Hallo, ons huis staat te koop bij een NL makelaar die in Duitsland en NL verkoopt. Alleen jammer dat je zijn bedrijf moet kennen wil je bij het huis komen. Nu had ik graag tips waar ik het huis nog meer op kan (laten) zetten... volgens mij is immobilienscout24 in Duitsland de grootste site? Funda heeft een buitenlands gedeelte maar die huizen staan door elkaar, jaap heeft niets daarvoor. Zijn er nog goede sites? We zijn nu flink aan het zoeken en zo, dus tips zijn welkom! Het gaat om dit huis: Niederkrüchten, Aachenerstrasse 38 | Hans Rothkrans Makelaardij Helaas hebben we nog de oude meubels.... we gaan pas een nieuw interieur kopen als we verhuisd zijn.
Wij kijken ook naar een huis in Duitsland, wel op termijn dus nu puur orienteren.. Ik kijk altijd op deze site tot nu toe :HUIS & aanbod - HUIS KOPEN IN DUITSLAND - Circa 2.919 huizen te koop in Duitsland - Grootste aanbod Koop- en Huur-woningen Misschien kun je daar wat mee?
Super gaaf huis zeg! Ik heb helaas geen tips, behalve dat ik de foto van de slaapkamer opnieuw zou laten maken zonder foto aan de wand.
Nou die wilde ik ook adviseren. Verder vind ik de foto's ook wat "simpel" het geeft niet een goede impressie van de woning en de ruimte. De foto's van de tuin kunnen ook "netter" toch het onkruid tussen de tegels weg halen. Verder qua sites idd op marktplaats zetten maar ook op de andere site die hier weergegeven wordt. Toen wij plannen hadden om naar duitsland te gaan keken we daar ook vaak op. Verder een advertentie in de krant laten plaatsen desnoods zelf een klein advertentie plaatsen met de link naar de website.
Immo.de Immobilien und Wohnungen zu kaufen und mieten Immobilien Haus Wohnung kaufen mieten Zelf kun je hem nog op markt.de en dhd24.de zetten
Prachtig huis zeg, mooi plekje. Ik zou lekker blijven zitten. Maar goed, helaas heb ik geen tips....(behalve die foto op de slaapkamer zou ik direct weg laten halen). Ik heb me er wel even over verbaasd.
Wat mij erg opvalt is dat jullie ene gelijkvloerse bungalow hebben maar. Je naar binnen moet via een trapje, ik denk dat dat kopers misschien ook wat afschrikt. Wij zouden dolgraag in een bungalow wonen zodat ik geen trappen meer hoef te lopen maar als de entree dan al met een trap is zou ik direct afhaken, dus misschien kun je daar nog wat ana veranderen alz ou je maar de trap weg halen en er ene helling van maken
Haha, over die foto heb ik dat ook al gezegd.... dat wilde ik al laten veranderen. Verder bedankt voor de tips. We zijn al volop bezig met de tuin hiervoor, we willen toch niet stilstaan. We hebben een 2e hands hekwerk op de kop weten te tikken en dus staat er binnen een dag of 2 een kompleet nieuw hekwerk van 426 meter rondom ons terrein. En ik heb vakantie dus daarna gaan we het terras achter het huis nog wat fatsoeneren en wat planten in het gareel brengen en onkruid spuiten. En nog wat brandnetels die her en der staan uitroeien haha. Trap van het huis was oorspronkelijk in de bouw niet de bedoeling geweest, de vorige eigenaar heeft dat gebouwd zonde toestemming van de gemeente. Daar kwamen wij te laat achter, ook al waren we al bij gemeente en dergelijke geweest die zeiden dat alles in orde was. Voordeel is wel dat er flinke ramen in de kelder zitten, waar je dus nog bruikbare ruimtes in kunt maken naar wens. Het is niet alleen een opslagkelder dus.
site tips heb ik niet ,maar wel een paar andere tips als het mag Het is een hele mooie bungalow, maar Ik zou absoluut wat aan de foto's gaan doen. foto 3: kleed op de bank zou ik weg halen en veel pluralia op de open haard. foto 4: is dat een voerbak naast die plant? Dat zou ik ook voor de foto weghalen foto 5: ik zou de computer en het bureau daar weghalen het oogt heel vol en doet absoluut afbreuk aan de ruimte. Het hondje (is dat een beeld?) zou ik ook weghalen. foto 7: openhaard bovenop leeghalen. foto 8 en 9 het keukenblad leegmaken. Vind het koffiezetapparaat vooral op foto 9 erg plompverloren staan. foto 12: of die foto zou ik er niet tussen doen zo ,of alle jassen verwijderen. foto 13: voor de foto zou ik de hal echt helemaal leeg maken op de grond. foto 14: ik zou de schoonmaakspullen naast het toilet absoluut weghalen. foto 16: absoluut die foto weg aan de muur. foto 21: al die verzorgingsproducten zou ik ook weghalen. foto 24: ik snap de lege kast in de sport kamer niet helemaal? zou hem dus ook weghalen voor de foto. verder de foto's van de omgeving en het teraas heel anders maken.
Dit dus wij zijn nu ook druk opzoek naar een huis, maar ik zie zoveel huizen met overvolle kasten en zooi dat ik er amper door heen kan kijken
Hé dank je voor de tips. We zullen kijken wat we ermee doen, moet het namelijk met manlief overleggen
Ik zou een advertentie plaatsen in de zaterdageditie van de meest gelezen lokale krant bij jullie net over de grens in Nederland.
Op Funda kom je ook wel eens huizen tegen, bijv. Zo veel km van die plaats. Kan je makelaar de woning ook daarOP ZETTEN ONDER roermond?