Ik ben begonnen met pampers, uiteindelijk overgestapt op kruidvat, maar sinds een weekje irriteer ik me ontzettend aan deze luier. Mijn zoontje draagt nu de maat voor kindjes vanaf 4 kilo. Als hij op zijn buik heeft geslapen is hij altijd doorgelekt. Op zijn zij ook en dat terwijl de luier wel goed aansluit Ook ruik ik direct wanneer hij geplast heeft want de luier ruikt dan gelijk. Nu zag ik laatst bij de lidl ook luiers liggen en vroeg me af hoe jullie deze ervaren. En dan met name ivm de kruidvat luiers. Hoe is de pasvorm bijvoorbeeld? En hoe zit het met absorbtievermogen en de geur die ze afgeven? Zijn de luiers te vergelijken met die van de kruidvat? En dan bedoel ik hoe ze aanvoelen, of zijn ze stugger/harder of juist zachter? Ik heb deze vragen omdat je een open pak niet meer kan terugbrengen bij de lild (al ff nagevraagd) en het toch een behoorlijk pak is wat je moet kopen dan.... Alvast bedankt!
Lidl vond ik echt helemaal niets ! Heel breed en dik Onze zoon lekte ook altijd door maar de bumblies ging goed bij hem
Bumblies? Waar haal je die? En hoe is de aldi luier ivm de kruidvat? En hoeveel betaal je voor een pak? De aldi zit een beetje ver, maar ik ben bereid ervoor te fietsen Alles voor een fatsoenlijke luier Nou ja...bijna alles
Lidl lekte hier trouwens erg door. Aldi is 11,49 voor 90 luiers (mt 2). 80 luiers in mt 3. Kruidvat heb ik maar 1x een pak gehad en beviel opzich ook wel alleen zijn die iets duurder en kom wekelijks bij de Aldi voor de boodschappen. Kruidvat moet ik speciaal voor rijden.
ik vind de liddl luier juist veel beter dan de kruidvat, maar pampers vind ik nog beter. Kruidvat vind ik stinken en ze zijn zo breed en zitten raar bij mijn smalle zoontje. Ze staan ook open waardoor hij als hij al een wat vollere luier heeft en dan poept lekkage heeft. Bij pampers en liddl heeft hij dat niet. Ik vind liddl wat minder soepel dan pampers, maar geen lekkage en geen stank. Ze vallen wel klein vind ik.
Ik vind de pasvorm van de lidl luiers niet slecht, maar ik merkte wel dat - vooral het eerste half jaar - elastiek randjes aan de achterkant hier onmisbaar zijn. Lidl heeft dit niet. Ze zijn zachter en geloof ook smaller als kruidvat maar ze voelen hier veel sneller klam aan, dan is de luier nog niet eens heel vol en is de romper al vochtig. Zelf vind ik alle luiers behalve die van Etos Nature care enorm naar plas stinken. Ik gebruik dan ook bijna altijd wasbare luiers.
Ik haal de Duitse lidl luiers.. Vind ze op zicht net zo fijn als de kruidvat luiers, maar zijn goedkoper. Pampers is hier een drama, kreeg Eef altijd luieruitslag van... En vind ze stinken.
Wat een verschil ook weer in luiers zeg... bah! Mijn vriend dacht dus net dat ons zoontje alweer gepoept had, bleek het gewoon de luier te zijn die naar mosterdkak rook.... Zat alleen een plas in. Ik ben dus toch niet de enige die ze vind stinken haha Ik ga maar eens kijken of ik ergens testpakjes weg kan halen van lidl/aldi luiers. Er zit toch behoorlijk wat in en anders zit ik straks met een enorm pak luiers
Hallo, Hier in Belgie heeft test-aankoop een heel aantal luiers getest en de lidl luiers kwamen er voor de jongetjes als de beste uit! Pampers, huggies en de anderen kwamen er achter,dus hier was de keuze snel gemaakt. De lidl luiers zijn zachter dan die van aldi en smaller dan die van kruidvat. Wij hebben nog nooit een lek gehad of een natte romper.
Is er nog een verschil tussen de Nederlandse Lidl en de Duitse Lidl? Iemand die weet wat de Duitse Netto en de Edeka doen?
Wij gebruiken al bijna een jaar Lidl luiers. Bevallen prima!! Ik heb ooit Kruitvat luiers mt 3 geprobeerd (tot die tijd hadden we pampers, maar ivm de prijs ben ik toen toch eens gaan kijken naar een alternatief) maar die vond ik zo ontzettend stug. Toen aldi en lidl geprobeerd en ik vind ze beiden prima (zijn dunner/soepeler dan kruitvat vind ik). Opa en oma gebruiken nu de aldi luiers en wij zelf de lidl luiers, puur vanwege de handigheid qua dichtstbijzijnde winkel . Ik zou idd gewoon van beiden een pak kopen, ze kosten ca 8, wat op zich best te overzien is. En zijn zullen echt niet zo slecht zijn dat je ze wilt weggooien ofzo. Succes!
Idd, ook als een merk niet echt bevalt kan je ze altijd nog overdag gebruiken en 's nachts en bij dutjes het perfecte merk. Of met moeders in je buurt een soort ruil opzetten ( oproepje plaatsen, bv 3 of 4 moeders en allemaal een merk kopen aldi lidl bumblies etos bv en dan een aantal luiers ruilen )
Ik had precies hetzelfde probleem bij kruidvat luiers en gebruik sindsdien aldi luiers. Werkt prima. Lidl geen ervaring mee.
Nou ik kwam vandaag bij de AH en zag daar een bonus liggen voor de huggies maat 3, 4,- voor een pak ipv 8,50 Ze heten super dry...dus het zal me benieuwen. Viel me wel op dat ze een stuk soepeler zijn dan die van de kruidvat. Bij de lidl hadden ze de juiste maat niet liggen, dus die kon ik niet meenemen, volgende keer weer beter Ik ga gewoon op luieronderzoek denk ik Kruidvat is fijn ivm de prijs/hoeveelheid, maar ze lekken wel door en ze zijn toch niet zo soepel (misschien dat die daarom doorlekt?) Liuers kan je toch nooit teveel hebben
Ik gebruik al bijna 8 jr de luiers van de Lidl bij mijn kinderen. Er is er werkelijk nog nooit een nat geweest van doorlekken. Of mijn kids plassen/poepen gewoon weinig, of ik verschoon ze gewoon vaker...
Ik vind kruitvat een goede tweede, na pampers, maar mijn zoontje is vaak nat 's nachts. Jumbo, etos, ah, makro, hetzelfde probleem. Maar ik vind pampers zo duur. Mijn man zweert bij pampers en die haal ik in de aanbieding bij de makro. Maar misschien toch eens van lidl of aldi proberen.
Bumblies is volgens mij van em-te en sligro enzo. Die zag ik hier in de em-te liggen, dus ga ik wel uitproberen. In mijn kruidvatpakket krijg ik ook een pak luiers dus kan ik ze gelijk proberen. Bij dochter vroeger altijd etos gebruikt, was er dol op!