Wel eens iets besteld via omoda.nl?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cherrylein, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    En hoe snel had je het dan?

Ik heb laarzen besteld, maandagavond. Ben benieuwd wanneer ik het krijg :)

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Niet via internet.
    Maar wel vaak bij hun in de winkel, goede kwaliteit schoenen!

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nooit bij besteld ik had er ook nog nooit van gehoord, ik ga gelijk es even kijken, kan ook wel schoentjes gebruiken :)

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb er voor Esmee schoentjes besteld.. De levertijd was 7 dagen.. Had het de dag na haar verjaardag in huis.. ;)

5. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Het kan een weekje duren, maar de service is super! Ik had 3 paar afgeprijsde laarzen besteld, waarvan 1 paar achteraf niet meer leverbaar was (kan gebeuren toch, zeker in de uitverkoop). Stuurden ze uit zichzelf een mailtje dat ze dit niet netjes vonden met een waardebon van 19 euro, vrij te besteden in de webshop (kon ik voor een heel leuk prijsje alvast een paar birckenstocks voor de zomer bestellen :D , die overigens ook in de uitverkoop zijn)!

Van de andere 2 paar was er 1 niet naar mijn zin, dus deze heb ik teruggebracht naar de winkel (je kunt ze ook gratis terugsturen). Toevallig vond ik in de winkel nog een paar leuke (al behoorlijk afgeprijsde) laarzen. Krijg ik bij het afrekenen nog 10% extra korting omdat ik een internet-klant was. Echt superklantvriendelijk dus! En de kwaliteit van de schoenen is erg goed.

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Als ik in Zeeland ben, dan hup ik daar altijd even binnen. Mooie zaak met hele mooie schoenen!

Vorig jaar scapa slippertjes gekocht, voor een echte dump prijs ;)

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik heb ons dochter deze zomer ongekend gelukkig gemaakt met een paar Lelli Kelly's.
    Zelf heb ik hèt paar paarse laarzen gevonden wat ik nergens in de stad kon vinden. Snelle levering en goeie service, ook de prijs-kwaliteit vind ik heel goed.

Groetjes van Kiki

8. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Goede ervaringen dus! Ben erg benieuwd wanneer ze komen, ben helemaal niet nieuwsgierig...:p

Ik heb er overigens al eerder schoenen besteld, maar toen kreeg ik na 3 dagen een mailtje dat ze ze niet meer hadden en dat ik mijn geld terug gestort kreeg. Dat vond ik toen een beetje jammer, maar volgens mij is dat nu aangepast op de website, dat je meteen kan zien of ze er nog zijn of niet. Heb tot op heden nog geen mailtje gehad dus!

9. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Ik heb onlangs een paar laarzen bij ze besteld....ging prima, op tijd bezorgd, ze pasten niet dus gratis terug gestuurd. Ik kreeg netjes een ontvangstbevestiging met daarin vermeld dat het geld zsm terug wordt gestort. Prima dus!

10. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Kregen jullie een mailtje van tnt dat er een pakketje voor jullie in behandeling was?

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Goed tip, ik heb net schoenen op de site besteld :)

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook ik heb al besteld, en binnen een week in huis, met een leuke tas erbij :D
    De schoenen waren hier in Nijmegen uitverkocht, en daar nog wel op voorraad en nog goedkoper ook :D

13. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik had er laarzen besteld op de vrijdag voor kerst en ik had ze de dinsdag voor kerst in huis. Superservice dus.

Deel Deze Pagina