Misschien een hele stomme vraag;een vriendin van mij en ik zijn nieuwsgierig wie nou die acteur is uit de huidige Schoonenberg commercial? In het het spotje wordt gezegd:Jos van Dam,audicien,maar ik betwijfel of dat zn echte naam is. Heb al een mailtje gestuurd naar Schoonenberg,maar wordt niet beantwoord. Heeft iemand hier enig idee? Het spotje is te bekijken op www.schoonenberg.nl
haha hij heet zo eecht zeker weten (althans bijna) mijn man werk bij schoonenberg en heb pas poosters van hem moeten ophangen zal hem nu even een sms te sturen dan heb ik 10000 % zekerheid je hoort het zo
Heb bericht terug zijn naam is inderdaad JOs zelf vind ik het echt verschrikkelijke reclames maar dat was je vraag niet
Haha nou er hangen grote posters in de winkel als ze weggaan wil ik er wel 1 opsturen, hij zit nu in bespreking maar zal het vanavond allemaal aan hem vragen of hij echt audicien is of niet dat weet ik niet Bedenkt maar wat je wilt weten laat ik hem vanavond hier even zelf antwoorden en anders kan hij even bellen naar het hoofdkantoor want morgen moet hij ook werken en dan weet hij echt alles wat je wilt
Dank je wel,you're a lifesaver Vindt het een mooie kerel om te zien(ik val op oudere mannen),zou best met hem op de foto willen oid. Ik pb je nog mijn adres. Nog bedankt voor alle moeite! =D>
Hij is geen audicien hoor, hij is acteur en heeft in meerdere reclames gespeeld. (heb toevallig heeeeeel lang geleden een filmpje opgenomen met een aantal mensen, waaronder hij). Maar dat is echt al zo lang geleden! (pfoeh, ik word oud)
het is inderdaad een acteur. Even navraag gedaan MAar de poster hangt nu ngo op, is er helaas geen 1 over. Maar om de zoveel tijd moet die veranderd worden en me man houd het in de gaten dat die dan naar jou komt. Zijn hoofd staat daar in het heeeeeeeeeeeel groot op dus dan komt die eraan
whahaha ik moest gewoon ff kijken he ! wat maken jullie het spanend ! blij dat jullie er achter zijn ...
Dacht bijna dat ik op dood spoor zat...maar heb toch het reclamebureau gevonden die de spot heeft gemaakt,en via hyves kwam ik in contact met jongen die op handtekeningen jaagt. Hij is de hele ochtend en halve middag bezig geweest om Jos(van Dam)zn adres te achterhalen en ja hoor,het is gelukt! Dus nu dat adres proberen.
hahahaha!leuke reacties! ga zn foto met handtekening vragen,en als het lukt,plaats ik het hier! Meenemen naar Australie...tja...als dat zou kunnen... @krokus:als ik mn zinnen ergens op heb gezet,ben ik wel fanatiek ja
hebbes! en wat bracht de postbode...een foto van Jos,met zn handtekening,email en priveadres. Overigens is zn achternaam niet van Dam.