: Ijsbergsla gesneden en voorverpakt. Snel nat en bruin Diverse soorten broodbeleg Kant en klare pakjesmix voor bami etc.
Top: Keukenrol/ wc papier Griekse yoghurt Verse groente/fruit Verse broodjes Kruidenkaas Schoonmaakdoekjes Flop : Vlees Vleeswaren Sauzen Chips Moet zeggen dat wij niet vaak en veel boodschappen bij de lidl doen dus kan niet over veel producten oordelen. Wel wat ideetjes om te proberen voor de volgende keer!
Ik vind de lidl duur geworden de laatste tijd! En de helft van de tijd is alles wat ik moet hebben al op
Na 10 maanden zijn er veel nieuwe artikelen in het assortiment dus tijd om het topic weer naar boven te halen. Ik heb deze week de ( chocolade) sneeuwballen ontdekt. Lekker!!!!!! Wie heeft er ook nog nieuwe ontdekkingen?
Wauw, dit topic is bijna antiek! Ik ben fan van de verse broodjes, de plakken geitenkaas en de pastasaus.
De carpaccio filet/salade (met pijnboompitjes en kaasschaafsel) voor op een toastje. Zoooooooo lekker, ik rijd er voor om Voorheen alleen rond de feestdagen, tegenwoordig vast assortiment. Chianti rode wijn Warm gerookte zalm (moot in verpakking, met of zonder pepertjes)
Top, batterijen allesreinigingsdoekjes waterflesjes van 300ml met sportdop. Vlekkenpoeder In de zomer de spekfakkels voor op de bbq. Flop, geen idee, ik probeer nooit wat nieuws.
Top zijn de vaatwastabletten en de nespresso cups lungo decaf. Goed te drinken! Schoonmaakspullen werken ook prima. Flop vond ik zwangerschapsspullen die ze hadden de laatste tijd. Was het helaas allemaal net niet... Verder vind ik dat je goed moet zoeken want ze zijn zeker niet altijd de goedkoopste meer met producten zoals "vroeger". Andere supermarkten kunnen vaak ook dezelfde prijs/kwaliteit leveren.
Wij halen daar altijd de frisdrank, afbakbroodjes,worstenbroodjes en nog vanalles. Vooral de verse broodjes zijn erg lekker.
Top: Pyjama's voor de kinderen Tucjes Vlekkenpoeder Wasmiddel, zowel poeder als vloeibaar Pindakaas en chocopasta Yogurtdrink Turkse Yoghurt De Bananen toffee taart, zwaar verslaafd aan. Hebben ze soms met een actie. Flop: Chips en popcorn De frisdrank, ice tea en sap vind ik ook niet zo. BB-creme Brood Chocolade, heeeeeel veel melk, en ik houd niet van melkchocolade
Ik heb geen idee meer wat ik geschreven heb. De grootste flop was de houten kinderkeuken. Verder Flop - chips/koek/snoep merendeels - diepvies biefstuk - merendeel Griekse weken spul - rosbief Top - verse broodjes - sweet chilli pittig (rode dop) - ijskoffie - worstjes met knoflook - pastasalade pesto - witte halfdroge wijn - neppe baileys - in Duitsland de rum (40%) - slasaus in Frankrijk - knoflook pita’s - knoflook wraps - groente en fruit - maple sirop - Griekse yoghurt - smoothie met kokos - filet american - afbakbroodjes
De verse broodjes zijn idd echt helemaal geweldig! Mijn oudste hoopt altijd op de ham kaas croissant als ik eens heen ga. Ik kom er nog steeds erg weinig en vergeet ook altijd de helft als ik me bedenk om daar weer eens mijn grote boodschappen te halen. Natuurlijk nog steeds pepita mix en ook die mini droge worstjes. Vind mijn jongste ook erg lekker! Zij kan prima zo'n zakje leeg eten als ze de kans krijgt. Toppers die ik wel altijd koop als ik er kom, Verse broodjes Pepita mix Droge worstjes Wc papier Schoonmaakdoekjes Hagelslag/ vlokken Vlees voor op brood Flop Sowieso de chips, vind het nog steeds niet lekker.