ik neem alleen het brood daar niet, dat valt uit elkaar als je het invriest, en vries je het niet in lijkt het als je het net hebt gekocht al oud! .. kaas vind ik de lekkerste daar (koop altijd van die plakjes) zijn veel goedkoper dan bij de AH, en lekkerder en er zit nog meer in ook!
@sannie, ik heb dat ook, ik maak dus sinds een tijdje ook echte lijstjes, en moet me daaraan houden. Het brood van Lidl is idd niet lekker, chips ook niet.
Ik vind lekker bj de lidl: Lamsbiefstukjes (vries) Cordon bleu's (vries) Nep magnums (vries) Hele kippen (vries) Kogelbiefstukjes (vries) Amandelen in blikje Enorme plakken ham Augurken 'slices' Grenadine (paarse fles siroop) Koek en snoep vind ik allemaal van goede kwaliteit Nep nesquick Melk Nep port salut Kant en klare cheeseburgers en hotdogs Ik vind het brood ook niet om over naar huis te schrijven, maar de witte en bruine bollen en krentebollen zijn lekker, maar kort vers te houden. Veel succes
Vindt bijna alles lekker bij de Lidl;brood is idd minder,maar brood van AH is idd zo droog als sinterklaas zn reet... Mn dochter is verslaafd aan de orange nectar,kaas vind ik lekker,appelmoes,suiker,pure chocola>toppertje! Ook de chips,zijn tenminste niet zo zout als van Lays(je kan net zo goed een pak zout naar binnen werken,het verschil proef je niet) Knoflookbrood>niet aan te slepen,mn man is dol op de groentes in die diepvrieszakken. Bakboter,keuken+toiletpapier,wasmiddel+verzachter,inlegxjes. Alleen boter niet omdat wij alleen Bona lekker vinden. Maar ik zou zeggen,ga t lekker uitproberen,want het is duidelijk dat smaken verschillen!
Eerder genoemd maar de gerookte zalm is inderdaad super! En veel goedkoper. Daarnaast is de wc papier goed (en we zijn hier wel kritisch). Ingevroren visproducten en verse groenten heb ik ook goede ervaring mee. Toetjes, verse sappen, koekjes en chocolade ook. Tonijnpizza's vind ik overigens wel goed te doen, we gooien er thuis echter altijd wel een ansjovisje ed op, misschien scheelt dat.
het runder gehakt bij de lidl was de beste van alle supers in nederland (door kassa getest geloof ik) Groentes het minst bespoten. De kipfilet ronduit heerlijk. Dit ziet nog roze en voelt hard! Echte kipfilet dus en niet die volgespoten waterbende. Ik zweer dus bij de lidl! en voor mijn brood ga ik naar de bakker.
Ik haal best veel bij de Lidl: -groente + fruit -sapjes -zuivel -toiletpapier -luiers -pedaalemmerzakken -kaas (maar niet alle soorten) -schoonmaakmiddel -frietsaus, tomatensaus, conserven etc. Wat ik afraders vind: - brood - gezichtsdoekjes (make-up reinigen), kreeg een allergische reactie - zoet broodbeleg - koeken.
wij haalde altijd van alles maar vooral voor verjaardag witte wijn en dan spatlaser m m m verrukkelijk
Ik ook ,maar vind die ook de volgende dag niet meer te eten Vind het dan nog best duur brood voor 2 euro. En dat voorverpakte brood is helemaal verschrikkelijk
Zo te zien is het echt smaken verschillen. Want ik zie weer dingen voorbij komen als vies en die vind ik lekker. Dus probeer het eens uit. Ik zweer vooral bij de makeup reiningingsdoekjes, hygienische doekjes, kippetjes alleen in de oven en billendoekjes en die driehoek broodjes mmm a la la place wel dezelfde dag eten En voor de rest haal ik daar de tussendoor boodschappen want ik kan daar niet alles kopen. Maar zo goedkoop als het in het begin was is het al lang niet meer
wel: - ontbijtdrank ik flesjes - cruesli - groente & fruit (= beste getest!) - gehakt (= beste getest!) - appeltaart (= beste getest!) - kaas - yoghurtdrank in pak - yoghurt & kwark - perentoetjes - aardappelpartjes - schoonmaak (wegwerp) doekjes - mini negerzoenen niet: - kant en klare pannenkoeken - het gewone brood (oerbrood kan nog) - rundvleessalade - hele dunne platte rechthoekige toastjes/ crackertjes (echt karton!)
Eigenlijk kom ik bijna nooit bij de Lidl, al hebben ze best goede producten. Maar met sommige dingen zijn ze echt niet goedkoper dan AH huismerk of euroshopper.
Ik vind juist wel het brood van de lidl erg lekker en ook geen problemem bij het invriezen! (ik haal altijd meergranen) Wel: - Sappen - Ice tea - Cola light - 7-up - Bananen - Sausijzenbroodjes - Afbakbroodjes - Ceddarkaas - Tonijn salade - Kipfilet - Kaas - Cambambair (of hoe je het schrijft haha) - Gehakt - Kipfilet - Melk (ook de houdbare) - eieren - suiker - Pannenkoeken meel (alleen melk toevoegen en schudden) - Koekjes (vindt ik wel lekker bij de lidl) - Spare ribs (in de magnetron en klaar!) - Salami - Wc papier - keuken rollen - make up reiniger (geen doekjes maar lotion) - Watjes (oorwatjes en wattenschijven) - Bleek en Allesreiniger - Afwasmiddel - Kant en klare hamburgers - Wc tabs - Geur voor in de wc, kan je open draaien blijft lang lekker ruiken - vuilnis zakken (zijn lekker groot) - Patat En er zal vast nog wel meer zijn haha Wat ik absoluut niet haal bij de lidl: - Sinas - Kattenvoer
Ik heb elke week een goede kar gevuld en ben nooit meer dan 50 euro kwijt(meestal zit ik rond de 40 euro), dat red ik ècht niet als ik de huismerken ga shoppen in een andere supermarkt, dat is gewoon duurder... Niet; -suikerklontjes als je een senseo apparaat hebt. Op de een of andere manier verwijnt je schuim binnen no time -pizza's -vlees -van die kant en klare diepvries groente schotels -chips -koffiepads -wasmiddel Verder hebben ze prima producten..Heerlijk zijn ook de bonbon's, doosje staat bij de snoep
Ik vind de cola, 7up en de cassis bijna net als de Coca cola enzo smaken. Dus die koop ik daar altijd. Qua prijs is het niet altijd goedkoper! Ben zelf eens gaan vergelijken, omdat de AH wat dichterbij zit als de LIDL. Bv de Houdbare melk, halvolle, die is bij AH iets van 73 ct. en bij Lidl iets van 50 ct (uit mijn hoofd ongeveer). Dus die is bij LIDL idd goed koper. Maar de pakken Yoghi. Daarbij is het andersom, en dan praat ik over de flessen Bonomel bij AH. en dan de pakken yoghi bij Lidl. daar is het ook ongeveer prijs van de melk maar dan het omgekeerde. Dus niet alles is goedkoper!
Waar ik speciaal voor naar de lidl ga: zwarte olijven zonder pit, olijfolie (die van de Aldi is als beste getest, die van de lidl is ook goed) en zakjes (pedaalemmer-, vuilnis- en boterhamzakjes). En ze hebben goedkope biologische groenten! En voor de rare aanbiedingen. Je kunt er soms de gekste dingen vinden. Laatst b.v. zo'n draadloos weerstation gekocht, toch leuk met die vorst en dooi. Brood koop ik altijd bij C1000.
hier worden 80 % van de wekelijkse boodschappen ook bij Lidl gehaald. ook het brood, ik wil geen ander brood..... had vant weekend bij Aldi gehaald omdat ik daar toevallig in de buurt was, maar dat is zo droog..... ieuww. kattenbrokken haal ik daar niet, de katten eten ze niet.... luiers haal ik daar ook niet, al vind ik ze wel goed hoor. kan zo niks bedenken wat me niet bevalt bij de Lidl....... ja de wasmiddel, dat wil ik alleen van Omo, van de Lidl ruikt gewoon niet lang lekker.