Ben net weer even geweest en heb een pakje jonge kaas in plakjes gekocht om te proberen. Smaakt gewoon goed! En 1 pakje kost bij de Lidl 1,45 tegen 2,89 bij de Appie Hein.....en er gaat hier veel kaas doorheen! Had dit echt veel eerder moeten doen!
Je kunt nog mee besparen door een stuk kaas te kopen met een kaasschaaf, is veel voordeliger dan die plakken !
idd! Wij hebben hier alleen plakjes kaas als we tosti eten. Veel makkelijker, aangezien mijn vriend 9 tosti's in 1 keer eet...
Wij gaan ook heel vaak naar de Lidl en ik vind de producten best goed. Groente en fruit zijn erg goed. Ik kan zo 1-2-3 niets bedenken wat ik niet goed vind. Verder hebben ze vaak goede folderaanbiedingen. Brood en vlees halen wij altijd bij de bakker en de slager, dus daar kan ik niet over oordelen.
grappig, een goede kennis van ons heeft een tijdje geleden bij een fabriek gewerkt waar men chocolade en dergelijke verwerkt en verpakt. Ze vertelde mij dat ze precies de zelfde chocolade ( een excl. merk ) ook leveren aan de lidl en aldi, maar wel telkens ander verpakkingen... Ik koop ook zo sommige dingen bij de lidl, maar wel in duitsland ( net over de grens ) ik moet zeggen dat ze er zelfs ook bekende merken verkopen en dan wel voordeliger dan in nederland. Vooral de douche producten, toiletpapier, vochtige doekjes enz zijn erg goed! Lidl... waarom niet, gewoon uitproberen!
ik haal alles bij de lidl behalve mijn aardappelen niet en de potgroente niet en wij houden van coca cola vind die cola daar niet lekker verder kom alles bij de lidl weg
Wij gaan zowel naar de Lidl als naar de Appie. Bij de appie haal ik dan de koffiepads,thee, frisdrank,sap, cappuchino, toetje, bananen en beleg. Brood koop ik zeker niet bij de Appie, erg smakeloos (behalve het maisbrood). Brood halen we heerlijk bij de bakker. Wij gaan naar de LIDL voor wcpapier billendoekjes (van zwitsal continue uitslag en bij deze niet!) groente/fruit langhoudbare halfvolle melk (jammie) bier (voor manlief) koekjes (en dan vooral boterkoek! beter als bij de appie!) een aantal vlees/visprodukten zoals kip en viscuisine (mmm) nootjesmix pepita aardappelpartjes crackers, beschuit en rijstewafels Wat we zeer zeker nooit (meer) bij de LIDL kopen is brood beleg (geeft me geen goed gevoel en tevens geen goede smaak) frisdrank (niet normaal hoeveel prik daar in zit) koffie/thee (blehhhh)
Beleg vind ik juist heerlijk bij de Lidl, ik haal er altijd Casselrib en kipfilet met tuinkruiden. De billendoekjes van de Lidl zijn idd erg goed, ik neem dan altijd dat witte pak sensitive geloof ik. Wc papier en groente en fruit haal ik ook altijd bij de Lidl. Toetjes ook. Ik had laats rum en rozijnen seizoensvla gehaald. Ik vond hem nog lekkerder dan Friesche vlag! Brood en puntjes haal ik er nooit. Vind het niet smaken erg droog.
Ik heb nu net ook ontdekt dat de thee van de lidl echt niet te drinken is....dus dat blijft dus gewoon van pickwick hahaha. Gisteren ook nog een pizza geprobeert van de lidl, was erg lekker!
ik vind vlees niet te eten daar bij lidl dus die halen we of bij slager of turks brood en cola had ik ook gezegd he , die zijn ook niet lekker voor de rest alles is best groente , luiers,doekjes. diepvries spullen , enzo
haal veel bij lidle hoor alleen brood en vlees halen we bij de c1000 ook nog wel wat andere dingen zoals blikken croisaints van danone en hondenbrokken halen we bij c1000 lidle is veel: groente, melkproducten, koeken, snoep, wasverzachter, hondenkoekjes, vleeswaren, kaas, afwasmiddel en vaatwastabletten, die dagelijkse dingen vind de lidle heel erg verbetert met zijn producten, echt lekker. en de tijd dat alles merk voor ons moest zijn zijn we gelukkig al lang voorbij merk wel als je bij de c1000 de reclames in de gaten houd en boodschappen bij lidle haalt dat je veel geld kan besparen per week
Dat zeker, zeker als je met weinig rond moet komen zoals ik dan is de Lidl zeker voordelig. Aldi trouwens ook.
Even weer een boodschappen-update: Ik heb ontdekt dat die zakken diepvries groenten wel lekker zijn! Dus die gaan we vaker halen! Heb ook ontdekt dat de magere spekreepjes niet lekker zijn en binnen no time verbranden in je pan...had allemaal verkoolde spekjes in mn zuurkoolstamppot....dus die haal ik weer bij de appie hein van het euroshopper merk.
Lidl: de frisdranken zijn goed.. met name de cola vind ik niet zo heel veel verschillend van coca cola. zuivel is ook goed net als groente en fruit. Koekjes vind ik bij Lidl weer te duur Katten eten het voer niet. Niet alles bij Lidl is goedkoper.. dus daar moet je wel even op letten..
nou afegelopen week ik tegen vriendlief: laten we eens naar de Liddl gaan. Hij: nee joh allemaal troep enz.. (hij was in belgie geweest en ik weet dat je daar vaak wat anders hebt van producten) Nou toch naar de Liddl gegaan hadden we 49 producten voor maar 60 euro terwijl we voor hetzelfde 100 euro bij jumbo kwijt zijn Ik vind daar veel dingen erg lekker behalve fris niet te drinken. Ik haal er dus alles op babyvoeding, luiers, doekjes, fris, waspoeder en wasverzachter na.
Oh ja: niet! De feta. Getver. Vorige dacht ik dat ie te lang had gelegen, maar hij is gewoon echt ranzig al is ie houdbaar tot maart 2009! Lang leve de Turkse supermarkt met fatsoenlijke feta. Brrrrr wat een overjarig rubber is dat :-s
Ik ga altijd naar de lidl lekker goedkoop. Wat wij halen: Polderbrood (is heel lekker en blijft lang vers) Bolletjes (zijn ook erg vers bij de appie snel droog) Eieren Yoghurt Seizoensvla (stoofpeertjes heerlijk) Groente Aardappels (maar dat wil nog wel eens verschillen) Ham (voor op brood) Kaas (jong belegen is best lekker) Cola light Muesli met choco (mijn man is er gek op) Tomaten puree Wc papier (3 laags) Keukenrol vuilniszakken Pizza's met salami Pakjes cheddarkaas (voor op je pizza) Knakworsten (lekkerder dan de goedkope bij ah) Afbak broodjes Suiker Brinky's (kun je ook bij de ah kopen maar hier goedkoper) Snoep (chocola is niet zo lekker) Bleekwater (voor de toilet) appelsap ( moet je die in het groene pak hebben) olijfolie De frituur snackjes Paprika mix De standaard kruiden (paprika poeder, kerrie enz) Wasmiddel (je hebt hem in groen en rood) Creme fraiche Portabello's (?) Nou dit was het wel zo'n beetje. Wat ik echt niet goed vindt bij de lidl is: spinazie a la creme chocola afwasmiddel voor verpakte groente Melk chips (lays is toch echt de beste) wasverzachter Wat ik altijd doe is eerst naar een "gewone" supermarkt daar bedenk ik wat we gaan eten. Daarvoor haal ik vlees en kruidenmix. Thee, Koffie en andere dingen die de voorkeur hebben en dan naar de lidl voor de rest. Oja ik las ook nog iets over de spekjes. Ze hadden een paar maanden geleden spekjes die waren goed te doen maar nu zijn ze van merk veranderd en zijn ze inderdaad niet lekker meer.