Hier net over de grens in België wel volop A-merken! Coca cola,Pepsi,Liptonice enz wel alleen in 2 liter flessen..
Dat is het zeker! Gisteren 2 soorten Becel boter (bewust light & pro-activ) zien staan, de echte Bugles voor maar 0,59, Ijs o.a. Magnums,Mars,Bounty enz enz) en ook snoep van Haribo,Mars,Twix,Senseo,Douwe Egberts,Nivea enz enz.. Hebben ze dat in NL allemaal niet dan?
Haha ja, het werd nog gekker. We kregen dan maar als troost een gewone boodschappentas van Lidl, maar toen we terug thuis waren zag ik bij toeval op het bonnetje staan dat ze die gewoon hadden aangeslagen. Dus ook nog geld betaald voor onze "prijs" Gelukkig hebben ze het opgelost daarna
Dom dom dom...ik heb al 8 krasloten weggegooid omdat daar links boven in de hoek "Helaas" stond. (verder ga ik dan ook niet krassen ) Maar die had ik dus moeten invoeren voor de BMW?
Net 8 codes in zitten voeren... wat een irritante site zeg, onthoudt helemaal niks, dus je kan 8 keer je mailadres en alles invoeren. Van 8 kaarten alleen maar 8 x HELAAS, dus ben benieuwd of er van de codes nog een prijsje te halen valt...