Top topic! Top: - Bonen (espresso) voor in onze ingebouwde koffiemachine - Waspoeder kleur/wit - Vlekkenpoeder - Groenten - Vegetarische balletjes/burgers/falafel - Cola zero - Borrelnootjes - Borstplaat (nu ivm Sinterklaas) - Vaatwastabletten - Perzikringen (snoep) Flop: - Chips (trap er elke keer weer in) - Kersen - Geraspte kaas - Bitter Lemon - Tonic - Ham/kaas croissant (veel te vet en zout)
Die hamkaascroissants zijn zoooooooooo lekker daar. Soort kaascreme erin mmmmnomnomnom . Flop:rosbief en diepvriespizza bleeeegh
Top: Luiers Cola. Ik koop het niet vaak maar de cola is de beste Billendoekjes (al zijn die van de action trouwens nog goedkoper en net zo prettig) Wattenschijfjes Al het fruit en groente Actieproducten zoals een skispeelbroek voor de kinderen Voorheen kocht ik alleen mijn pindakaas daar maar de laatst twee potten waren erg droog...
Top: •!!!!Chocola met nep oreo stukjes: je blijft eten dus voor mijn lijf een flop • nep knopper koeken. De echte lust ik niet, maar deze... wow. • Griekse yoghurt creamy • slavinken • witte waspoeder, heb echt bijna een fluor witte was en ruikt super lekker. • pastasaus Bolognese en carbonara. • Natuurazijn: ik ben zo blij met die mega grote flessen. • boemboe Sajoer Boontjes, net ontdekt zóóó lekker! Flop: • appels (de kwaliteit is vaak niet goed hier, terwijl ze om hun fruit bekend staan) • billendoekjes baby schuurt • chips • kipfilet broodbeleg • vloeibare bakboter spettert en stinkt. Ik ben croma-fan. • meningen zijn verdeeld hier, maar ik vind de hamkaascroissant vies. • de nep paturain • vloeibaar wasmiddel colour, onze was werd minder van kleur.
Top; Babykleding & babydekentjes. Ik heb dekentjes hier van de oudste liggen, niet aan af te zien dat ze al 8 jaar oud zijn en tig keer gewassen. Hygiënische schoonmaakdoekjes. Fruit & verse groenten. Verse broodjes. Ze hebben beter leven vlees, ik dacht 2 sterren, die zijn wel lekker. Koffiecups voor de Nespresso. Toiletpapier. Vloeibaar wasmiddel en dan vooral de Marseille variant wanneer ze die hebben. Flop; Chips. Vleeswaren.
Oh en de kinderpyjama's die nu in de folder staan zijn ook helemaal top. Onze peuter draagt hem al een jaar, ook tig keer gewassen en nog helemaal netjes.
Top: Meestal de prijzen, alhoewel het verschil met andere supermarkten en steeds minder wordt. Griekse yoghurt, heksenkaas Flop: De korte kassaband en de altijd lang rij bij de kassa Chips, vleeswaren
Ik kom niet in Nederland lidl maar altijd in Duitsland Daarcisxtop: hygiënische doekjes Wcpapier floralys kattengrit houdbaremelk gouda kaas ( helft goedkoper dan in ned) flesjes water voor kinderen school. Chokobroodjes en nog meer Ook zijn wij echt van van de kinderbroeken. Die passen als gegoten en zijn qua kwaliteit echt super. Ze kunnen altijd als nieuw weer weg als de kids eruit zijn. In tegenstelling tot merkbroeken. Flop chips
top: - Groente en fruit, regiofunctie hier en dus op zaterdag moeten de schappen 2 x gevuld omdat het groente en fruit op is zoveel gaat erdoor, dus blijft allemaal niet zolang liggen en daardoor is het heerlijk vers. - verse broodjes - pure hagelslag - assortiment chocolade - knijpfruit - perensap - zakken diepvries groentes - glutenvrije pasta's - flinterdunne ham - griekse yoghurt - sate kroket - eigen merk magnums flop: - chips - veel vlees, maar wij zijn verwend - chocomelk en yoghi
Bekijk bijlage 591948 Een absolute topper die ik nog niet voorbij heb zien komen, Ice tea limonade siroop!! En dan vooral de perzik smaak
Top: Sun Lolly ijsjes. Toen ik in mijn zwangerschap verslaafd was aan de niet leverbare raketjes waren dit mijn lifesavers.
Top Kleine flesjes water met sportdop. Ideaal voor school! Extra mager rundergehakt Vegetarische burgers Groente en fruit Griekse yoghurt Donuts Vochtige schoonmaakdoekjes
Super topic! Dan durf je ook eens wat anders te kopen haha Top: Vaatwastabletten Schoonmaak doekjes Wasmiddel ruikt zo lekker Wc papier lekker dik Appelflappen (groot en niet te zoet) Brood, prima te hachelen Berliner bolletjes Groente Fruit Griekse yoghurt (de lekkerste hebben zij vind ik) Walnoten Pistachenootjes Saskia citroen water met koolzuur Pannenkoekemmix Luiers Bad/douche spul...blauwe fles. Ruikt heerlijk.. Flop: Chips, bah Boter...brrr Ranja Bakboter Shampoo Conditioner
Top: Griekse yoghurt Vanille donuts De nep Heks'nkaas Chocolade kruidnoten Zoet beleg Choco crisp ijsjes Groente en fruit, hier soms wel opletten wat je pakt. Diepvriesfruit Schoonmaakdoekjes Bakboter Water met koolzuur en citroen. Flop: Chips Luiers Billendoekjes Brood, erg zout en de zachte bolletjes veel te compact en hard. Perenijsjes
Flop: Koffiebonen, die donkere espresso bonen: Veel te vet zodat de machine van ons soms vast loopt. Bak en braad: Ruikt vreemd en spettert enorm. Donkere meergranen brood: Kan er na 1,5 dag een gat mee in ons aanrecht slaan. De Elstar appels: Vaak droog Luiers: Voelen aan als plastic boterhamzakjes... De rest vind ik altijd top van de Lidl. Doe er dan ook graag mijn boodschappen! Voor de rest ga ik gewoon naar de Appie.
Al heel veel gelezen en herkenbaar! Ik koop er geen vlees en brood, verder wel. Met kerst en pasen hebben ze trouwens wel heel lekkere gourmet mini vega pakketjes. Maar een andere top (sinds kort ontdekt) scheergel voor vrouwen en heb sinds gister ook de scheermesjes. Top! Krijg normaal altijd droge huid, vooral op mijn benen, maar nu helemaal niet!
Top: - droge pasta en de pastasaus uit een potje - tomatenpuree - toiletpapier - vrijwel al het ‘droge’ spul. Flop: -brood -kaas -chips Wij kwamen eerst vaak bij lidl. Maar nu kom ik er al een jaar of 2 niet meer. Elke keer als ik bij de lidl ben geweest is er de volgende week vanalles in de aanbieding bij de AH waardoor ik alsnog duurder uit was. En ik vind het niet eens super goedkoop.