noem hem maar op en wij hebben ze getest behalve de lidl dn hahah!! hier begonnen met pampers omdat de newbaby echt het zachtste is voor de kleine baby´s maar daarna was het een ramp lekte hij altijd doorheen!!huggies even geprobeerd gewoon ontzettend goedkoop met de 1+1 gratis maar 1 minpunt ze zijn wat stugger! kruidvat heel lang gehad dan wel de paarsepak bevalt super goed, heb ook een tijdje die europrofit gehad gewoon ook niewgierigheid maar zijn eigenlijk gewoon goed!! best zacht lekt niet door prima hoor. nu hebben we toevallig c1000 ook toppertje!! en toevllig afwisselend met pampers die oranje pak (had me schoonmoeder gekocht) met andere woorden als er toevallig een goede aanbieding is ga ik het altijd proberen met de 1+1 aktie ofzo ik had de c1000 pampers 2 pakken voor 10 euro zitten er echt 68 in per pak (maat5) dus tel uit je winst.!! kort samengevat: top 5: 1:c1000 2:kruidvat 3:europrofit (kv) 4ampers 5: huggies nou hoop dat jullie het nog allemaal overzien haha!!
Het is gewoon persoonlijk welke je vind bevallen of niet. Ik zweer bij luiers van Kruidvat (koop ze altijd in de aanbieding, dan 5 euro per pak --> 3 pakken voor de prijs van 2) Ik vind Pampers waardeloos: ik voel de klamheid zo door mijn dochter haar kleertjes heen, al snel nadat ze een plasje heeft gedaan. Dat terwijl er vele volksstammen dat toch echt de beste luiers schijnen te vinden. Ook zijn hier mensen die de Bumbblies (gratis pak van een supermarkt gehad) luiers fijn vinden. Tjee, wat vond ik dat een krengen. Ze pasten niet goed, lekten van alle kanten door en voelden heel dik aan. En dan de C1000 (een paar proefluiers in een c1000 geboorte doos gehad) luiers. Kon ik mijn dochter net zo goed geen luier aandoen want haar kleertjes en haar bed of mijn schoot was direct nat na een inimini plasje. En dan hadden we nog Etos luiers. Van deze winkel had ik voor 2,50 euro (met kortingsbonnen) een heel pak. Ik vind het zonde om schone luiers weg te gooien, maar ik heb het serieus overwogen!! Wat een vieze dikke onlogische dingen qua pasvorm!! Al krijg ik die luiers nog een keer gratis! Ik zou ze direct door geven aan anderen. Voor mij is en blijft KV op 1!
Vind Pampers ook waardeloos, snap niet hoe zulke dure luiers zo klam aan kunnen voelen na 1 plasje. Ik zweer bij Aldi. Huggies hebben we ook staan maar de vorm is raar en Kruidvat is te stug en lekte te vaak door. Aldi nog geen enkele keer doorgelekt en het is best zacht!
ik vond pampers voor gelani als baby wel heel fijn.. toen vanaf maat 3 kruidvat gaan proberen omdat die als beste uit de test kwamen. en ben er echt heel blij mee. gelani lekte voort door bij de pampers en bij de kruidvat nog niet 1 keer! zelfs niet als zijn luier echt overvol zit na een nacht en dan ook echt zo'n bomvolle wat ze heel zelden hebben.. heb 83 (of 84) luiers voor 11,49 dus das ook niet duur
ik ken de Lidl luiers niet maar over Kruidvat ben ik juist heel tevreden, gebruik ze al zeker 3 jaar en heb nooit last gehad. het scheelt ook heel veel geld met Pampers en ik vind de pampers erg stinken.
Ik zweer bij pampers. Kruitvat en lidl plast ze hier recht doorheen. Volgens mij heeft het veel te maken met welke luier goed om je kinds kontje past en de zuurgraad van ontlasting per kindje wat de geurtjes veroorzaakt.
Juist, ieder kindje is verschillend en daarom is het per moeder verschillend wat je voor je kindje koopt. maar omdat we tegenwoordig aardig op de centen moeten letten, kies ik voor een goede luier die mij prijstechnisch ook goed bevalt, kruitvat dus!