De Lidl en de Appie hein zitten bij mij praktisch naast elkaar en omdat ik waarschijnlijk net als de meesten op de kleintjes moet gaan letten, wil ik wat meer boodschappen bij de Lidl halen. Voorheen was ik lui en haalde ik alles bij appie hein, maar ik heb zo'n idee dat ik al die tijd een dief van mn eigen portemonnee ben geweest. Nou ben ik dus niet zo bekend met Lidl-producten, dus zou graag jullie advies en ervaringen willen over wat ik nou juist wel en juist niet bij Lidl moet kopen! Groetjes!
nou ik vind eigenlijk toch wel bijna alle dingen van de lidl heel erg goed moet ik zeggen. groenten zijn zowiezo als beste uit de test gekomen.
Ben alleen niet zo van het brood bij de Lidl. Ben ook erg verwend, wij kopen altijd brood bij de Appie.
Grappig ik vind het brood van de Appie ronduit afschuwlijk altijd droog Maar goed dat smaken zo verschillen Ik vind de lidl goede producten hebben. Vind het drinken en de kaas erg goed van de Lidl. Vind het fruit wel wat minder en vlees ook niet echt geweldig.
Ik vind het brood en de broodjes en dergelijke ook niet erg lekker. Maar de afbak broodjes, die vind ik wel erg lekker. Ook de salades en de gerookte zalm is erg lekker. Drinken erg goedkoop en ook goed te drinken. Ze hebben best goede producten. Ik zou het gewoon proberen en je komt vanzelf iets tegen wat je niet bevalt. Maar je kan er best je boodschappen doen.
Lekkere producten bij de lidl.. -Sapjes -Vleeswaren - kaas/brie - zuivel ( vooral de karnemelk) seizoensvla is erg lekker.. - toiletpapier - fruit en groenten. - hagelslag - light jam - gehakt ( de rest van het vlees vind ik matig) - ze hebben een heerlijk assortiment aan chocolade artikelen. - hondensnacks - frituur snacks.. aardappelpartjes.. - koffiepads - suiker - koffiemelk - zalm, kabeljauwfilet Best wel heel veel producten wat wij van de lidl gebruiken..
Wij gaan ook atijd naar de Lidl en kopen oa: Drinken,suiker,wcpapier,snacks,snoep,melk hondensnacks,kaas/brie en dat bevalt er goed. Alleen het brood vind ik niet echt lekker. GR Jessica
laatste keer dat ik bij de lidl was had ik er helemaal niets aan.. De lidl hier is klein en druk bezocht, dus alles is heel snel op... toetjes zijn ook lekker bij de lidl!
hm ok wat mij zo te binnen schiet: - chips : NIET. vieze smaak en proeft erg vet - blikgroente: NIET: heb steeds veel draden in mn boontjes en ze zijn zo zacht als babypoep - diepvriespizza's: jakkie Wel: -wc papier, schoonmaak dingen etc etc - vlees: varkenshaas is lekker en goed te betalen. De shoarma vinden we echt t lekkerste. Gehakt smaakt goed, schnitzels etc ook - zuivel is prima - groente en fruit is goed en goedkoop - frisdrank en sapjes smaken prima - koekjes en chocolade ook - koffie(pads) eh, dat was wat me zo te binnen schoot..
chocoladecroissants hebben ze daar vinden de kids super lekker. verder: sapjes chicken wings aardappelpartjes toiletpapier bij anwar kocht ik daar luiers
Wel: - wc papier - groente ( dit ligt wel aan de grote van de lidl, bij ons gaat de groente afd. bijna elke dag leeg!) - houdbare melk - afbak brood - kaas (jong (belegen) grote stukken) - ham ( ook heel goed witlof rolletjes van te maken) - sapjes echt een aarader, veel smaken en meestal 1,5 liter voor rond de 1 euro max. - yoghurt met fruit - Kwark en dan vooral vanille (je ziet de zwarte vanille pitjes zitten!) - losgevroren kipfilet in een zak erg makkelijk - gyros/kebab ook erg goed - snitzels - wedges, lekker - diepvries taart! oke heel veel dus, wij halen duidelijk bijna alles bij de lidl..Alle standaard dingen zoals suiker, koffiemelk, snoep, koek, ontbijtkoek,jam,halvarine e.d. halen we altijd bij de lidl. Niet: - brood, korsten vallen eraf als je het invriest en wordt snel droog. - de goedkoopste wc blokjes die stinken
Welk brood haal jij dan bij de Appie? Wij kopen altijd dat vers afgebakken brood van 2 euro, die in de papieren zakken.
mijn ervaring is dat ik juist meer geld uitgeef als ik EN naar de lidl EN naar de ah/c1000 ofzo ga.... bij de lidl ga ik dan bijv allerlei producten extra kopen (oh...dit is goedkoop...oh en dit ook), die ik normaal bij de ah/c1000 dus niet zou kopen...dus ik hou het maar gewoon bij 1 winkel, neem daar dan gewoon van sommige produkten het huismerk, scheelt ook al vaak behoorlijk.
Ik vind de meeste dingen bij Lidl wel goed, alleen niet van dat voorverpakte brood. De meeste diepvriesdingen vind ik lekker en ook het vlees! De wasverzachter daarentegen vind ik niet echt een aanrader.(ik haal zo'n dingen vaak bij de Action,misschien een tip!)
Ik kan persoonlijk niet echt al mn boodschappen bij Lidl halen. Wij halen er wel: frisdrank, brie, kaas, chocoladetoetjes, koekjes, chocola, borrelnootjes, kip cordon blue hmmm, keukenrol, toiletpapier, snijwaar, vaatwastabletten, surimi sticks
Getver, brood van de AH! Dat is alleen lekker binnen een uur dat het is afgebakken... Maar dat van de Lidl laten wij ook altijd liggen.... Haal er ook veel, wat ik vaak meeneem: (maakt denkbeeldig rondje Lidl) Wijn en bier en sinaasappelsap 'Verse' af te bakken broodjes Yoghurtjes, verse sap Gerooke zalm Gevulde pepers met feta en tapas Roomkaas met kruiden (net paturain) Eigenlijk zijn bijna alle kaasjes goed te eten, zeker de brie en de room-gorgonzola.... Koffie Groenten en fruit Rijst Sambal Cracottes Chocola Maischips Kalfsvleeskroketten Pizza met mozzarella en pesto Vuilniszakken Blikjes tonijn Tandenborstels Wattenschijfjes Echt niet eten, wat bah (althans... vind ik) Stroopwafels (veel te zoet) Tomatensoep (soort knoflookpoedersmaak) Kattenvoer in blik (de kattenbak de dag erna...) -> dat aten de katten he, wij niet... Sla en dingen uit zakjes uit de koeling, yuk Croissantjes (melig) Groentenpizza (kartonnig) Verder moet ik zeggen dat ik bij de AH veel vaker heb gehad dat je iets 'luxe' koopt dat vervolgens niet te vreten is, dan bij de Lidl...