Wij hadden van het weekend er over wat er vroeger allemaal gedaan was om meiden te ontgroenen op de afdelingen. Er kwamen heel wat leuke dingen naar boven heb me rot gelachen. Ik werk in een verpleeghuis op een PG afdeling (nu kleinschalig sinds 2 jaar). Maar vroeger dus 2 gangen en 1 grote huiskamer. Nou goed de volgende dingen kwamen naar voren. Pas geleden nog gebeurt: *Incontinentiemat (soort grote inlegger) met ananassap 'gevuld' en wat pindakaas uitgesmeerd. (dus net of het een volle mat is) collega ging naar andere collega toe, deed of ze viel en lag met haar arm in die mat. Collega riep ieeeeeeeeeeuw gatver! enz hahha. Dus haar arm zat helemaal onder die pindakaas en daarna likte ze dat ook nog even af hahah die collega had het niet meer.. *net gedaan of er een spoedopname was in de avond. Hadden ze een heel dossier aangemaakt en dat het een moeilijk persoon was (vrouw geloof ik) en dat ze dus op die en die kamer lag. Pop in bed gelegd en diegene heeft het pas door gehad na haar 2e ronde in de nacht hahah geweldig. *verteld dat er iemand overleden was (even gezorgd dat diegene dus niet op de afdeling was) en dat die nieuwe collega even mee moest om nog iets te doen (weet niet meer wat) en daar lag dus een andere collega onder het laken, die kwam toen in eens omhoog hahah.... *Ook hadden ze in het oude gebouw hele grote koelkasten en die had iemand toen een keer leeggemaakt en was daar iemand anders in gaan zitten. Afdelingshoofd gezegd dat er iets in de koelkast lag en dat zij dus even moest gaan kijken die deed de deur open...nou je raad het al haha Nou goed en zo hadden ze nog wel meer dingen heel flauw. Wat hebben jullie voor leuke dingen mee gemaakt..??
bureau met huishoudfolie ingepakt, zo strak dat het niet op viel... Toetsenbord met tuinkers bekleed hahaha, maar die collega was dan ook een paar weken weg. Dus hij had een begroeid toetsenbord toen hij terug kwam
Haha staan leuke dingen tussen: Dit flikte mijn vader vroeger bij collega's toen hij op een gemeentehuis werkte: - een collega iets gek laten ophalen van een andere afdeling wat niet bestond. - Alle dingen op kantoor vastplakken met tape (bij een collega dan...). - De deuren vastplakken met tape. Toen er een vrouw de deur binnen kwam, schrok ze zich wezenloos van dat geluid wat het produceerde. - lijstje maken voor de collega's van de plaatselijke bakker. Als je dan jarig was kon je de bakker bellen voor je bestelling. Mijn vader verzon er dan ook zelf rare gebakjes tussen, die helemaal niet bestonden. Hihi... Ikzelf bij collega's op het kinderdagverblijf: - rare smsjes versturen via mijn mobiel naar de vaste telefoon. Dan gaat de telefoon zeg maar over en dan word het smsje automatisch ingesproken, en dan met gekke teksten. - een nepdrol naast de kinder-wc neergelegd en een collega erbij gehaald en gezegd dat een kind naast de wc gepoept had, dat ik er niet tegen kon en of zij het even weg wilde halen.
Plakkertjes onder de muizen, doen de muizen het niet meer! werkt altijd haha. Stekkers van de toetsenborden verwisselen, dus het ene toetsenbord in de PC bij de buurvrouw ook altijd lachen. En ik weet ff niet meer welke toetsencombinatie het is maar dan draait je Beeldscherm een kwartslag... doet het ook altijd goed op het werk.
Toen ik nog in het kruidvat werktte kwam er een nieuw meisje bij ons werken, nog heel jong en durfde nog niks te zeggen enzo, je kent dat wel. Toen vroeg onze filiaalmanager of ze achter een drinkbakje voor de vissen wou gaan in de winkel, een klant had namelijk gevraagd dit aan de kant te houden. Dat meisje heeft daar toch een 10-tal minuten gestaan op de afdeling van dierenvoeding en toebehoren, tot ze terug kwam en zei dat ze het echt niet vond. We kwamen niet meer bij van het lachen.
ik zie al hele leuke voorbijkomen hahaha die ga ik onthouden! hier o.a. de welbekende telefoontje naar de dierentuin laten plegen, nummer van blijdorp bijv. opgeschreven en erbij gezet dat diegene meneer Z. de Leeuw moest terugbellen, de dierentuinen zelf zijn er minder blij mee of nr van de efteling en dan naar dhr L. Nek of H.B. Gijs laten vragen.
Wij hebben een keer een stagiere een bekertje appelsap gegeven in een een urine bekertje en gezegt dat de arts dat moet testen op blaasontsteking. De arst die op de hoogte was natuurlijk nam een flinke slok van de appelsap. Nou het meisje kwam niet meer bij. Deur klinken in smeren met vaseline Een pop in bed leggen en dan vragen of er iemand wil gaan kijken omdat je het niet vertrouwd En ja er belanden nog wel een stagieres in bad op hun laatste dag
mijn vriend heeft een collega wijs gemaakt dat je regelmatig de lucht in je banden moet verversen. huishoudfolie over de wcbril gespannen.
we hebben inderdaad ook waterkers laten groeien in een toetsenbord. Het hele bureau en toestanden van een oude collega ingepakt met krantenpapier. Dat was wat werk zeg! bureaus afgezet met gevarenlint en biohazard plaatjes vanwege reis naar buitenland (mexicaanse griep) Alles onder de geeltjes geplakt en nog 80 dingen. Heb zo'n lol op mijn werk
die combinatie van het beeldschermdraaien zou ik wel eens willen weten, leuk voor mn vriend om op kantoor uit te halen. Wij hebben een stagiare (op kdv) wel eens wijsgemaakt dat iedereen een aantal poepbroeken per dag waar hij aan moet voldoen, onder het mom van, anders doet steeds dezelfde het. Komt ze aan het einde van de dag een beetje sip naar mij toe, dat ze niet aan haar aantal kwam en of dat gevolgen heeft.
oja zag laatst een plaatje van een werkplek die was omgetoverd tot crime scene, dus zo'n figuur getrokken op de grond en bordjes met nummers (bewijsmateriaal) erbij en afzetlint, wel veel werk maar wel een goeie!
deze ga ik eens uitproberen bij mijn man YouTube - ‪How To Do The World's Best Banana Trick‬‎
Ik weet um al! Ctrl + Alt + Pijltje (links, rechts, omhoog of omlaag) dit hebben ze al eens bij mij geflikt dus haha ik vond het super! ik kwam terug op mijn werkplek na de pauze en echt ff knipperen met mijn ogen dus ik geloof dat het wel PC gebonden is of deze code werkt of niet maar meestal wel op PC's die ze gebruiken op kantoren. Op mijn laptop werkt het niet... net ff getest
Haha.. er staan leuke tussen! Wat bij ons op het terrein gebeurde (zorg) was dat ze stagiaire's een plintentrapje lieten halen, of een epilepsie meter.. hahaha.. Zooo grappig! En dan stuurde iedere groep ze natuurlijk door naar een andere groep.. haha..
hahaha wel herkenbaar allemaal!! Hebben wel stagiares naar andere afdeling gestuurd om penicilline te halen voor intraveneuze toediening. 10 miljoen eenheden, neem maar een karretje mee!! Beetje lullig als dan blijkt dat 10 miljoen eenheden in een heel klein flesje zitten!!haha of naar de urologie gestuurd om een steekzeef te halen om de niersteentjes uit de urine te vissen hahahahahaha en verder veel herkenbare dingen zien voorbijkomen uit de zorg hahaha
Het filmpje met die banaan doet me denken aan een grapje dat we een keer uitgehaald hebben met een collega. In een flesje spa rood allemaal gaatjes prikken met een naald en een nietsvermoedende collega die begint te drinken en niet door heeft dat haar blouse steeds natter word. En wanneer ze het ziet niet snappen waar het vandaan komt en weer verder gaan drinken... Van die hele fijne suiker in een zoutvaatje doen....blehhh!
haha, waardevol. ik, moest toen een tube St ro nt halen op een afdeling. Toen hij het zei klonk het heel raar. St ront. Ik ging naar beneden en vroeg erom. Ze hebben me finaal uitgelachen!