Wij vinden hier de Ribbel Barbeque chips heel lekker, Ribbel naturel en (geen idee hoe ze heten) paprika nep wokkels. De normale paprika en naturel vind ik dan weer niet te eten ☺️
Wij ging ook heel veel naar de lidl maar wij zijn nu vaak goedkoper uit AH Basic. Top: Ik heb eigenlijk te veel wat top is wel vind ik de jonge kaas daar heerlijk. Flop: De mayonaise... Maar ja wij hebben altijd De Zaanse mayonaise.
Jij zit in de UK, toch? Of verwar ik je nu met iemand anders? ALDI verkoopt koolhydraatarm brood...nu interesseert dat koolhydraatarme me niks...maar jeeeeetje, wat is dat brood lekker
Toevallig had mijn vriend een zak naturel chips meegenomen voor de kinderen en bah! De chips is echt niet te eten, net karton.... Wel tops: - tapenade met kaas - oude kaassalade - pindakaas - duo-pasta - de 30+ kaas met Toscaanse kruiden - eiersalade - wasmiddel - wasverzachter (witte variant) - jonge kaas/jong belegen kaas - hummus En een top waarvan ik hoop dat ze hem snel weer hebben is de verse rookworst. Die ligt hier al een hele tijd niet meer in de schappen.
Wij zijn deels ook weg van de Lidl. Een aantal dingen koop ik er juist bewust niet of bij nood: brood, vlees, luiers, vleeswaren, snoep. Dingen die top zijn: - de scholfilet - groente en fruit - verse broodjes - smeerworst - kaas
Ik koop graag simpele basisproducten bij de Lidl, vooral groente en fruit. De nootjes zijn ook erg lekker en niet duur! Verder vind ik het leuk dat ze van die weken hebben met spullen uit specifieke landen. Ik koop altijd de grote blikken Griekse olijfolie en de kalamata olijven. Feta is ook prima en Griekse yoghurt, maar die zijn er altijd. Babykleding is ook fijn, heel zacht spul. Bevroren fruit in grote zakken is er ook een stuk goedkoper dan bij andere winkels. Niet te doen zijn de koekjes, snoepjes, gebak (met uitzondering van de chocola), dan proef je echt dat het goedkoop spul is. Vind van alle supermarkten eigenlijk alleen de AH lekkere dingen bakken. Vaatwastabletten zijn ook prima bij de Lidl.
Ik zit in UK en vind veel dingen bij lidl hier beter dan bijvoorbeeld Tesco. Vlees haalden we eerst bij Tesco maar dat is al een hele tijd niets meer. Lidl is veel beter. Rookworst is hier ook al een tijdje verdwenen, jammer. En de vlees- en gevogeltesla ook. Verder hadde ze een poosje de mosterdmayonnaise en chillimayonaise niet meer maar die zijn weer terug.
De grootste flop aan de Lidl is voor mij trouwens dat het assortiment zo beperkt is. Kikkererwten is daar al iets exotisch wat ze alleen bepaalde weken verkopen (hummus daarentegen is er wel altijd en ook prima te eten!). Dat is de voornaamste reden dat ik er niet graag alle boodschappen doen, grijp te vaak mis.
Algemeen ben ik best tevreden van Lidl. Sommige dingen hebben ze niet standaard maar die sla ik dan in als ze er wel zijn of anders dan toch maar naar tesco. Tijdens het schooljaar ga ik wel vaker naar lidl, ligt in de buurt van school. tesco ligt ook vlakbij school. Een kleine dus geen ruim aanbod maar bijvoorbeeld kikkererwten zitten daar wel in het assortiment. Tijdens schoolvakanties ga ik 1 keer naar lidl en wat ik niet mee kan nemen moet dan wel online in asda of tesco. En grappig, lidl had heel lang rookworst. tesco had die ook maar toen ging die hier weer weg. Sinds lidl gestopt is met de rookworst heeft tesco hem weer in het assortiment. In de grote winkels zit die constant in het assortiment maar aangezien het hier een kleine winkel is, is het aanbod meer op vraag.
TOP: -Geitenkaas in plakjes -Ongebrande noten -Wc papier! -de bio babykleertjes. Die komen zelfs uit de droger alsof ze nieuw zijn! -Aardbeienjam 75%
Een echte topper vind ik de skijassen voor kinderen. Zijn lekker warm, heel stevig en zien er leuk uit.
dadelbrood van de Lidl is heerlijk. was middels poeder gebruik ik altijd...bevalt prima. verder de emmertjes Griekse yoghurt. groente en fruit vind ik er ook prima.
Rookworsten zijn een seizoensproduct bij Lidl, die verkopen ze alleen in de wintermaanden, wellicht komen ze nog weer, ik vind ze na de Hema worsten t beste
Rookworsten hebben ze hier vorig jaar het hele jaar gewoon gehad. Ergens begin dit jaar waren ze opeens verdwenen. Gelukkig heeft de jumbo bijna dezelfde rookworst in het schap, alleen wel voor een euro duurder
Hier echt alleen vanaf half oktober t/m maart ofzo, ik heb t gevraagd aan een medewerker en die zei dat t een winter product was Jumbo is idd ook lekker, de verse rookworst
Ja, na het wassen ruikt je was niet naar wasmiddel, maar gewoon schoon. Dit vind ik echt super, want ik houd niet zo van die wasmiddel lucht. Ik gebruik altijd de poeder van Lidl.
Eigenlijk tot gister aan toe alles wel top geweest wat we bij de Lidl gehaald hadden. Oa groente en fruit, rijstwafels, noten, babykleding, luiers. Maar de kabeljauw was toch echt een dikke flop