Hoi, Hebben jullie inspiratie? Binnenkort zijn mijn schoonouders 40 jaar getrouwd. We zijn met 3 stellen en we hebben totaal 600 euro voor een cadeau bijelkaargesprokkeld. We weten eigenlijk niet zo goed wat we ze moeten geven, zelf dachten we misschien een reisje naar Griekenland. Het zijn mensen die van cultuur houden dus er moet wel iets te doen zijn in die richting.. Is er iemand die een ideetje heeft? Hoeft helemaal geen reisje te zijn hoor. Alle ideeën zijn meeeer dan welkom! Bedankt alvast.
Als een reisje griekenland kan met 600 euro, dan is dat wel een leuk idee.. Misschien een welnessweekend met alles erop en eraan inclusief eten e.d. Of een heel luxe koffiezetapparaat of een mooi meubel wat ze zelf mogen ontwerpen oid.
Wat mijn man en ik gedaan hebben toen zijn ouders 35 jaar getrouwd waren is een aantal foto's van hun trouwen uit hun fotoboek ontvreemd en daar een schilderij van laten maken. Is werkelijk prachtig geworden en een levenslang aandenken. Ook binnen het budget wat jullie in gedachten hebben en bij jou in de "buurt". Kan hem niet uploaden omdat alle gegevens van hun erin staan maar als je een PB stuurt kunnen we het misschien via de mail doen? Al is het maar om een idee op te doen?
je kunt ook een reisje naar griekenland vis vakantieveilingen.nl doen? op kadopagina.nl heb je ook heel veel leuke romantische dingen....
Dames, Bedankt voor het meedenken! Ik ga het voorleggen aan de rest van de familie. Mocht iemand nog andere ideeen hebben, dan zijn ze van harte welkom.